abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105621554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En blijkbaar heeft de alwetende Lambiekje wel de waarheid in handen. Dat alles zonder relevante opleiding, en gebaseerd op twijfelachtige blogs, meningen, foute interpretaties, etc. etc.

Weet je hoe debiel dat over komt? Sterke claims kunnen best ok zijn, maar die vergen ook een sterke berg bewijs.
Dit dus.
  donderdag 15 december 2011 @ 19:02:49 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_105625312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En blijkbaar heeft de alwetende Lambiekje wel de waarheid in handen. Dat alles zonder relevante opleiding, en gebaseerd op twijfelachtige blogs, meningen, foute interpretaties, etc. etc.

Weet je hoe debiel dat over komt? Sterke claims kunnen best ok zijn, maar die vergen ook een sterke berg bewijs.
Klaarblijkelijk heb je geen flauw benul hoe men te werk gaat en met wat voor intenties, misleiding, bedrog, valsheid in geschriften, omkoperij van wetenschappers/politiek/professoren, sabotage, dataverminking, grondstofvervuiling, patentclaimerij en noem maar op de markt wordt op geslingerd.

Het aller-aller-allerlaatste wat die smerige doortrapte criminelen willen is dat consument gezond wordt en blijft van hun wanstaltige niet geteste kankerverwekkende rommelproducten.

Het is ronduit stuitend te noemen dat men het nog überhaupt durft op te nemen voor die gewetensloze misdadigers. Weet je hoe debiel dat is....

Het wordt godverdomme weleens tijd dat geteisem van de maatschappij ontmaskert worden.
Zo jammer dat de gepamperde allochtoon crimineel op de verkeerde plekken uit hun pan gaan.

Is kijken hoe lang het duurt voordat je de farmacistische industrie komt met een betalingsregeling omdat je een ziekte hebt, bijvoorbeeld borstkanker, die zij in eerste instantie geïntroduceerd hebben middels vaccins. Of sorry mevrouw daar heeft onze chirurg geen bevoegdheid voor. Kijk maar hoe Monsanto te werk gaat met stuifmeel vermenging van natuurlijke gewassen en hun copyrighted materiaal.

Het is hééél goed dat die ene huisarts voet bij stuk houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 15-12-2011 19:07:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 15 december 2011 @ 21:20:33 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_105632483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heb je geen flauw benul hoe men te werk gaat en met wat voor intenties, misleiding, bedrog, valsheid in geschriften, omkoperij van wetenschappers/politiek/professoren, sabotage, dataverminking, grondstofvervuiling, patentclaimerij en noem maar op de markt wordt op geslingerd.

Het aller-aller-allerlaatste wat die smerige doortrapte criminelen willen is dat consument gezond wordt en blijft van hun wanstaltige niet geteste kankerverwekkende rommelproducten.

Het is ronduit stuitend te noemen dat men het nog überhaupt durft op te nemen voor die gewetensloze misdadigers. Weet je hoe debiel dat is....

Het wordt godverdomme weleens tijd dat geteisem van de maatschappij ontmaskert worden.
Zo jammer dat de gepamperde allochtoon crimineel op de verkeerde plekken uit hun pan gaan.

Is kijken hoe lang het duurt voordat je de farmacistische industrie komt met een betalingsregeling omdat je een ziekte hebt, bijvoorbeeld borstkanker, die zij in eerste instantie geïntroduceerd hebben middels vaccins. Of sorry mevrouw daar heeft onze chirurg geen bevoegdheid voor. Kijk maar hoe Monsanto te werk gaat met stuifmeel vermenging van natuurlijke gewassen en hun copyrighted materiaal.

Moet ik mijn vorige post nou nog een keer plaatsen om te zorgen dat de boodschap aankomt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 15 december 2011 @ 21:42:59 #229
117234 petertjeprik
A witty saying proves nothing
pi_105633657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou ja als jij het zegt. Ik wilde morgen met mijn kinderen naar de huisarts gaan voor inenting, maar je hebt me nu wel overtuigd. Een goede ouder laat zijn kind dus niet inenten.

De statistiek zegt dat inenten beter is, maar die zal dan ook wel beïnvloed zijn door de farma industrie? Hoe kijk jij eigenlijk terug op het collectief inkopen van riolering? Was dat ook een truc van de loodgietersbedrijven? Ik bedoel, die ratten leven er ook toch? En aangezien medicijnen vaak eerst op ratten worden getest? Godverdomme wat is de wereld toch doortrapt, iedereen kan slecht zijn.
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
  vrijdag 16 december 2011 @ 06:56:09 #230
52357 Lambiekje
pi_105645824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moet ik mijn vorige post nou nog een keer plaatsen om te zorgen dat de boodschap aankomt?
Moet ik die wanstaltige misdadigers nog meer aandikken? Moet ik nog een keer mijn post plaatsen, meneer de schetenwapper. De medische industrie is FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 16-12-2011 07:23:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 16 december 2011 @ 07:22:44 #231
52357 Lambiekje
pi_105645937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Nou ja als jij het zegt. Ik wilde morgen met mijn kinderen naar de huisarts gaan voor inenting, maar je hebt me nu wel overtuigd. Een goede ouder laat zijn kind dus niet inenten.
precies.

quote:
De statistiek zegt dat inenten beter is, maar die zal dan ook wel beïnvloed zijn door de farma industrie?
de statistieken zeg helemaal niet dat inenten beter is .... lees nu bv het betoog van die huisarts uit Capelle.

Hoe met je volle verstand kun je nu denken dat antivries, gemalen apennieren, Russische miskraamfoetus tissue en andere rommel gezond is !?!!

http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/

Algehele verbeterde hygiëne heeft er voor gezorgd dat we gezonder zijn. Vaccins zorgt juist weer voor een afname.

quote:
Hoe kijk jij eigenlijk terug op het collectief inkopen van riolering? Was dat ook een truc van de loodgietersbedrijven? Ik bedoel, die ratten leven er ook toch? En aangezien medicijnen vaak eerst op ratten worden getest? Godverdomme wat is de wereld toch doortrapt, iedereen kan slecht zijn.
Je hebt dus echt niet gelezen wat huisarts v.d Linde heeft gezegd.
Medicijnen worden NIET getest. (Zieke) Mensen of jonge meisjes zijn gewoon proefkonijnen. Zonder dat de wetenschap weet wat de consequenties zijn op korte en lange termijn.

Het wordt zonder pardon op de markt gegooid. Aan de lopende band worden medicijnen weer ingetrokken. Neem het voorbeeld VIOXX , Nederlandse artsen zijn de slechtste en doortraptste. Want zij gingen gewoon door met voor schrijven van dergelijk medicijnen ondanks dat het wereldwijd al werd ingetrokken. Wat maakt het uit, patiënt gaat dood maar de arts krijgt zijn geld ($$$$).

Plus het feit dat medicijnen geen oplossing is voor een kwaal maar eerder verslaafdende en chronische onderdrukking.

Eigenlijk is de Nederlandse arts, journalist, bankier, wetenschapper de doortraptste in zijn vakgebied. Hypocriete criminele hielenlikkers zijn het. Of het zijn achterlijke naïeve stommelingen die niet eens hun eigen veters weten te strikken. En in een veel gevallen twijfel ik dus het eerste en het laatste. Want de Nederlander is het minst geïnformeerde wereldburger.
pi_105646498
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies

[..]

Bespottelijk dat dit misdadige instituut uberhaupt naar de rechter kan. Kapot moet het RIVM.

Zal dan toch een klein groepje artsen wakker worden. En dat ze niets anders waren dan bigpharma-loopjongens.

Dit is een goede ontwikkeling.

Tevens goed dat een huisarts ook van mening is wat mijn idee is waar BigPharma voor staat.
Een huisarts van 67 die zijn schaapjes op het droge heeft, gaat nu nog even politiek correct doen. :r
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:31:48 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_105647331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 06:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Moet ik die wanstaltige misdadigers nog meer aandikken? Moet ik nog een keer mijn post plaatsen, meneer de schetenwapper. De medische industrie is FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT
Aandikken doe je al veel te veel. Bewijzen, dat zou je echt eens moeten doen.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:53:47 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_105647809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

...

Hoe met je volle verstand kun je nu denken dat antivries, gemalen apennieren, Russische miskraamfoetus tissue en andere rommel gezond is !?!!

Neem nou dit punt. Hoe kan je met je volle verstand nou zomaar denken/geloven dat zoiets er in zit? Lijkt me een mooie om mee te beginnen qua bewijs.

quote:
Je hebt dus echt niet gelezen wat huisarts v.d Linde heeft gezegd.
Medicijnen worden NIET getest. (Zieke) Mensen of jonge meisjes zijn gewoon proefkonijnen. Zonder dat de wetenschap weet wat de consequenties zijn op korte en lange termijn.

Het wordt zonder pardon op de markt gegooid. Aan de lopende band worden medicijnen weer ingetrokken. Neem het voorbeeld VIOXX , Nederlandse artsen zijn de slechtste en doortraptste. Want zij gingen gewoon door met voor schrijven van dergelijk medicijnen ondanks dat het wereldwijd al werd ingetrokken. Wat maakt het uit, patiënt gaat dood maar de arts krijgt zijn geld ($$$$).
Dat is 1 voorbeeld van vrij lang geleden. Niet bepaald 'aan de lopende band' he, of weet je er nog veel meer te noemen?
En sinds wanneer gingen er mensen dood aan viox? :? Tis alweer even geleden dat ik er over gelezen heb, dus wellicht heb ik het hier fout, maar als ik het me goed herinner was het een verhoogde kans op een hartaanval in de viox groep ten opzichte van de controle groep, bij gelijke mortaliteit.

quote:
Plus het feit dat medicijnen geen oplossing is voor een kwaal maar eerder verslaafdende en chronische onderdrukking.

Eigenlijk is de Nederlandse arts, journalist, bankier, wetenschapper de doortraptste in zijn vakgebied. Hypocriete criminele hielenlikkers zijn het. Of het zijn achterlijke naïeve stommelingen die niet eens hun eigen veters weten te strikken. En in een veel gevallen twijfel ik dus het eerste en het laatste. Want de Nederlander is het minst geïnformeerde wereldburger.
En bedankt. FYI, ik kan prima mijn veters strikken hoor....
Onikaan ni ov dovah
pi_105653387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]Een gemiddelde zorgmedewerker is niet goed bezig. Ook al heeft gros wel de intentie tot, maar klaarblijkelijk heeft men geen notie van hoe die wereld echt werkt, wat men dan zo al aansmeert, inspuit, insmeert en met welke rede de misdadige rommel op de markt komt.
Dat maakt het dubbel zo triest. Maar aan de andere kant hoe serieus kan je iemand nu nemen dat ie echt denkt dat medicijnen werken? Dan moet je wel onder hypnose staan en blind voor de feiten.
de gemiddelde zorgmedewerker doet zijn werk voornamelijk om het geld en een beetje om de roeping. Niets anders, op zich niet zo erg.

Wat veel erger is zijn vrijwilligers in de zorg:

Vrijwilligers zijn HARSTIKKE GEK door zich niet te laten betalen, zodat er nog meer geld voor de graaiende managers in de zorg overblijft; zo houdt het corrupte systeem zich in stand. |:(

Om de problemen in de Zorg aan te pakken, moeten de vrijwilligers stoppen met hun onzin. *O*
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:29:51 #236
117234 petertjeprik
pi_105654368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:

Om de problemen in de Zorg aan te pakken, moeten de vrijwilligers stoppen met hun onzin. *O*
Eens. Vrijwilligers leven niet volgens de kapitalistische doctrine en dat is verwerpelijk.
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_105660575
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Eens. Vrijwilligers leven niet volgens de kapitalistische doctrine en dat is verwerpelijk.
Dat bedoelde ik niet.

Of iedereen is vrijwilliger, of niemand is vrijwilliger.

Iemand die vrijwilliger is, terwijl zijn baas als rondgraaiende manager zijn zakken kan vullen is niet goed snik :') , en zo'n vrijwilliger is dan medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de Zorg. })

Sterker nog: het is een bewijs dat een vrijwilliger compleet gehypnotiseerd is.
pi_105661422
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Teh fack?

Hier met dat bewijs, ik wil wel weten door wie ik gehypnotiseerd wordt omdat ik 2x in de week de F-jeugd van de plaatselijke FC train.
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:52:39 #239
117234 petertjeprik
pi_105663646
quote:

[..]

Dat bedoelde ik niet.
Niet?

quote:
Juist. Gaat ie weer. Goed of slecht, Je bent met ons of tegen ons, zwart en wit, etc etc.

quote:
Iemand die vrijwilliger is, terwijl zijn baas als rondgraaiende manager zijn zakken kan vullen is niet goed snik :') , en zo'n vrijwilliger is dan medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de Zorg. })
Ligt aan de situatie. Een festival als Oerol heeft betaalde mensen en vrijwilligers in dienst tijdens het festival. Benodigde kennis wordt aangevuld met vrijwilligers om de kosten te drukken. Niets mis mee.

quote:
Vrijwilligers zijn de echte wereldverbeteraars. Het maakt niet uit waar een vrijwilliger werkt. Een beetje respect voor deze mensen zou je sieren.
  maandag 19 december 2011 @ 08:09:18 #240
52357 Lambiekje
pi_105760532
quote:

Een ziekte moet je weten te verkopen

Probeert de farma-industrie ons allemaal ziek te verklaren?

Blijft u te lang rouwen? Vlekken op de teennagels? Humeurig? Dan bent u ziek. Echt waar. Draal niet. Neem een pilletje!

Ze sloegen mekaar vrolijk met gloednieuwe ziektes om de oren, de artsen en wetenschappers die in Amsterdam verzameld waren voor de conferentie Selling Sickness. 'Ik heb nog wat last van post-vakantie motivationeel deficit (PVMD)' zei Ruud Coolen van Brakel, de organisator van de conferentie. 'Daar moet dringend een pilletje tegen komen.' Om te lachen, maar met een bezorgde ondertoon.
Bespottelijk

quote:
[..]

Reclame voor ziekte
De farma-industrie heeft een hele trukendoos om de wereld te overtuigen van het bestaan van een nieuwe ziekte. Zoals snoepreisjes: artsen worden uitgenodigd naar gesponsorde conferenties over de nieuwe ziekte. Diezelfde artsen worden bezocht door vertegenwoordigers, die niet alleen geneesmiddelen aan de man proberen te brengen, maar impliciet ook de diagnoses die tot het gebruik van die middelen gaan leiden.
voila. Artsen zijn domme naïevelingen die zeer gemakkelijk te misleiden zijn.

Goed artikel in de Standaard. Staat er maar weer mooi op hoe wanstaltig en misdadig de industrie is. En uiteraard hoe stupide en dom een arts eigenlijk is. En als hij wel op de hoogte is is dan is het een misdadiger.
  maandag 19 december 2011 @ 12:05:17 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_105765888
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bespottelijk

[..]

voila. Artsen zijn domme naïevelingen die zeer gemakkelijk te misleiden zijn.

Goed artikel in de Standaard. Staat er maar weer mooi op hoe wanstaltig en misdadig de industrie is. En uiteraard hoe stupide en dom een arts eigenlijk is. En als hij wel op de hoogte is is dan is het een misdadiger.
En het monoloog gaat weer door?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 19 december 2011 @ 19:09:25 #242
52357 Lambiekje
pi_105782659
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En het monoloog gaat weer door?
Dat is het al lang niet meer. Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.
  maandag 19 december 2011 @ 21:02:27 #243
117234 petertjeprik
pi_105789546
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.
Waarschijnlijk een complot om de complotparia te laten denken dat er een complot is

[ Bericht 10% gewijzigd door petertjeprik op 19-12-2011 23:35:23 ]
  maandag 19 december 2011 @ 23:52:12 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_105800527
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is het al lang niet meer. Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.
Jouw monoloog he. Komt het gezien het ontbreken van antwoorden op vragen die je krijgt wel op neer he?
En sinds wanneer vertrouw jij MSM bronnen? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_105800796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Teh fack?

Hier met dat bewijs, ik wil wel weten door wie ik gehypnotiseerd wordt omdat ik 2x in de week de F-jeugd van de plaatselijke FC train.
Lambiek?
pi_105801111
quote:

[..]

Dat bedoelde ik niet.

Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.
pi_105801430
Vreemd genoeg ben ik het volkomen met Lambiekje eens. Ik vind het niet eens zo radicaal wat hij stelt. Aangezien de zorg en de medische wereld geprivatiseerde winstgerichte instituten zijn spreekt het voor zich dat er ook grootschalig gefraudeerd wordt. En ja dat houd ook in dat gezonde mensen die nergens aan lijden een direct gevaar vormen voor de winstonderneming. Zieke mensen brengen winst! Helaas.

Hoe het beter moet weet ik daar in tegen niet. In de handen van de staat dan maar?

Er wordt je in ieder geval niets of vrij weinig opgedrongen, dus met verstandige keuzes kom je nog aardig ver. Eet gezond, leef gezond, blijf op de hoogte etc.
  dinsdag 20 december 2011 @ 07:45:12 #248
52357 Lambiekje
pi_105808058
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:03 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.
...dat je ooit gevaccineerd bent!
pi_105811426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef dadgad het volgende:
Vreemd genoeg ben ik het volkomen met Lambiekje eens. Ik vind het niet eens zo radicaal wat hij stelt. Aangezien de zorg en de medische wereld geprivatiseerde winstgerichte instituten zijn spreekt het voor zich dat er ook grootschalig gefraudeerd wordt. En ja dat houd ook in dat gezonde mensen die nergens aan lijden een direct gevaar vormen voor de winstonderneming. Zieke mensen brengen winst! Helaas.

Hoe het beter moet weet ik daar in tegen niet. In de handen van de staat dan maar?

Er wordt je in ieder geval niets of vrij weinig opgedrongen, dus met verstandige keuzes kom je nog aardig ver. Eet gezond, leef gezond, blijf op de hoogte etc.
Maar een motief maakt natuurlijk nog geen fraude op grote schaal. Al zal er vast wel ergens voor eigenbelang gestreden worden, maar dat is natuurlijk in iedere organisatie zo. Lambiekje, blijf je trouwens mijn vraag over het vrijwilligerswerk stelselmatig negeren?
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:38:38 #250
52357 Lambiekje
pi_105817292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Maar een motief maakt natuurlijk nog geen fraude op grote schaal. Al zal er vast wel ergens voor eigenbelang gestreden worden, maar dat is natuurlijk in iedere organisatie zo. Lambiekje, blijf je trouwens mijn vraag over het vrijwilligerswerk stelselmatig negeren?
Het is aan Bankfurt gericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')