Gelukkig ben jij de uitzondering op de regel en wel normaal dus. Nou ik voel me vereerd dat ik als FOK!-meisje toch reactie van je heb gekregen. Bedanktquote:Op zondag 13 november 2011 03:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de Fok!-meisjes als ik eerlijk ben. Als ik fotoboeken erop nasla zit er weinig tussen wat de moeite waard is. En datgene wat wel de moeite waard is, wordt aanbeden door pubers waarbij hormonen door het lijf gieren. No thx.
Je doet een algemene uitspraak over Fokkers, terwijl je tegelijk stelt dat we niks over jou kunnen weten..quote:Op zondag 13 november 2011 03:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op Fok is dat ook niet bepaald moeilijk met al die pubertjes hier die nooit uitgaan. En grappig dat je dat allemaal over mij weet. Ik slaag echter altijd bij de vrouwen vanwege uitstraling + babbel. In de trein, in de kroeg, in de club, in de collegezalen, op datingsites, in de supermarkt etc. Maar goed geprobeerd (Y).
Waar heeft een adonis als jij een datingsite voor nodg?quote:Op zondag 13 november 2011 03:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik slaag echter altijd bij de vrouwen vanwege uitstraling + babbel. In de trein, in de kroeg, in de club, in de collegezalen, op datingsites, in de supermarkt etc.
Waar slaat dat nou weer op? 'Wat een typetje ben jij'? En dat baseer je puur op het feit dat ik een oudere man niet durf te vragen of hij een drankje met me wil doen?quote:Op zondag 13 november 2011 03:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zit je bij het corps ofzo? Oh oh, wat een typetje ben jij!
Ben je nog wel een beetje knap, anders wordt het helemaal niks.
Hahaha nee, ik kwam er ook om te klagen, maar zodra ik zat en hij me aankeek met zijn puppyoogjes smolt ik en kon ik met geen mogelijkheid meer boos op hem wordenquote:Op zondag 13 november 2011 10:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Behulpzaam? ING maakt een fout, en vooralsnog heeft hij het alleen maar erger gemaakt..Maar ja, jouw observatie in deze is niet echt objectief te noemen
Ach joh, iemand die het nodig vindt om anderen naar beneden te halen en zichzelf op te hemelen, is nog veel onzekerder dan jij.quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? 'Wat een typetje ben jij'? En dat baseer je puur op het feit dat ik een oudere man niet durf te vragen of hij een drankje met me wil doen?
En aan iedereen die over uiterlijk loopt te zeiken: ik zal NOOIT van mezelf zeggen dat ik knap ben. Noem het onzeker, ik word liever gezien als verlegen dan arrogant.
Dat klinkt beterquote:Op zondag 13 november 2011 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ach joh, iemand die het nodig vindt om anderen naar beneden te halen en zichzelf op te hemelen, is nog veel onzekerder dan jij.
Trek het je niet aan. Morgen ga je je verlegenheid overwinnen en een leuke vent mee uit vragen.
Dát is wat ertoe doet.
Denk dat ik maar een dagboek ga aanschaffen waarin deze failure pagina's lang de ING-man kan ophemelen en door kan zeveren over mijn eigen onzekerheid, zodat me reacties als van V for Vendetta bespaard blijven. Iedereen blij!quote:
Oh wow! Heb ik nu ook al sjans?quote:Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Dat klinkt beterdankje. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Nou ik ben niet gevallen voor TS hoor..quote:Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hahhahaa, ik hou van dit topic wel, al die fokkers vallen als een blok voor TSEn TS blijft lekker haar onzekere lieve zelf
Hehe, geniale reactie.quote:Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de uitzondering op de regel en wel normaal dus. Nou ik voel me vereerd dat ik als FOK!-meisje toch reactie van je heb gekregen. Bedankt
Heel lief van je, dankjewel! Ik zal het laten weten!quote:Op zondag 13 november 2011 12:28 schreef dees70 het volgende:
@blinkgirl,
Kwil je veel succes wensen en you go girl!!
Laat ff weten of de date is gelukt!
Als je dat al geniaal noemt.....quote:
Dan ?quote:Op zondag 13 november 2011 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je dat al geniaal noemt.....
Lief? Ik vind je maar een slappe doos...quote:Op zondag 13 november 2011 12:35 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Heel lief van je, dankjewel! Ik zal het laten weten!
Verder heb ik niet echt de intentie mensen voor me te laten vallen met dit topic en ben ik vast een stuk minder lief irl dan dat ik hier lijk ..
Niet veel gewend.quote:
Een slappe doos omdat ik iets niet durf? Doe normaal. Ieder mens heeft dingen die hij of zij eng vindt om te doen, en ik ben het met je eens dat dit iets is wat ik kan overwinnen, maar ik ben 20 en heb nog een heel leven voor me om het te gaan durven. Dat ik op dit moment onzeker ben en het niet durf te vragen, is nog absoluut geen reden om me uit te gaan schelden voor 'slappe doos'.quote:Op zondag 13 november 2011 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lief? Ik vind je maar een slappe doos...
Het had al lang duidelijk kunnen zijn. Als het morgen niks wordt, vergeet het dan maar.
Je moet het ijzer smeden als het heet is, en het ijzer begint al aardig af te koelen
Ah toch een beetje pit.quote:Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Een slappe doos omdat ik iets niet durf? Doe normaal. Ieder mens heeft dingen die hij of zij eng vindt om te doen, en ik ben het met je eens dat dit iets is wat ik kan overwinnen, maar ik ben 20 en heb nog een heel leven voor me om het te gaan durven. Dat ik op dit moment onzeker ben en het niet durf te vragen, is nog absoluut geen reden om me uit te gaan schelden voor 'slappe doos'.
Daarbij betrek je het feit dat ik het lief vind dat iemand me succes wenst erbij, terwijl dat toch los staat van mijn onzekerheden. Beter lezen voortaan en een beetje respectvoller mag ook wel.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef Koeketrommel het volgende:
Even serieus he, wat heb je te verliezen. Enige wat je kan krijgen is een afwijzing, maar aan zijn reacties te zien wilt hij wel. Beetje zwak dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |