Heb je voorbeelden van wat je schiet? Het klinkt goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Thomas51 het volgende:
Dat is het leuke van een oude balgcamera, die heeft standaard tilt and shift. Rolfilm erin en fotograferen maar. Maar ook met een losse balg op een digitale spiegelreflex is dit prima mogelijk. Vaak zijn die erg betaalbaar maar moet je wel handmatig instellen.
zelf heb ik een FD T+S lens, die door een handige metaalbewerker is voorzien van een flens, en vervolgens omgebouwd naar EF. Dit is ook echt mooi om archtectuur mee te doen!
Als je onderwerp zo ver weg is, krijg je zelfs met f1.0 niet zoveel DoF denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef Thomas51 het volgende:
Overigens zou de miniatuurfoto ook gewoon met een scheve hoek van boven en een groot diafragma met een vrij lange lens gemaakt kunnen zij? wat denken jullie?
Wowquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik heb er even mee gespeeld, en die techniek blijkt redelijk snel onder de knie te krijgen zijn.
hier mijn eerste tilt shift, ik ben er zelf wel een beetje trots op
[ link | afbeelding ]
Ik jaloers zijn...quote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik heb er even mee gespeeld, en die techniek blijkt redelijk snel onder de knie te krijgen zijn.
[ link | afbeelding ]
Erg gaaf geworden!quote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind hem echt erg gaaf!quote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dekt wel aardig de lading toch? Diorama is toch een kijkdoos?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:55 schreef PiRANiA het volgende:
Tutorial voor GIMP:
http://gimp-tutorials.net/Creating-Diorama-Effect-gimp-tutorial
Ze noemen het daar Diorama.
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:52 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Dekt wel aardig de lading toch? Diorama is toch een kijkdoos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |