Ooh, de metro....dat vond ik nog erger dan de bus.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Maes het volgende:
Woon je nog steeds in Rotterdam? Want daar woon ik in de buurtIk ga nooit met het ov tijdens de spits maar ik breng mijn stiefje weleens naar het station en dan verbaas ik me erover hoeveel mensen er in de metro kunnen
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet meer in die regio. En ik zou ook niet meer terug willen, eerlijk gezegd.
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Nu even hier.
Hoe is 't? Ingreep al achter de rug?
Ja, dat is wel de planning. Ik zit te denken aan noodles en soep. Wel zelfgemaakte soep, al weet ik niet of ik morgen zin heb om dat te maken. Oh, en vanillevla. Is ook kiespijntroostvoedsel.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, nog te gaan.
Vandaag al vast lekkere dingen kopen die je morgen kunt drinken/slobberen?
wie? de eekhoorntjes neem ik aan, want eksters dulden over het algemeen geen tegenspraakquote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef Eska het volgende:
Nee, ik moet al het vogelspul nog ophangen. Goede reminder wel.
Afgelopen voorjaar zat er wel geregeld eentje in het voederhuisje, ja.
Tussen de eksters (brutale dingen zijn dat zeg) en de eekhoorntjes wil het niet zo boteren. Ze krijgen alle hoeken van de bomen te zien.
Klopt, ja. Pestkoppen zijn 't. Sneu voor de eekhoorntjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
wie? de eekhoorntjes neem ik aan, want eksters dulden over het algemeen geen tegenspraak
Die moet ik onthouden!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, precies! Toen ik doorkreeg dat ik mijn verjaardag eigenlijk vooral voor anderen vierde, ben ik er mee gestopt.
Is het niet al egelebedtijd? Of mogen ze door dat milde najaarsweer langer opblijven?quote:
Dit is wel in de buurt van een plantsoen. We zien hier wel meer egels. Zelfs jongen, dus dat zegt hopelijk iets over de omstandigheden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef trabant het volgende:
[..]
Is het niet al egelebedtijd? Of mogen ze door dat milde najaarsweer langer opblijven?
Door die bladblazerverslaving van tegenwoordig kunnen ze amper nog winterslaapnesten bouwen: geen wonder dat ze de warme stad opzoeken, met alle dieetrisico's van dien.
De enige egels die ik hier zie, zijn plat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Lienekien het volgende:
Dit is wel in de buurt van een plantsoen. We zien hier wel meer egels. Zelfs jongen, dus dat zegt hopelijk iets over de omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |