Borrel in de Bijlmer!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga met een groep vriendinnen dan..
quote:
Ik zei "het enige" dus verder vind ik er geen voordeel aan. M.a.w. ik vind pakken niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef blinkgirl het volgende:
Maar dat kan met alles. En met andere kledingstukken ook wat sneller dan een pak.
Heerlijk naief die 20-jarige meisjes ook..quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:08 schreef blinkgirl het volgende:
De ING-pakken zijn overigens ook niet om over naar huis te schrijven, maar een goed op maat gemaakt donker pak .. Ja.
Ja ach, ik heb iets met tettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef blinkgirl het volgende:
Ik heb iets met status, macht en oudere mannen enzo. Nevermind.
Oudere mannen kunnen best leuk zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef blinkgirl het volgende:
Ik heb iets met status, macht en oudere mannen enzo. Nevermind.
En je maakt tevens een oudere man even heel erg blijquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oudere mannen kunnen best leuk zijn.En vooral op jouw leeftijd zijn de mannen nog echt kindjes dus kan je beter een oudere nemen ja.
Had je weer niet afgewassen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef blinkgirl het volgende:
Ik ga nu weg, maar met boze huisgenoot. Help.
Je moet ook geen briefje geven.. Zeg gewoon dat je het leuk lijkt om wat gegevens uit te wisselen. Daarna schrijf je je nummer maar op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:20 schreef blinkgirl het volgende:
Nu kan het al niet meer :C En het is mijn eigen schuld. Argggghh. Maar geef toe jongens! Het is ook eng om dat briefje te geven of het te vragen terwijl je weet dat je daarna nog contact met hem moet hebben over iets zakelijks.
... toch?
!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:
die ferme sergeant-majoor die tegen je huig aan klotst.
Good luck chick!
Doodeng! Hij zou je in het ergste geval vriendelijk af kunnen wijzenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:20 schreef blinkgirl het volgende:
Nu kan het al niet meer :C En het is mijn eigen schuld. Argggghh. Maar geef toe jongens! Het is ook eng om dat briefje te geven of het te vragen terwijl je weet dat je daarna nog contact met hem moet hebben over iets zakelijks.
... toch?
Derdejaars van m'n bachelor.quote:
Doen! Anders kun je maandag geen verslag uitbrengen hier, en dat is niet de bedoeling, he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:19 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Derdejaars van m'n bachelor.
En ik ben nu eenmaal nogal gevoelig voor afwijzingen. Maar de boodschap is duidelijk, jongensDit onzekere kippetje zal ophouden met klagen tot ik iets heb ondernomen.
En ik werk bij INGquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind je in ieder geval schattig.
Ik heb er een rekening lopen, heb een kast vol pakken en ben altijd in voor een goede kloppartij.quote:
Dan ben je vast enorm sexy, met je ING-pak!quote:
Sla je slag!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef blinkgirl het volgende:
Thank you!Oh jongens hij is zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |