Zo'n stoere man-man.... zou wel tof zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hm heb je gelijk in.. Toch heb ik het idee dat Lucas toch een ander persoon zal zijn (zou eigenlijk ook wel leuk zijn, al is het voor even)
dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef loezzzje het volgende:
Lucas
Waarom kijkt Ron zo psychopatisch?![]()
Marco de tweede?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
whahahaha! Ik zat net ook al te denken van jezus Edwin doe wat aan je lippen!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Ach ja ... soapwetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij ziet wel goed uit na 2 maanden in een coma
En geen moeite met praten of geheugen, is niet echt geloofwaardig volgens mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Zo'n idee kreeg ik ook. Hij keek zo eng.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Trouwens bijna precies dezelfde verhaallijn met homo's in atwt
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reidquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?
Ohja noah was/is blind he?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |