quote:
Aantal outfits van het vorige topic:quote:
Moet je het zoeken en dan een foto maken+postenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dankzij dit topic herinner ik me opeens dat mijn camera kwijt is
Durf ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je het zoeken en dan een foto maken+posten
Bovenkant is leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze er wat beter uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Zijn de schoenen zo erg? Ik vind ze mooiMaar das logisch natuurlijk, anders had ik ze niet gekocht.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Jij hebt smaak.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
Nieuw jurkje, vind 'm echthij ziet er alleen vrij sloeberig uit op de foto
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dat jurkje van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk zo eigenlijk. Simpel maar stijlvol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi vest! Ik zoek al een lange tijd zoiets, maar het is altijd of te goedkoop uitziend, of niet een mooie kleur rood (meer fel-oranje achtig >.<).quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Hij is van Sessun, wel een beetje duur maar ook wel heel mooi in het echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |