"Uhm mevrouw zou ik even uw mobiele telefoon mogen lenen? Mn vampier ex-vriend heeft me net uit de auto gegooid nadat ie me probeerde te vermoorden om "een grotere boef" te zijn dan zijn nemesis, een kruising weerwolf/vampier en nu wil ik zn fijne vampier-broer even bellen zodat ie me kan oppikken. thnx!"quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Telefooncel? Een voorbijganger waar ze een telefoon van mocht lenen?
*die persoon kijkt Elena een paar seconden aan en scheurt dan weg*quote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
"Uhm mevrouw zou ik even uw mobiele telefoon mogen lenen? Mn vampier ex-vriend heeft me net uit de auto gegooid nadat ie me probeerde te vermoorden om "een grotere boef" te zijn dan zijn nemesis, een kruising weerwolf/vampier en nu wil ik zn fijne vampier-broer even bellen zodat ie me kan oppikken. thnx!"
In Nederland niet nee, maar in Engeland zie je nog wel overal die rode telefooncellen, dus het zou zo maar kunnen dat dat in de VS wel nog zo is!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
*die persoon kijkt Elena een paar seconden aan en scheurt dan weg*
Ik zie hier in NL bijna nergens meer telefooncellen (of het moet aan mij liggen) Hebben ze die in de US nog wel?
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef Koningin het volgende:
Die moeder is toch verbrand of niet??
Ja maar we hebben wel vaker dingen gedacht is het niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef Koningin het volgende:
Die moeder is toch verbrand of niet??
Ik ga die afleveringen met die flashbacks nog eens terug kijken...dat ik het weer allemaal me kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |