oke, mijn excuses maar het staat in OP dat iedereen welkom is of niet?quote:
Slaap wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:31 schreef CarOnline het volgende:
Nou, t was me gezellig, maar ik duik de bedstee in.
Ik blijf anders FotC zitten kijken tot morgenvroeg
Ik doe niet aan groetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:31 schreef CarOnline het volgende:
Nou, t was me gezellig, maar ik duik de bedstee in.
Ik blijf anders FotC zitten kijken tot morgenvroeg
Maakt niet uit, rechtsedirecte. Maar ik mag je nu al.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, mijn excuses maar het staat in OP dat iedereen welkom is of niet?
dus bij deze
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groeten [ afbeelding ]
I don't pull punchesquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:33 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, rechtsedirecte. Maar ik mag je nu al.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groeten [ afbeelding ]
Right, whoho.quote:
Speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:37 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Post is een paar muziekclips uit de prehistorie?Ik trap af:
![]()
Mja, dan zal het wel 'zo'n avond' zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef APK het volgende:
Right, whoho.
Wij zitten in een virtuele bar en jij geeft dat als antwoord om ons gesprek gaande te houden.
Ik ga nu net doen alsof er iets leuks op het scherm van mijn Blackberrie-dinges verschijnt
Ha, die eerste heb ik vandaag nog gehoord!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:37 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Post is een paar muziekclips uit de prehistorie?Ik trap af:
![]()
Vertel mij of je ze leuk vindt? Ik vind het topmuziek. En dat als 21 jarige.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef APK het volgende:
De clips van Serieuzeonderwerpen stonden er overigens nog niet toen ik de reactie plaatste.
Ik ga nu uit beleefdheid even luisteren
Huh, wat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:46 schreef Eska het volgende:
(Overigens had ik geen bar voor ogen....misschien is 't dat?)
En die van Shannon? Die man heeft zich overigens in the nineties een kogel door zijn hoofd gejaagd, hij was depressief.quote:
21, ja?! Tof!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Vertel mij of je ze leuk vindt? Ik vind het topmuziek. En dat als 21 jarige.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vertel mij of je ze leuk vindt? Ik vind het topmuziek. En dat als 21 jarige.
quote:
ja grappig is dat, zelfs de "foute golf" uit de 80's was voor SO z'n tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:52 schreef Eska het volgende:
[..]
21, ja?! Tof!![]()
Meestal wordt bij muziek-van-voor-je-tijd toch aan andere genres gedacht.
Bij een bar heb ik toch wat sneller associaties met 'geforceerde gesprekjes'. En dat strookt weer niet zo best met vrijdagavondchillen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:50 schreef APK het volgende:
Huh, wat dan?
Ik zit hier lekker te vrijdagavondchillen met 'Johnny remember me' op de jukebox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |