Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ikquote:
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Waaaaat?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.
Mazzelpikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraakquote:
Er is een hele flat vol daarmee hèquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.
Antikraak is voor winnaars. Wel jammer dat ze in Nijmegen niks leeg hadden staanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraak
Moet er wel in 2013 uit waarschijnlijk
Geef me info.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er is een hele flat vol daarmee hè
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorryquote:
Boooh ik denk dat het bij SSH is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorry
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.quote:
Oh dat is Leffe zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.quote:
Er staat toch een umlaut op de A?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.
Helemaal fantastisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat toch een umlaut op de A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |