Ik ga die Sense 4.0-versie nemen denk ik. Daar heb ik wel goede ervaringen mee.quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik draai momenteel CM10 built by nk111
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1776256
Wil je een rom met Sense dan kan je ik je de onderstaande ICS rom adviseren
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1567715
En als laatste een port van de HTC One V met de laatste Sense versie, wederom ICS based
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679125
Ik heb deze guide gebruikt, werkt prima: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1525100quote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ga die Sense 4.0-versie nemen denk ik. Daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Nu is het wel een jaar geleden dat ik een Desire S heb unlocked, geroot en een custom recovery geflashed dus dat wordt weer even nadenken!
Check ff de wifi instellingen (geavanceerd) en controleer of "Wi-Fi behouden in slaapstand op "Altijd" is ingesteld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook wel eens problemen met WIFI? Regelmatig werkt de wifi niet meer en heb ik dus geen internet. Het lijkt iets met aanmelden te zijn. Als ik de telefoon op standby heb gezet en later weer wil gaan gebruiken gaat dat vaak niet goed en heb ik dus geen internet (wel het wifi teken in beeld). Als ik de wifi op het toestel dan uit en weer aan zet werkt het wel weer..
Is dit een toestel/software ding of ligt dit aan onze router?
De instelling heb ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Check ff de wifi instellingen (geavanceerd) en controleer of "Wi-Fi behouden in slaapstand op "Altijd" is ingesteld.
Moet er wel bij zeggen dat ik een custom rom heb met Android 4.1.2, dus weet niet of die instelling bij jou wel aanwezig is.
Factory reset? Wel ff backup maken van de dingen die je wilt behouden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef senesta het volgende:
[..]
De instelling heb iken die staat inderdaad al op altijd.
Bedankt voor het meedenken
Heb je een custom rom? Ik heb het namelijk ook gehad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef senesta het volgende:
Mijn man heeft hetzelfde toestel en hetzelfde probleem
Ik doe zijn toestel wel resettenStaat minder zooi op. Als het helpt doe ik die van mij ook wel resetten.
Er is in ieder geval dus verder niemand met het probleem?
Ik was vergeten mijn contacten te back-uppen, dus dat is mijn eigen foutquote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef lynda het volgende:
contacten > op woord telefoonboek klikken. daar kan je weergeven welke contacten je telefoon moet laten zien daar.
contacten-> menu ontdubbellen
had je de contacten wel op google staan of ergens anders dan los op telefoon opgeslagen?
Waar staat dat? Zoek het al maanden maar kan het nergens vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef Luxuria het volgende:
En hoe krijg ik dat trillen als ik het toetsenbord gebruik weer weg? Kan ik ook niet meer vinden.
- edit - dit laatste heb ik toch gevonden.
Heb je ook de nieuwe versie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:33 schreef enpe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Zoek het al maanden maar kan het nergens vinden.
Jep ook nieuwe versie, dat zat inderdaad goed verstopt. Thanks!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb je ook de nieuwe versie?
Dan is het: instellingen - taal en toetsenbord - op dat icoontje klikken achter 'touch input' - tekstinvoer - trillen tijdens typen.
Goed verstopt dus
Ja ben ik echt blij mee, nu vind ik de nieuwe versie al wat minder ergquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef lynda het volgende:
whehe dat kan ik me voorstellen, maar je hebt ze weer
Hier ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een kleine update van 1mb groot. Nog meer die em hebben ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |