Bij Cafca, denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:53 schreef APK het volgende:
Ik ga effe steelguitar en een glaasje wijn zoeken.
rood of wit?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:53 schreef APK het volgende:
Ik ga effe steelguitar en een glaasje wijn zoeken.
Ik luister vaak radio en toen kwam de clip van Johnny remember me langs, heb hem opgezocht via Youtube en torrentsites. Leuke muziek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:52 schreef Eska het volgende:
[..]
21, ja?! Tof!![]()
Wel benieuwd hoe je daar dan op bent gekomen? Meestal wordt bij muziek-van-voor-je-tijd toch aan andere genres gedacht.
Housemartins, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja grappig is dat, zelfs de "foute golf" uit de 80's was voor SO z'n tijd
dit was trouwens nog niet zo verkeerd
Daarom zit je waarschijnlijk nu lekker op FOK! te posten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:55 schreef Eska het volgende:
Bij een bar heb ik toch wat sneller associaties met 'geforceerde gesprekjes'.
* APK trekt stekker uit jukeboxquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:00 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Muziek van mijn kinderjaren, the nineties.
Foute golf, wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja grappig is dat, zelfs de "foute golf" uit de 80's was voor SO z'n tijd
dit was trouwens nog niet zo verkeerd
Nee joh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:58 schreef APK het volgende:
Daarom zit je waarschijnlijk nu lekker op FOK! te posten?
omdat er in de jaren 80 heel veel "foute" synthesizer muziek gemaakt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:04 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Foute golf, wat bedoel je daarmee?
Daar haak ik toch weer af.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:00 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Muziek van mijn kinderjaren, the nineties.
Who cares?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef Eska het volgende:
Nee joh.
Geen idee hoe of waar, maar ik heb nergens iets vervelends of raars bedoeld hoor. En ook geen sneue motieven.
Ah, geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat er in de jaren 80 heel veel "foute" synthesizer muziek gemaakt is
Als ik 40+ vrouw was (en op zoek naar een date, niet dat ik wil zeggen dat alle 40+ vrouwen hier op zoek naar een date zijn) dan zou ik nu serieus afhakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:10 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Er is ook een achtergrondmuziek waar ik de chills van krijg. En dat is de achtergrondmuziek van Bruce Faulconer, deze is gebruikt bij de anime Dragonball Z. Overigens in mijn jeugdjaren heel veel gezien en grijsgedraaid.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:12 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ah, geef eens een voorbeeld?
Ik luister nog een keer naar The Proclaimers, maar, Modern Talking :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |