abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104248894
Ah klinkt heel redelijk dus. Gelukkig. :)
Konden ze al iets zeggen over de doeltreffendheid? Of is dat meer iets dat naderhand moet gaan blijken?
pi_104254495
De 40+ SC gaat dus een week mee, dat is slowwwwwwwwwwww :D

Ik heb in ieder geval een zak mini marsjes, een zak mini bounty's en een zak minibrosreepjes
in huis, kijken of er vanavond kindertjes aan de deur komen voor Sint Maarten, vorig jaar
waren het er welgeteld 3 geloof ik als ik het me goed herinner en dat waren de kindjes van
de Buuv. :')
pi_104254657
:D En anders zelf maar opeten hè. ;)

Hier leeft het helemaal niet.
pi_104254794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef Eska het volgende:
:D En anders zelf maar opeten hè. ;)

Hier leeft het helemaal niet.
Nee, dat doet die vent van me wel :') ik blijf er lekker vanaf, ik ben nog steeds
''aan het stoppen'' met roken (wat tot nu toe goed lukt, maar ik heb nog steeds
van die nicotinepleisters, dus ik weet niet of ik het daarna ook volhou, ik hoop
van wel, maar om geen 20 kg aan te komen zoals je zo vaak hoort, let ik heeeeeeeel
erg op wat ik eet, ik ben dus 2 kg afgevallen :') nah, is ook goed :P
pi_104255003
Joh, afgevallen zelfs?! Dat hoor je niet vaak.
Staat er een termijn voor die pleisters? Of een soort afbouwschema of zo? Of meer naar eigen inzicht? Goed te horen dat je nog altijd een stopper bent! ^O^

Ik ga zo aan de pizza. Niet gezond, wel lekker. :P
pi_104255132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Eska het volgende:
Joh, afgevallen zelfs?! Dat hoor je niet vaak.
Staat er een termijn voor die pleisters? Of een soort afbouwschema of zo? Of meer naar eigen inzicht? Goed te horen dat je nog altijd een stopper bent! ^O^

Ik ga zo aan de pizza. Niet gezond, wel lekker. :P
ja je krijgt eerst 4 weken pleisters van 21 eh.... nicotinegehalte ofzoiets :@
dan 4 weken pleisters van 14 en dan 4 weken pleisters van 7 en dan is
het klaar... tenminste :D als je het volhoud, maar ik denk het wel.

Ik heb net een beker groene thee op en een tosti kaas, ui en tomaat, voorlopig
zit ik ''vol'' :')
pi_104256710
Na een paar jaar zekerheidshalve braaf een zak snoep in huis halen en me later op de avond ziek eraan vreten omdat er niemand is langs geweest die ervoor wilde zingen, neem ik intussen alweer een paar jaar met goed gevolg het risico dat er verwensliederen op mijn stoep worden gezongen. Vooralsnog blijft het ook vanavond stil.
Farts are jazz to assholes
pi_104257114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

ja je krijgt eerst 4 weken pleisters van 21 eh.... nicotinegehalte ofzoiets :@
dan 4 weken pleisters van 14 en dan 4 weken pleisters van 7 en dan is
het klaar... tenminste :D als je het volhoud, maar ik denk het wel.

Ik heb net een beker groene thee op en een tosti kaas, ui en tomaat, voorlopig
zit ik ''vol'' :')
Ah, oké, een duidelijk schema dus. :Y En daarna maar wel volhouden, ja. Voor het beste resultaat. ;)
Die tosti klinkt goed. Ik had tussen de middag een simpele, met alleen kaas (en gewoon in de pan klaargemaakt).
pi_104257192
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:51 schreef trabant het volgende:
Na een paar jaar zekerheidshalve braaf een zak snoep in huis halen en me later op de avond ziek eraan vreten omdat er niemand is langs geweest die ervoor wilde zingen, neem ik intussen alweer een paar jaar met goed gevolg het risico dat er verwensliederen op mijn stoep worden gezongen. Vooralsnog blijft het ook vanavond stil.
Ja, als je niet zeker weet of ze wel/niet langskomen dan is het lastig idd.
Ik heb het gewoon nooit gekend, waar ik ook woonde. Dus het is ook nooit in me opgekomen om voor de zekerheid (extra) snoep in huis te halen. :D
pi_104257908
Bij mij is het ook heel rustig. Ik heb een paar kinderen aan de overkant gehoord. Meer niet. Zit mijn oudste kleinzoon weer goed :P
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:44:32 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104259101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef Eska het volgende:
Ah klinkt heel redelijk dus. Gelukkig. :)
Konden ze al iets zeggen over de doeltreffendheid? Of is dat meer iets dat naderhand moet gaan blijken?
Hij kon niet helemaal doen wat hij had gehoopt, maar hij heeft er wel vertrouwen in. Het is nog steeds wel te doen. Eten was lastiger na de verstandskiezen.

Wij hebben twee keer kinderen aan de deur gehad vanavond ( op ons vorige adres nooit), dus we eten nu een lollie en de rest gaat mee naar het werk. :)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:45:35 #287
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_104259151
Hier geen Sint Maartenkinderen, ik heb trouwens geen snoep in huis want ik moet 5 kilo kwijt en ik koop dus alleen maar nootjes en chips die ik niet lekker vind :D
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:47:55 #288
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_104259258
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij kon niet helemaal doen wat hij had gehoopt, maar hij heeft er wel vertrouwen in. Het is nog steeds wel te doen. Eten was lastiger na de verstandskiezen.

Wij hebben twee keer kinderen aan de deur gehad vanavond ( op ons vorige adres nooit), dus we eten nu een lollie en de rest gaat mee naar het werk. :)
Goed dat het, tot nu toe, mee gevallen is :) Pijn in de mond is een hel :X
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_104263539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
...maar om geen 20 kg aan te komen zoals je zo vaak hoort, let ik heeeeeeeel
erg op wat ik eet, ik ben dus 2 kg afgevallen :') nah, is ook goed :P
Als je die discipline kunt opbrengen, waarom ben je bang dat je nog naar een peuk grijpt?
In de winkel kan ik allerlei ongezonde lekkernijen heel goed negeren. Thuis niet. Dat maakt mij in zekere zin een slecht gastheer, maar wat er niet is, kan ik ook niet opvreten. Indien je (nog) niet sport, zou je daar eens aan kunnen beginnen. Longen laten werken en de troep eruit. Die nieuwe energie moet immers wel ergens heen.
Farts are jazz to assholes
pi_104266939
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef trabant het volgende:

[..]

Als je die discipline kunt opbrengen, waarom ben je bang dat je nog naar een peuk grijpt?
In de winkel kan ik allerlei ongezonde lekkernijen heel goed negeren. Thuis niet. Dat maakt mij in zekere zin een slecht gastheer, maar wat er niet is, kan ik ook niet opvreten. Indien je (nog) niet sport, zou je daar eens aan kunnen beginnen. Longen laten werken en de troep eruit. Die nieuwe energie moet immers wel ergens heen.
Nou ja, bang is een groot woord maar ik was al een keer eerder gestopt, zonder nicotinepleisters
trouwens en toen heb ik dat ook heel lang vol gehouden in ieder geval langer dan een jaar maar
toch weer begonnen, roken is nu eenmaal een verslaving, en op een ''zwak'' momentje, borreltje
op enzo... kan je zo weer de fout ingaan,

Snoepen is nooit echt een verslaving geweest en ik was al een zeikerd met eten :')
gezond enzo... ook niet altijd hoor, een zak vette patat met mayo en een ijsje ging
er ook wel eens in :P en ik heb wel snoep in huis maar dan van dit spul http://www.cereal.nl/
voor als ik toch persé eens een koekie wil en danoontjes :@ vind ik ook lekker :D
beter dat ik een danoontje eet dan een hele bak bitterkoekjesvla naar binnen werk denk ik dan
maar :')

En eh... ik HAAT sporten :@ maar dan ook echt haten heb ik echt een hekel aan maar
ik loop alles zoveel mogelijk, niet hard, want dat haat ik ook, maar gewoon lekker doorstappen.

snap ie ? (8> zo kan het ook :D
pi_104267199
Ow.. enne 3 kindjes aan de deur geweest, weer van de Buuv, ik herinner me nu
dat er vorig jaar meer waren want toen was ik nog een beetje vebaasd omdat het
twee marokaanse jongetjes waren, vond ik wel grappig dat die er ook aan meededen
voor de rest kan ik me niet herinneren dat het er vorig jaar meer waren, maar vandaag
dus 3, dus ik heb een hoop van die zooi over, ik heb ze maar alle drie van alles eentje
gegeven, dus 1 bounty, 1 marsje en 1 brosreepje, dankuwel mevrouw oO< zeiden ze :D

schetig... en echte lampionnetjes met zo'n theelichie erin. net als vroeger.
pi_104267564
Sporten doe ik ook niet graag, nee. Of ik moet de juiste sport voor mij nog tegenkomen, dat zou eventueel kunnen. :P
Lopen, wandelen, vind ik wel lekker.
Zoet snoepen doe ik niet veel. Wel een (veel te) groot zwak voor hartige snackjes. :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:46:24 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_104269339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ja, bang is een groot woord maar ik was al een keer eerder gestopt, zonder nicotinepleisters
trouwens en toen heb ik dat ook heel lang vol gehouden in ieder geval langer dan een jaar maar
toch weer begonnen, roken is nu eenmaal een verslaving, en op een ''zwak'' momentje, borreltje
op enzo... kan je zo weer de fout ingaan,

Snoepen is nooit echt een verslaving geweest en ik was al een zeikerd met eten :')
gezond enzo... ook niet altijd hoor, een zak vette patat met mayo en een ijsje ging
er ook wel eens in :P en ik heb wel snoep in huis maar dan van dit spul http://www.cereal.nl/
voor als ik toch persé eens een koekie wil en danoontjes :@ vind ik ook lekker :D
beter dat ik een danoontje eet dan een hele bak bitterkoekjesvla naar binnen werk denk ik dan
maar :')

En eh... ik HAAT sporten :@ maar dan ook echt haten heb ik echt een hekel aan maar
ik loop alles zoveel mogelijk, niet hard, want dat haat ik ook, maar gewoon lekker doorstappen.

snap ie ? (8> zo kan het ook :D
Je gaat wel lange posts produceren door het stoppen met roken
Het lukt mij na jaren lang zwaar roken nog steeds (na stoppen met nicotinepleisters) om overdag niet te roken, daar ben ik al heel blij mee :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104269593
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef APK het volgende:

[..]

Je gaat wel lange posts produceren door het stoppen met roken [ afbeelding ]
Het lukt mij na jaren lang zwaar roken nog steeds (na stoppen met nicotinepleisters) om overdag niet te roken, daar ben ik al heel blij mee :P
Die gewoonte van lange post had ik al :')

Ow. :o dus jij bent ''half'' gestopt seg maar, ook best knap :7
pi_104269641
Die smiley! :o :D

Ja, kan dat echt joh; part-time roken?? Ik dacht dat dat een fabeltje was, eerlijk gezegd. Wel heel netjes!
pi_104269690
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef Eska het volgende:
Die smiley! :o :D

Ja, kan dat echt joh; part-time roken?? Ik dacht dat dat een fabeltje was, eerlijk gezegd. Wel heel netjes!

tis geeeeeeeeeeeen gezicht :D
pi_104269792
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]

tis geeeeeeeeeeeen gezicht :D
Ik zat echt even raar te kijken. Zag wel dat er *iets* miste in dat gezicht. Maar zag niet meteen wat dan. Meestal als ik dat denk, dan is er een snor weg. Of anders een bril. :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:58:56 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_104269884
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Die gewoonte van lange post had ik al :')

Ow. :o dus jij bent ''half'' gestopt seg maar, ook best knap :7
Ja, kan heel goed :Y
Doordeweeks rook ik pas om 21.30u mijn eerste sigaret.
En dan ook nog gezonde sigaretten (American Spirit, zonder toegevoegde shit :D :') )
Vrijdagavond kan het mij geen reet schelen en rook ik minstens een pakje en zaterdag- en zondagavond bouw ik weer af :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104270096
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef APK het volgende:

[..]

En dan ook nog gezonde sigaretten (American Spirit, zonder toegevoegde shit :D :') )
Vrijdagavond kan het mij geen reet schelen en rook ik minstens een pakje en zaterdag- en zondagavond bouw ik weer af :P
ow :o noooooooooooooit van gehoord ! :o

als ik google krijg ik dit -O-

is een soort van sjekkies ?

vind ik vies :@ en ik kan geen sjekkies draaiien ook :')

http://www.brezelbruder.d(...)10/tabak_closeup.jpg
pi_104270185
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef APK het volgende:

[..]

maar ik ben toch een beetje trots op je, dat dan weer wel (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')