SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks is hij structureel chagrijnig en negatief. En egoïstisch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
dat dus
Maar lekker boeiend! Van mij mag Ron weg
Zo benieuwd hoe Lucas z'n karakter zal zijn
Het zegt op zich wel wat over hoe saai de serie is als Lucas pit moet brengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
LucasFijn dat hij weer wakker is. Eindelijk weer wat pit tussen de saaie baby verhaallijnen...
En dat werd tijd ookquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En het "argument" dat Maxime nooit "gestraft" wordt en het lievelingetje is van de schrijvers, kan nu echt niet meer gebruikt worden.
waarom niet eigenlijk. Ze komt er voorlopig nog mee weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas!![]()
![]()
![]()
Edwin.Dat stomme lachje, dat constipatiegezicht, dat tenenkrommend slechte acteerwerk. In één woord verschrikkelijk.
En het "argument" dat Maxime nooit "gestraft" wordt en het lievelingetje is van de schrijvers, kan nu echt niet meer gebruikt worden.
Die blik die hij had was dan ook raar (afgezien van dat hij zo lang in coma heeft gelegen)quote:Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Je weet toch hoe het gaat in GTST. Lucas zal zijn geheugen hoogstwaarschijnlijk verliezen en het duurt weer een vol seizoen voordat hij het terug krijgt.
Dit dus, een van de waarschijnlijkste scenario's is:quote:Op woensdag 9 november 2011 16:17 schreef masja2010 het volgende:
Echt walgelijk hoe Bing en Sjors op Rikki's baby azen. Raar ook dat Rikki het ineens geen probleem vindt dat het kind toch in haar woonplaats opgroeit, dat argument gebruikte ze wel tegen Rik en Charlie
. Gelukkig is de verhaallijn zeer voorspelbaar. Rikki en Sjoerd krijgen spijt en gaan naar de rechter om de baby terug te eisen, hopen dan dat ze hun kindje terugkrijgen.
Zoiets hebben ze pas nog met Nina & Noud gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als hij niet meer weet wie Edwin is, of iig het relatiegedeelte niet meer kan herinneren.
Precies! Mooi verwoordquote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick gaat uiteindelijk de serie uit en volgens mij komt Maxime weer terug, dus ik heb me er al bij neergelegd dat ze uiteindelijk wel een soort van winnen zal uiteindelijk. Tot die tijd geniet ik met volle teugen van elke tegenslag die het personage ondergaat![]()
Eveneens geniet ik van de acteerprestaties van Marjolein Keuning en Christophe Haddad
Nee Ludo heeft wel wat anders aan zijn hoofd! Squashen doen ze alleen als ze zelf niet in een verhaallijn zitten en nu hebben ze het allebei heel druk natuurlijk...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef loezzzje het volgende:
Het valt me trouwens nu op dat Ludo & Anton nooit meer samen gaan squashen
Daar geniet ik ook zeker van.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick gaat uiteindelijk de serie uit en volgens mij komt Maxime weer terug, dus ik heb me er al bij neergelegd dat ze uiteindelijk wel een soort van winnen zal uiteindelijk. Tot die tijd geniet ik met volle teugen van elke tegenslag die het personage ondergaat![]()
Eveneens geniet ik van de acteerprestaties van Marjolein Keuning en Christophe Haddad
Dat gedoe rond die aanrijding van Noud heeft hun 'vriendschap' overigens aardig bekoeldquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee Ludo heeft wel wat anders aan zijn hoofd! Squashen doen ze alleen als ze zelf niet in een verhaallijn zitten en nu hebben ze het allebei heel druk natuurlijk...
Daarbij lijkt me het tienerouderschap ook veel interessanter dan het scenario wat jij schetste.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, een van de waarschijnlijkste scenario's is:
*Sjoerd wordt overgehaald of omzeild
*Rikki bevalt in de verstikkende aanwezigheid van Rik, Charlie (indien nog niet opgeflikkerd), Sjors en Bing![]()
*Rikki en baby worden gescheiden; baby gaat met Sjors en Bing mee (deze situatie blijft zo gedurende een aflevering of 20)![]()
*Rikki ziet Sjors en Bing natuurlijk op een gegeven moment met haar baby en krijgt spijt, het worstelen met haar 'gevoelens' duurt een maand of 2-3 (veel gespreken en saaie camera close ups)![]()
![]()
![]()
*Uiteindelijk volgt er een tergend lange strijd om die baby, Sjors geeft eerder toe dan egoïst Bing en Rikki krijgt haar kind terug.
Andere scenario's zijn dat het kind overlijdt (dood geboren, vlak na de geboorte) of dat Rikki niet akkoord gaat met adoptie en het toch zelf wilt houden eventueel met Sjoerd. Ik hoop op dit laatste omdat we anders pas na een half jaar eindelijk een beetje van dat hele baby-gezeik af zijn
Sowieso, in een serie roken en dan ook nog een doktersassistent. Juist, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wazig dat Ron ineens rookt, dacht dat dat niet meer mocht
Juist, dat bedoel ik. Volgens mij hebben ze totaal geen behoefte meer om met elkaar te gaan squashenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gedoe rond die aanrijding van Noud heeft hun 'vriendschap' overigens aardig bekoeld
Wel net echtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, in een serie roken en dan ook nog een doktersassistent. Juist, goed voorbeeld.
Hm heb je gelijk in.. Toch heb ik het idee dat Lucas toch een ander persoon zal zijn (zou eigenlijk ook wel leuk zijn, al is het voor even)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze pas nog met Nina & Noud gedaan.
Het valt me trouwens nu op dat Ludo & Anton nooit meer samen gaan squashen
Zo'n stoere man-man.... zou wel tof zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hm heb je gelijk in.. Toch heb ik het idee dat Lucas toch een ander persoon zal zijn (zou eigenlijk ook wel leuk zijn, al is het voor even)
dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef loezzzje het volgende:
Lucas
Waarom kijkt Ron zo psychopatisch?![]()
Marco de tweede?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
whahahaha! Ik zat net ook al te denken van jezus Edwin doe wat aan je lippen!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Ach ja ... soapwetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij ziet wel goed uit na 2 maanden in een coma
En geen moeite met praten of geheugen, is niet echt geloofwaardig volgens mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Zo'n idee kreeg ik ook. Hij keek zo eng.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Trouwens bijna precies dezelfde verhaallijn met homo's in atwt
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reidquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?
Ohja noah was/is blind he?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |