als je de kaas kan vinden wel....quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:20 schreef Eska het volgende:
Vers topic! En oude kaas! Het leven is soms mooi.
Ja? Terug gevonden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:20 schreef Eska het volgende:
Vers topic! En oude kaas! Het leven is soms mooi.
En de kaas van Eskaquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:58 schreef CarOnline het volgende:
Notulen van de Bandmeeting gehouden van 4 op 5 November 2011.
APK en ik zijn tot de conclusie gekomen dat wij 1 handshake away zijn van Beatrix én Obama.
Beatrix vanwege uh APK's familiebanden die CarO ook gehandshaked heeft en Obama omdat ik Johnny Depp geaaid heb, wat telt als een handshake.
We gaan er voor het gemak maar vanuit dat Johnny Depp Obama gehandshaked heeft.
Dus.
HOE TOF IS DAT!!!
Nou, misschien wel als ik er niet bij ben. En dat is meestal zo, zeg maarquote:
Okay cool, en vertel nu eens iets wat je écht dwars zit als bejaarde die bijna in de overgang zit enzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:24 schreef Eska het volgende:
Nee, ja, nee, ik had gelukkig ook nog wel andere kaas in huis.
Een mens dient tenminste 2 à 3 kazen in huis te hebben uiteraard. De kaas die kwijt is was gelukkig een simpele kaas. De kaas die ik nu voor me heb liggen is een goeie boerenkaas. Ha.
Nederlanders en kazen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:24 schreef Eska het volgende:
Nee, ja, nee, ik had gelukkig ook nog wel andere kaas in huis.
Een mens dient tenminste 2 à 3 kazen in huis te hebben uiteraard. De kaas die kwijt is was gelukkig een simpele kaas. De kaas die ik nu voor me heb liggen is een goeie boerenkaas. Ha.
vragen naar de bekende weg....aan de TT zag je niet in welk forum je terecht kwam?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Oeps 40plus. Mag ik hier wel posten?
Wat zijn we allemaal aardigquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg....aan de TT zag je niet in welk forum je terecht kwam?
Ah, nu je het zegt rechtsedirecte.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg....aan de TT zag je niet in welk forum je terecht kwam?
Hey, waarom moet ik alsmaar vertellen? Jij bent ook 40+!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef APK het volgende:
Okay cool, en vertel nu eens iets wat je écht dwars zit als bejaarde die bijna in de overgang zit enzo
niet kwaad bedoelt maar een retorische vraag volgens mij en puberaal verlangen naar aandachtquote:
Vraag maar hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey, waarom moet ik alsmaar vertellen? Jij bent ook 40+!
Uiteraard, maar ben geen puber.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet kwaad bedoelt maar een retorische vraag volgens mij en puberaal verlangen naar aandacht
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
en puberaal verlangen naar aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |