abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104308787
Ik ben niet zo onder de indruk van de Fok!-meisjes als ik eerlijk ben. Als ik fotoboeken erop nasla zit er weinig tussen wat de moeite waard is. En datgene wat wel de moeite waard is, wordt aanbeden door pubers waarbij hormonen door het lijf gieren. No thx.
pi_104308815
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 03:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de Fok!-meisjes als ik eerlijk ben. Als ik fotoboeken erop nasla zit er weinig tussen wat de moeite waard is. En datgene wat wel de moeite waard is, wordt aanbeden door pubers waarbij hormonen door het lijf gieren. No thx.
Gelukkig ben jij de uitzondering op de regel en wel normaal dus. Nou ik voel me vereerd dat ik als FOK!-meisje toch reactie van je heb gekregen. Bedankt :)
pi_104308881
Gern geschehen. Ga nu tukken, morgen pleidooi schrijven...

Tschus.
pi_104310141
Behulpzaam? ING maakt een fout, en vooralsnog heeft hij het alleen maar erger gemaakt..Maar ja, jouw observatie in deze is niet echt objectief te noemen :D
pi_104310687
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 03:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op Fok is dat ook niet bepaald moeilijk met al die pubertjes hier die nooit uitgaan. En grappig dat je dat allemaal over mij weet. Ik slaag echter altijd bij de vrouwen vanwege uitstraling + babbel. In de trein, in de kroeg, in de club, in de collegezalen, op datingsites, in de supermarkt etc. Maar goed geprobeerd (Y).
Je doet een algemene uitspraak over Fokkers, terwijl je tegelijk stelt dat we niks over jou kunnen weten..
Gast! :D
  zondag 13 november 2011 @ 11:08:29 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104310866
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 03:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik slaag echter altijd bij de vrouwen vanwege uitstraling + babbel. In de trein, in de kroeg, in de club, in de collegezalen, op datingsites, in de supermarkt etc.
Waar heeft een adonis als jij een datingsite voor nodg?

TS: gewoon vragen en je eigen onzekerheid niet zo op hem projecteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104311662
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 03:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zit je bij het corps ofzo? Oh oh, wat een typetje ben jij!
Ben je nog wel een beetje knap, anders wordt het helemaal niks.
Waar slaat dat nou weer op? 'Wat een typetje ben jij'? En dat baseer je puur op het feit dat ik een oudere man niet durf te vragen of hij een drankje met me wil doen?

En aan iedereen die over uiterlijk loopt te zeiken: ik zal NOOIT van mezelf zeggen dat ik knap ben. Noem het onzeker, ik word liever gezien als verlegen dan arrogant.
Is a dream a lie when you know it won't come true?
pi_104311695
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Behulpzaam? ING maakt een fout, en vooralsnog heeft hij het alleen maar erger gemaakt..Maar ja, jouw observatie in deze is niet echt objectief te noemen :D
Hahaha nee, ik kwam er ook om te klagen, maar zodra ik zat en hij me aankeek met zijn puppyoogjes smolt ik en kon ik met geen mogelijkheid meer boos op hem worden :')
pi_104311728
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? 'Wat een typetje ben jij'? En dat baseer je puur op het feit dat ik een oudere man niet durf te vragen of hij een drankje met me wil doen?

En aan iedereen die over uiterlijk loopt te zeiken: ik zal NOOIT van mezelf zeggen dat ik knap ben. Noem het onzeker, ik word liever gezien als verlegen dan arrogant.
Ach joh, iemand die het nodig vindt om anderen naar beneden te halen en zichzelf op te hemelen, is nog veel onzekerder dan jij.
Trek het je niet aan. Morgen ga je je verlegenheid overwinnen en een leuke vent mee uit vragen.
Dát is wat ertoe doet. :P
pi_104312231
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ach joh, iemand die het nodig vindt om anderen naar beneden te halen en zichzelf op te hemelen, is nog veel onzekerder dan jij.
Trek het je niet aan. Morgen ga je je verlegenheid overwinnen en een leuke vent mee uit vragen.
Dát is wat ertoe doet. :P
Dat klinkt beter :) dankje. Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_104312232
Hahhahaa, ik hou van dit topic wel, al die fokkers vallen als een blok voor TS :P En TS blijft lekker haar onzekere lieve zelf O+
Rustig aan.
  zondag 13 november 2011 @ 12:13:26 #237
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104312323
Dit topic. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104312474
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
Dit topic. :')
Denk dat ik maar een dagboek ga aanschaffen waarin deze failure pagina's lang de ING-man kan ophemelen en door kan zeveren over mijn eigen onzekerheid, zodat me reacties als van V for Vendetta bespaard blijven. Iedereen blij!
pi_104312676
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Dat klinkt beter :) dankje. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Oh wow! Heb ik nu ook al sjans?
Oud genoeg om iets vaderlijks in me te zien hoor. ;) _O-
pi_104312703
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hahhahaa, ik hou van dit topic wel, al die fokkers vallen als een blok voor TS :P En TS blijft lekker haar onzekere lieve zelf O+
Nou ik ben niet gevallen voor TS hoor..

Sorry, TS.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104312722
@blinkgirl,

Kwil je veel succes wensen en you go girl!!
Laat ff weten of de date is gelukt! :Y
*** Je heurt allèn waj begriept ***
  zondag 13 november 2011 @ 12:30:24 #242
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_104312757
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij de uitzondering op de regel en wel normaal dus. Nou ik voel me vereerd dat ik als FOK!-meisje toch reactie van je heb gekregen. Bedankt :)
Hehe, geniale reactie.
pi_104312868
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:28 schreef dees70 het volgende:
@blinkgirl,

Kwil je veel succes wensen en you go girl!!
Laat ff weten of de date is gelukt! :Y
Heel lief van je, dankjewel! Ik zal het laten weten!

Verder heb ik niet echt de intentie mensen voor me te laten vallen met dit topic en ben ik vast een stuk minder lief irl dan dat ik hier lijk .. :')
  zondag 13 november 2011 @ 12:41:34 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104313028
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 12:30 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Hehe, geniale reactie.
Als je dat al geniaal noemt.....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104313117
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je dat al geniaal noemt.....
Dan ?
Rustig aan.
pi_104313132
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 12:35 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Heel lief van je, dankjewel! Ik zal het laten weten!

Verder heb ik niet echt de intentie mensen voor me te laten vallen met dit topic en ben ik vast een stuk minder lief irl dan dat ik hier lijk .. :')
Lief? Ik vind je maar een slappe doos...

Het had al lang duidelijk kunnen zijn. Als het morgen niks wordt, vergeet het dan maar.

Je moet het ijzer smeden als het heet is, en het ijzer begint al aardig af te koelen :{
  zondag 13 november 2011 @ 12:51:54 #247
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104313314
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan ?
Niet veel gewend.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 13 november 2011 @ 12:55:21 #248
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_104313422
Even serieus he, wat heb je te verliezen. Enige wat je kan krijgen is een afwijzing, maar aan zijn reacties te zien wilt hij wel. Beetje zwak dit.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_104313431
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2011 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lief? Ik vind je maar een slappe doos...

Het had al lang duidelijk kunnen zijn. Als het morgen niks wordt, vergeet het dan maar.

Je moet het ijzer smeden als het heet is, en het ijzer begint al aardig af te koelen :{
Een slappe doos omdat ik iets niet durf? Doe normaal. Ieder mens heeft dingen die hij of zij eng vindt om te doen, en ik ben het met je eens dat dit iets is wat ik kan overwinnen, maar ik ben 20 en heb nog een heel leven voor me om het te gaan durven. Dat ik op dit moment onzeker ben en het niet durf te vragen, is nog absoluut geen reden om me uit te gaan schelden voor 'slappe doos'.

Daarbij betrek je het feit dat ik het lief vind dat iemand me succes wenst erbij, terwijl dat toch los staat van mijn onzekerheden. Beter lezen voortaan en een beetje respectvoller mag ook wel.
pi_104313514
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Een slappe doos omdat ik iets niet durf? Doe normaal. Ieder mens heeft dingen die hij of zij eng vindt om te doen, en ik ben het met je eens dat dit iets is wat ik kan overwinnen, maar ik ben 20 en heb nog een heel leven voor me om het te gaan durven. Dat ik op dit moment onzeker ben en het niet durf te vragen, is nog absoluut geen reden om me uit te gaan schelden voor 'slappe doos'.

Daarbij betrek je het feit dat ik het lief vind dat iemand me succes wenst erbij, terwijl dat toch los staat van mijn onzekerheden. Beter lezen voortaan en een beetje respectvoller mag ook wel.
Ah toch een beetje pit.

Hier staat het nogmaals wat vriendelijker verwoord:

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef Koeketrommel het volgende:
Even serieus he, wat heb je te verliezen. Enige wat je kan krijgen is een afwijzing, maar aan zijn reacties te zien wilt hij wel. Beetje zwak dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')