tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenquote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.
quote:
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
preciesquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
zie, dat bedoel ik maarquote:Op zondag 6 november 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]van veel chocomelk krijg ik buikpijn
sorry, was niet op aant lettenquote:
ik hoop het voor hemquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
thnxquote:
jammerquote:Op zondag 6 november 2011 12:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet beschikbaar voor mobiel, grmbl
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.quote:Op zondag 6 november 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja leek me wel een lekker nummer
das op moment even niet aan mij besteed.quote:
mohh daar hou ik over het algemeen wel vanquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |