Ja! Morgen een telefonische datequote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zo te horen maak je best een kans als je je verhaal aanbied.
Dit soort verhalen vind ik altijd oprecht spannend. Ik volg ze zoals ik een soap op tv zou volgen.
Ik leef ook echt mee.
Ga je het morgen weer proberen?
Spannende nieuwe aflevering!
Oh, ik zag de update en dacht: TS ligt toch niet midden in de nacht voor het ING kantoor?quote:Op maandag 14 november 2011 00:37 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Ja! Morgen een telefonische dateCliffhangers ontbreken alleen een beetje in deze soap, het is een beetje voorspelbaar geworden ..
Ik zie het al voor me, ga ik eindelijk sex hebben met hem, is het 'Wacht even schat ..' *pakt telefoon en update Fok* 'Ja, we kunnen!'quote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, ik zag de update en dacht: TS ligt toch niet midden in de nacht voor het ING kantoor?
Gelukkig niet
Dan pleeg ik zelfmoord. Nog een paar uurtjes ..quote:Op maandag 14 november 2011 05:12 schreef Nixx- het volgende:
Wacht maar totdat hij achter het bestaan van dit topic komt.
Haha ja, en daarna een gedetailleerd verslag van z'n prestaties. Straks is ie heel slecht in bed o nee.quote:
Nee, joh... Zo erg is dat ook weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 07:40 schreef blinkgirl het volgende:
Dan pleeg ik zelfmoord. Nog een paar uurtjes ..
Dat zul je pas echt weten als je bezig met hem bent.quote:Op maandag 14 november 2011 07:50 schreef blinkgirl het volgende:
Haha ja, en daarna een gedetailleerd verslag van z'n prestaties. Straks is ie heel slecht in bed o nee.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef Premium_Quality het volgende:
Ach het is in ieder geval bewonderenswaardig dat de TS probeert initiatief te nemen. Bij de meeste vrouwen zou het niet eens in ze op komen om zelf actie te ondernemen.
quote:Op maandag 14 november 2011 07:50 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Haha ja, en daarna een gedetailleerd verslag van z'n prestaties. Straks is ie heel slecht in bed o nee.
Ja lach maar, dan zit ik er mee opgescheeptquote:
Dan dump je hem toch simpel. NEXT!!quote:Op maandag 14 november 2011 09:05 schreef blinkgirl het volgende:
Ja lach maar, dan zit ik er mee opgescheept
Ik ga het niet eens aan de TS geven. Ik wil hier blijven werkenquote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Post het hier, dan komt het vast goed
THANKSquote:Op maandag 14 november 2011 09:13 schreef DonJames het volgende:
Succes vandaag TS! Heb je je telefoonscript al uitgeschreven en geoefend?
Kom op zeg, je bent toch geen veertien?quote:Op maandag 14 november 2011 09:15 schreef blinkgirl het volgende:
Wrijf het er maar in, jongens, terwijl ik oefen om de zin 'wiljeietsmetmegaandrinken' m'n strot uit te krijgen zo ..
Nee, wel zenuwachtigquote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch geen veertien?
Kan je ook zelf doen. "Ik heb nog één vraag..."quote:Op maandag 14 november 2011 09:16 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
THANKSja, maar het is gebaseerd op dat hij zegt 'heb je verder nog vragen?', dus moet nog even een nieuw scenario uit m'n hoofd leren waarbij dat niet gebeurt
Relax. Het is niet zo'n big deal, dat maak jij er zelf van in je hoofd.quote:Ik ben misselijk van de zenuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |