Eventueel kan ik het pakket in Utrecht van iemand overnemen mocht er geen rechtstreekse verbinding zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Sjaam het volgende:
Is er iemand die vanaf (ongeveer) Arnhem naar (ongeveer) zoetermeer gaat?
Ik heb een heel mooi kerstpakketje (momenteel nog under construction) die graag naar een nieuw huisje wilt.
Wow dat zou al helemaal super zijn! mijn zus zit in utrecht dus ik kan waarschijnlijk wel zorgen dat het pakket in utrecht komt! even met mn zus overleggen wanneer ze weer hier en daar is.. Ik ga z.s.m. met dr overleggen en dan hoor je nog van me!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eventueel kan ik het pakket in Utrecht van iemand overnemen mocht er geen rechtstreekse verbinding zijn.
Ik ben morgen in Arnhem en ben vervolgens vrijdag weer in Utrecht. Dus misschien kan ik ook helpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:23 schreef Sjaam het volgende:
[..]
Wow dat zou al helemaal super zijn! mijn zus zit in utrecht dus ik kan waarschijnlijk wel zorgen dat het pakket in utrecht komt! even met mn zus overleggen wanneer ze weer hier en daar is.. Ik ga z.s.m. met dr overleggen en dan hoor je nog van me!
aha! ik heb een pakket dat van zuid limburg naar arnhem moet, ik zelf ben donderdag in eindhoven, kunnen we iets regelen? Ik maak me zorgen over het gewicht van het pakket en de stevigheid van de bodem van de doos.....quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef ioko het volgende:
Beschikbaar, woon in de buurt van Amersfoort, werk in Utrecht, Eindhoven, Arnhem en kom ook af en toe in Zuid-Limburg.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:46 schreef Sjaam het volgende:
He wat stom, moest onverwacht werken dus geen tijd meer gehad om hier te kijken en nu is het te laat voor ioko
Smurfinnetje, als je wat weet, wil je dat dan laten horen? zou helemaal super zijn en een boel verzendkosten besparen. Ben eigenlijk al een beetje buiten mijn budget gegaan (ooohhh dit wil ik ook nog en dit oooook nog)...
En ook voor jou een PMquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aha! ik heb een pakket dat van zuid limburg naar arnhem moet, ik zelf ben donderdag in eindhoven, kunnen we iets regelen? Ik maak me zorgen over het gewicht van het pakket en de stevigheid van de bodem van de doos.....
RIPquote:Op woensdag 14 december 2011 10:33 schreef Cat22 het volgende:
I love it when a plan comes together.[Hannibal van the A-team]
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef lynda het volgende:
ik denk dat mijn doos ook iets te zwaar gaat worden..
Noord holland -> ergens onder almelo.. iemand toevallig?
Ik zag dat je zelf ook wel een stukje wilt rijden.. Als jij m bij mij brengt (net voor Tiel) breng ik m naar zoetermeer voor je.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:46 schreef Sjaam het volgende:
He wat stom, moest onverwacht werken dus geen tijd meer gehad om hier te kijken en nu is het te laat voor ioko
Smurfinnetje, als je wat weet, wil je dat dan laten horen? zou helemaal super zijn en een boel verzendkosten besparen. Ben eigenlijk al een beetje buiten mijn budget gegaan (ooohhh dit wil ik ook nog en dit oooook nog)...
Waar in Noord Holland? Ik woon zelf in de buurt van Almelo en aangezien ik in het bezit ben van een studenten OV-Chipkaart wil ik best op een vrije dag het pakketje ergens oppikken op een station ergens in Nederland. Mits het voor mij goed af te reizen is. Je mag mij ook wel een PM sturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef lynda het volgende:
ik denk dat mijn doos ook iets te zwaar gaat worden..
Noord holland -> ergens onder almelo.. iemand toevallig?
Lief aangeboden!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Waar in Noord Holland? Ik woon zelf in de buurt van Almelo en aangezien ik in het bezit ben van een studenten OV-Chipkaart wil ik best op een vrije dag het pakketje ergens oppikken op een station ergens in Nederland. Mits het voor mij goed af te reizen is. Je mag mij ook wel een PM sturen.
Kijk, dan is dat in ieder geval afgehandeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Lief aangeboden!Maar ik had vanmiddag een gaatje gevonden om snel langs het postkantoor te gaan dus ik dacht hop gelijk weg brengen!
300 gram teveel nouja jammer dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |