Bijzonder hè.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:17 schreef APK het volgende:
Ik luister nog een keer naar The Proclaimers, maar, Modern Talking :
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet fout maar over en overduidelijk het geluid van de 80's
Modern Talking behoort tot de foute golf?quote:
Ah, je praat toch nog tegen mij in deze bar met foute muziekquote:
Heb al een schat van een meid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik 40+ vrouw was (en op zoek naar een date, niet dat ik wil zeggen dat alle 40+ vrouwen hier op zoek naar een date zijn) dan zou ik nu serieus afhaken
Meerdere invalshoeken zijn mogelijk hè. Maar in de mijne was dit wel behoorlijk fout, ja. En nog steeds wel, hoor. (en dan ben ik héél mild geworden inmiddelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:20 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Modern Talking behoort tot de foute golf?Apart, nooit geweten.
Nee, géén bar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:21 schreef APK het volgende:
Ah, je praat toch nog tegen mij in deze bar met foute muziek
'Dragonball Z'quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:21 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Heb al een schat van een meid.Maar waarom zou je dan afhaken?
Onder veel van mijn leeftijdsgenoten wordt Dragonball Z beschreven als een van de beste animes die ze hebben gezien, werd veel in Nederland uitgezonden 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
'Dragonball Z'
Nerd alert [ afbeelding ]
ik ook.... kom vroeger boy george niet uitstaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Meerdere invalshoeken zijn mogelijk hè. Maar in de mijne was dit wel behoorlijk fout, ja. En nog steeds wel, hoor. (en dan ben ik héél mild geworden inmiddels)
Laat mij eens een invalhoek zien, wil wel eens leren wat er met foute golf wordt bedoeld?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Meerdere invalshoeken zijn mogelijk hè. Maar in de mijne was dit wel behoorlijk fout, ja. En nog steeds wel, hoor. (en dan ben ik héél mild geworden inmiddels)
Joh, niets van aantrekken! Gewoon genieten van wat je mooi/leuk vindt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Laat mij eens een invalhoek zien, wil wel eens leren wat er met foute golf wordt bedoeld?
laten we het zo zeggen...na de revolutionaire en maatschappijkritische muziek van de jaren 60 en 70 werden de jaren 80 gezien als "softe, foute" muziek jaren met groepen die hier al langs geweest zijn zoals de housemartins, Bronski Beat, Frankie goes to Hollywoood, A-ha etcquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Laat mij eens een invalhoek zien, wil wel eens leren wat er met foute golf wordt bedoeld?
Inderdaad, ik begin het een beetje te snappen. Omdat ze veel elektrische tonen gebruikten, vandaar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen...na de revolutionaire en maatschappijkritische muziek van de jaren 60 en 70 werden de jaren 80 gezien als "softe, foute" muziek jaren met groepen die hier al langs geweest zijn zoals de housemartins, Bronski Beat, Frankie goes to Hollywoood, A-ha etc
en ook omdat veel van de bands uit homo's bestonden zoals Bronski Beat, HouseMartins en The Petshop Boys,jongeren zagen het misschien als iets vernieuwend maar de 40ers van toen.....iets wat 30 jaar geleden nog veel minder geaccepteerd was dan nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:38 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begin het een beetje te snappen. Omdat ze veel elektrische tonen gebruikten, vandaar?
inderdaad, ik groeide op een in een klein stadje en daar was het niet echt geaccepteerd in de jaren 80quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:56 schreef Eska het volgende:
Dat herken ik dan weer minder, moet ik zeggen. Maar nogmaals; de 'grenzen' lagen wellicht her en der net even anders of zo.
gaat iemand dat artikel nog scannen en posten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Tijd voor ontbijt op bed en de verrassing vanochtend van een artikel in de Volkskrant over FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |