abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 juli 2002 @ 12:41:21 #1
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4927889
Kan iemand me vertellen welk plaatje het leukst is om te zitten als je op vakantie gaat naar Ibiza ?

Discotheken zitten toch over het hele eiland geloof ik?
Ik wil zeker een bezoek brengen aan de Space en de Privilege, maar aangezien de consumpties nogal duur zijn geloof ik zouden een paar barretjes in de buurt ook wel fijn zijn om een beetje in te borrelen...

Kan iemand me daarover iets zeggen?


Thanks!

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4928066
Overal in Ibiza zijn de consumpties vrij prijzig.
[i]When Life Get`s Hot In July,It`s The World Against You And I..[/i]
pi_4928260
He, ik ga ook naar Ibiza!!! Wanneer ga jij precies?
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar je het best kunt zitten.
  maandag 8 juli 2002 @ 13:36:57 #4
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4928553
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:14 schreef da_blonde het volgende:
He, ik ga ook naar Ibiza!!! Wanneer ga jij precies?
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar je het best kunt zitten.
Ik ga een last minute doen als Extrema Outdoor voorbij is, dus ik vertrek 22 of 23 Juli voor 10 dagen, hangt een beetje af wanneer er nog plaats is op een vlucht, heb jij al wel geboekt of ook nog niet? En waar zit jij dan? San Antonio schijnt wel aardig te zijn maar zitten heel veel Engelsen daar (maarja waar niet eigenlijk)
Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4928627
Ik heb idd al geboekt, maar ik vertrek vrij laat, namelijk 11 augustus. Wilde wel eerder gaan maar er was gewoon geen plek meer. Ik wens je dan ook veel succes met het boeken van je vlucht voor eind juli. Misschien dat het jou wel lukt. Kheb wel zin in Ibiza !
  maandag 8 juli 2002 @ 13:46:14 #6
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4928667
mocht het niet lukken om nu nog naar Ibiza te boeken, dan wordt het misschien ook wat later.. een vriend van me moet in Augustus in de Space draaien dus misschien nog wel leuker ook om dan te gaan..

Neem wel een grote zak geld mee he, want entree & consumpties zijn niet goedkoop daar, maar dat wist je waarschijnlijk al

Mocht ik toch eerder gaan, kan ik je wel vertellen wat je zeker niet mag missen natuurlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door Wooly_Mammoth op 08-07-2002 13:53]

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4931723
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:46 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
mocht het niet lukken om nu nog naar Ibiza te boeken, dan wordt het misschien ook wat later.. een vriend van me moet in Augustus in de Space draaien dus misschien nog wel leuker ook om dan te gaan..

Neem wel een grote zak geld mee he, want entree & consumpties zijn niet goedkoop daar, maar dat wist je waarschijnlijk al

Mocht ik toch eerder gaan, kan ik je wel vertellen wat je zeker niet mag missen natuurlijk...


Ik ben al aan het sparen hoor. Hoorde van anderen die er al zijn geweest dat de feesten vaak rond de 50 euro kosten en dan heb je nog niet eens je drank. Oei! Maar vertel wat ik niet mag missen want ik hou van feesten!
pi_4935790
Persoonlijk vind ik dat je het beste in Ibiza stad kunt zitten. Tenminste geen hordes dronken Engelsen om je heen zoals in San An(tonio). Wel veel ( echt veel ) Duitsers. Maar daar heb ik zelf geen problemen mee, behalve dat ze zelden engels spreken.
Leuke goedkope tent is de Kiss. In Playa D`en bossa, net naast Ibiza stad. Waar ook Bora Bora ligt.
De Kiss is makkelijk te vinden, als je in de hoofdstraat loopt gewoon het straatje inlopen waar de Burger King op de hoek zit. Stukje doorlopen en je ziet het vanzelf. Daarna even gaan indrinken op een terasje in de buurt van de Kiss en je krijgt vanzelf gratis toegang. Leuke tent; 2 zaaltjes, Wodka Red Bull 1200 Ptas ( toen die nog bestonden ) dacht ik, schuim- en waterparty`s en goede muziek.
Dan Bora Bora. Dé strandtent. Bar aan het strand waar overdag een DJ draait. Heel relaxt.
En daar kun je dan meteen je boekjes halen waarin alle feesten van de komende weken staan, erg handig natuurlijk.
Liggen ergens op de bar.

Wat de grote bekende clubs betreft kun je dus gewoon het beste in de magazines kijken wie waar draait en wat je wilt horen. Alleen Privilige moet je echt geweest zijn, geloof me.
En neem inderdaad veel geld mee. In de grote tenten betaal je 13 gulden ( wie weet hoeveel euro ze ervan maken ) voor een biertje en 26 piek voor een wodka/red bull.

Veel plezier. En dat gaat vast lukken.
Zelf zal ik er wel nooit meer komen, ik ben niet van geld gemaakt ofzo. Maar dit twee keer meegemaakt hebben is al erg goed.

You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  dinsdag 9 juli 2002 @ 09:45:07 #9
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4939332
Thanks for the info, ga het meteen even noteren
Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4940711
Idd bedankt. Gelukkig zit ik al in Ibiza-stad en volgens mij ook nog vlak bij Bora Bora.
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:44:08 #11
31609 mvroegin
You are gonna tell me.
pi_4953736
San Antonio is iets goedkoper dan Ibiza stad.
Vond het daar ook gezelliger.
Met name in the West End, een wijk met allemaal barretjes, kleinere discotheken (gratis entree) en karaoketenten.
Es Paradise in San Antonio is trouwens ook een aanrader zeker als de waterparty is.
When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
pi_5545132
Ik ben dus net een weekje terug en het was in 1 woord GEWELDIG!!! En ik ben inderdaad naar Privilege geweest op maandagavond met manu mission.....nou..top top top! Supershows en supermuziek. Op donderdagnacht draaide Carl Cox in Space. Ben daar compleet uit mijn dak gegaan.
De Kiss vond ik trouwens maar een matige tent.
pi_18132626
Al een tijdje niet in gepost maar na alle Ibiza forums te hebben vergeleken is dit degene waarin ik kan posten

Ik ga in augustus, net na Dance Valley, voor twee weken naar Ibiza. Ik zit 500 meter van Ibiza-Stad in het dorpje Figueretas. Dat scheelde enorm in prijs en je zit net buiten de echte massa-drukte. En 500meter is goed te lopen voor het uitgaan.

Enkele plaatjes :








Zijn er nog meer die naar Ibiza gaan en enkele tips hebben? alvast bedankt!
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:31:21 #14
232 Ouwie
«NickName»
pi_18488343
Ik ben ook zeer benieuwd naar goede tips over Ibiza, ik ga zeker ook hierheen deze zomer, dus als iemand wat weet, graag!

Ouwie
grtz NN
pi_18582986
Je moet een hotel zoeken bij de Bora Bora in iBiza stad. Kun je vanuit je hotel het strand op. Dit is the place to be overdag.

http://www.bora-bora-ibiza.com/en/index.php

Via Bizztravel kun je appartementencomplex Jet boeken.
Deze appartementen liggen super. De straat over en je staat op het strand en bij Bora Bora. Ik ben er zelf neit geweest, maar heb van kennissen deze tip gekregen.
Zij waren zeer goed te spreken over dit complex en de ligging.

[ Bericht 35% gewijzigd door rvdboomen op 21-04-2004 12:56:43 ]
pi_47755518
Waar kan je nu het beste zitten; Ibiza-stad, Figueretas of San Antonio? En vooral, waarom?

[ Bericht 70% gewijzigd door Innocence op 29-03-2007 18:57:48 ]
Sweet and innocent...
pi_47953113
Heb het zelf al uitgevonden. Topic wordt niet echt drukbezocht, geen Ibiza-gangers op fok?

[ Bericht 23% gewijzigd door Innocence op 03-04-2007 14:52:07 ]
Sweet and innocent...
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:41:15 #18
59009 paullo
vini vidi vici
pi_47961274
Ja ik wil dit jaar gaan. Zag een appartement genaamd Jet wat goedkoop was. Wat is slim een vakantiepakket of een vliegreis los boeken?
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_53690778
Er is binnenkort toch zo'n afsluitweekend met grote namen qua DJ's ? Weet iemand wanneer dat is?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:05:20 #20
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53690817
Whehe, topickick van de maand!
pi_53690896
Afgelopen Juli in San Antoni geweest

heb per bus veel van het eiland gezien...
had je nog vragen?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:27:36 #22
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53695441
quote:
Op maandag 8 juli 2002 22:54 schreef Salamander het volgende:
Kijk... helemaal goed. Zeker ook al geweest dat je het zo specifiek weet te vertellen..?
pi_53701046
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:28 schreef Innocence het volgende:
Heb het zelf al uitgevonden. Topic wordt niet echt drukbezocht, geen Ibiza-gangers op fok?
Jawel maar die zijn allemaal 40+ en zitten in het Ouder(s) topic te spitten.

Ibiza is zo (begin) jaren 90.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_53702259
Mooie kick he

Maar om nou een nieuw topic te beginnen voor een klein vraagje...

Mn vraag nogmaals: Weet iemand wanneer het afsluitweekend is in Ibiza? Medio oktober zegt men, maar wanneer?
pi_53714461
Closings zijn zo'n twee weken lang. Even op de websites van de clubs op of ibiza-spotlight.com kijken voor data.
Sweet and innocent...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')