Puber.quote:Op zondag 6 november 2011 01:26 schreef APK het volgende:
Ik zou mij pas zorgen gaan maken als ik alleen een 'click' met users in PUB zou hebben
Beetje een korte reactie, maar vanuit bed via de telefoon.
Ik word echt oud dat ik in het weekend nu al omval
Druk met voetbal kijkenquote:
Engels voetbalquote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Maes het volgende:
06.00 uur is onmenselijk![]()
Is er voetbal dan?
Tot voor een paar minuten geleden m'n handen meer dan vol gehad, ja.quote:
Mijn wekker staat nu dagelijks op 07.20u, een paar jaar geleden zou ik dat nog steeds onacceptabel vroeg gevonden hebben maar omdat het dagelijks is is het wel te doenquote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Eska het volgende:
6:00 is niet lollig nee. Ik ben blij dat het hier tegenwoordig 7:00 à 7:15 is.
Jaaaaquote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Engels voetbal
06.00u was inderdaad onmenselijk.
En totaal overbodig voor het werk dat ik toen deed
Jij nog steeds happily married?
Maar je hebt wel mooie foto's van een prachtig feestquote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaa(ik merk geen verschil met samenwonen
)
Welk vak?? Overhoren wordt hier als het even kan door de vader gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Tot voor een paar minuten geleden m'n handen meer dan vol gehad, ja.
Nu even rust. En zodadelijk nog een overhoring.
6:00 is niet lollig nee. Ik ben blij dat het hier tegenwoordig 7:00 à 7:15 is.
Mooie foto's hebben we zekerquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je hebt wel mooie foto's van een prachtig feest![]()
En minder geld op de bank
Ik ben daarin bizar veranderd sinds ik kinderen heb. Nog steeds voelt het altijd net te vroeg, uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef APK het volgende:
Mijn wekker staat nu dagelijks op 07.20u, een paar jaar geleden zou ik dat nog steeds onacceptabel vroeg gevonden hebben maar omdat het dagelijks is is het wel te doen
Aardrijkskunde; topografie. (Eitje, al gebeurdquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Maes het volgende:
Welk vak?? Overhoren wordt hier als het even kan door de vader gedaan
Ochtendhumeur ?quote:
Ja, voorheen wel. Heel erg. Dan ging ik gooien met spullen als ik gewekt werd (wekker of mens, dat maakte geen verschil).quote:
Ben je pas getrouwd?? Tof, gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Maes het volgende:
)
Dank je wel! Deze maand alweer een half jaarquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Ben je pas getrouwd?? Tof, gefeliciteerd!
Maes en man nog gefeliciteerd met jullie huwelijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Maes het volgende:
)
quote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maes en man nog gefeliciteerd met jullie huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |