Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het gedrag van stefan nu heerlijk.
Eliah blijft bij mij gewoon op 1 staanquote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef loezzzje het volgende:
Ze kunnen niet allemaal zo leuk zijn als Ian![]()
Ook ik heb verder niks met Matt , Tyler is ook niet bijzonder, veel te jong naar mn smaak allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Oh ja Alaric is ook echt wel jammie!
En nee, ik vind Matt ook niet heel bijzonder maar ik schuif dat altijd af op het feit dat ik altijd aan Casey die hij speelde in atwt moet denken!
haha ja idd! daar denk ik ook altijd aan als ik hem zie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Oh ja Alaric is ook echt wel jammie!
En nee, ik vind Matt ook niet heel bijzonder maar ik schuif dat altijd af op het feit dat ik altijd aan Casey die hij speelde in atwt moet denken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en nog eentje over naked Damon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Klein spoilertje over Of Stefan het te weten komt van de kus en zo ja, wanneer:Dat is snel! Dan ben ik benieuwd morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:11 schreef SP22 het volgende:
![]()
Woehoe hij is terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw dokter Fell trouwens nog steeds niet hoor! Ook al is het natuurlijk wel handig om zo mensen te helen...
Nu zijn het er 2quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:25 schreef Devv het volgende:
Het is maar één week hoor. Die is zo voorbij.
ik vond em ook wat vermoeid uitzienquote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef janeway het volgende:
Net nogmaals de laatste aflevering bekeken.. Ihk van 2 weken moeten wachten
Ik vond Elijah er zo anders uit zien.. Weet niet precies waar het aan lag maar hij had een vreemd hoofd.
Ik weet niet wat ik aan hem zag, vermoeid, andere coupe, afgevallen of juist zwaarder..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
ik vond em ook wat vermoeid uitzien
Idd zijn make-up en ik vond dat je zo goed kon zien dat ze iets met zijn haar gedaan hebben, pruik ofzoquote:
Klinkt logischer dan mijn theoriequote:Op maandag 23 januari 2012 16:36 schreef janeway het volgende:
Hij zegt volgens mij "So Niklaus ...............what did I miss"
Ik heb er niet op gelet. Ik had meer zoiets van hey daar heb je hem ook weer!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef janeway het volgende:
ja ik zag het wel.. ik had echt zoiets van waaatt ziet die er raar uit.. hahaha
oog voor detailquote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef janeway het volgende:
ja ik zag het wel.. ik had echt zoiets van waaatt ziet die er raar uit.. hahaha
* Mentos79 riep nog net niet hardop;"YEEEY HE'S BACK!!"quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet. Ik had meer zoiets van hey daar heb je hem ook weer!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Mentos79 het volgende:
ik zie een witte pagina met heel veel advertenties rechts in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Mentos79 het volgende:
kan die foto niet eve gekopieerd worden ? die website staat vol spoilers
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Voor mij is de foto niet zichtbaar. Misschien ligt het aan die site zelf? Dit is een foto van zn kapsel van een andere website: http://i.imgur.com/W4xLq.jpgSPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en trouwens, ik dacht al die Jamie te herkennen! Cousin Skeeter! Leuk om weer acteurs van oude series terug te zien![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef Crohnjurist het volgende:
En als jullie naar http://vampirediariesonline.com/ gaan?
Je kan op die website trouwens ook lezen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:16 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dezelfde foto.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Voor mij is de foto niet zichtbaar. Misschien ligt het aan die site zelf? Dit is een foto van zn kapsel van een andere website: http://i.imgur.com/W4xLq.jpg
Oh en trouwens, ik dacht al die Jamie te herkennen! Cousin Skeeter! Leuk om weer acteurs van oude series terug te zien![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Goofoyou het volgende:
[..]Ja precies, ik ben heel benieuwd naar hoe Klaus zich gaat gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: info over de volgende episodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Goofoyou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:34 schreef djenneke het volgende:
[..]Dat lijkt mij dus juist absoluut niet een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral omdat Caroline helemaal niet sired is door Klaus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus juist absoluut niet een optie
Dat dus. En kudos voor je avatarquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Vooral omdat Caroline helemaal niet sired is door Klaus.
Haha het is geen True Blood!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Of dat zijn bad-ass moeder gewoon snoeihard zijn hart eruit rukte en er een hapje van nam!
Ik download hem van de nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef Curiosity het volgende:
Was weer geweldig.
even oftopic, waar kijken jullie de aflevering, ik kijk altijd via channel 131 maar die is zo langzaam de laatste tijd.
downloader hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef Curiosity het volgende:
Was weer geweldig.
even oftopic, waar kijken jullie de aflevering, ik kijk altijd via channel 131 maar die is zo langzaam de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |