Heerlijk is dat! En daarna heerlijk slapen met rode blossen op je wangen van de kou en dan lekker je bedje inkruipenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Net een heerlijke lange wandeling gemaakt. Hte is lekker buiten zeg!
Zijn ook alijtd mooie momenten voor goede gesprekken vind ik zelf. En het was een goed gesprek
En dat!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! En daarna heerlijk slapen met rode blossen op je wangen van de kou en dan lekker je bedje inkruipen
Je bent wel echt met een echte vrouw getrouwd???quote:
Of ze is gewoon een baas in het verstoppenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent wel echt met een echte vrouw getrouwd???
hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent wel echt met een echte vrouw getrouwd???
Aftakelen wordt niemand beter op.quote:
of ze hoereert in haar vrije uren bij en betaalt daar al haar goodies van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een baas in het verstoppen
Dat kan ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een baas in het verstoppen
Ouder is niet per definitie aftakelen hequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aftakelen wordt niemand beter op.
Mijn gezicht ging echt even zo:quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of ze hoereert in haar vrije uren bij en betaalt daar al haar goodies van.
Of ze is een Rita met kinderen, met een kort pittig kapsel
Oh dat valt wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of ze hoereert in haar vrije uren bij en betaalt daar al haar goodies van.
Of ze is een Rita met kinderen, met een kort pittig kapsel
Blijkbaar wel, gezien je vergeetachtigheid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ouder is niet per definitie aftakelen he
Pas als je niet meer ouder wordt, dan takel je snel af
*wijst naar UIquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, gezien je vergeetachtigheid.
quote:
*IJs, altijd overal een goede oplossing*quote:
Korsakov dan, ook goed.quote:
En waarom heb je nu dan geen sex met haar?quote:
Het was juist helemaal niet koud! Ik deed mijn jas gewoon openquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! En daarna heerlijk slapen met rode blossen op je wangen van de kou en dan lekker je bedje inkruipen
Helemaal goed gespeld!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korsakov dan, ook goed.
(Of hoe je het ook spellen mag)
Ik stop 'm morgen ergens in mijn tekstjes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
*IJs, altijd overal een goede oplossing*
Ik zeg, je persoonlijke slogan
Da's waar ook, hele dag geen kachel aangehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was juist helemaal niet koud! Ik deed mijn jas gewoon openNiet normaal voor de tijd van het jaar
Was ook goed te doen naar de vleeschtent zonder jas aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was juist helemaal niet koud! Ik deed mijn jas gewoon openNiet normaal voor de tijd van het jaar
Dat mag zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korsakov dan, ook goed.
(Of hoe je het ook spellen mag)
quote:
Heerlijk! Ik zie er nu al tegenop dat ik in mijn dikke winterjas moet, verkleumd tot op het botquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
"slaperig", jajaquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat met mijn slaperige hoofd.
Detailsquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En waarom heb je nu dan geen sex met haar?
Een plaid, of een snuggy?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb hier een dik vest aan en lig onder een plaid.
VOORAL DIE ENE MET DAT VIEZE ENGE LANGE BLONDE HAARquote:
Vertelquote:
Jij bent raarquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb hier een dik vest aan en lig onder een plaid.
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb alleen maar sinas en sigaretten
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
VOORAL DIE ENE MET DAT VIEZE ENGE LANGE BLONDE HAAR![]()
![]()
Jaja, onder een plaid kun je masturberen natuurlijk en onder een snuggy niet he, dat is het!quote:
naar verhaal?quote:
Dit!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Nachtmerries.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Ah joh doe es niet zo flauw (of zit ze naast je mee te lezen?quote:
*kijktquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah joh doe es niet zo flauw (of zit ze naast je mee te lezen?).
Gadver.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij zitten die gewoon vet te gangbangen met z'n 5en. En als er dan eentje klaarkomt zegt ie HALLELULJA
Ok, nou, sterkte ermee, en dat meen ik serieusquote:
Dank jequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, nou, sterkte ermee, en dat meen ik serieus
He bah, Dico.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij zitten die gewoon vet te gangbangen met z'n 5en. En als er dan eentje klaarkomt zegt ie HALLELULJA
ja, dat klopt dan weer wel, maar goed, wij sporen ook niet helemaal...quote:
Zie je, zelfs een post "over" Ebay snap ik niet...quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef Lindytje het volgende:
Iemand heeft een geschil geopend op ebay, die benefit verkoper, omdat ebay traag was en nog niet over had gemaakt!!!
Geschil weer ingetrokken, want het is uiteraard meteen betaald, maar toch!
Niks kopen daar dus! Kneuzen
En echt... heul veul... ook dingen die eigenlijk niemand wil wetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat klopt dan weer wel, maar goed, wij sporen ook niet helemaal...
En jij dacht dat ik normaal was?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat klopt dan weer wel, maar goed, wij sporen ook niet helemaal...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie je, zelfs een post "over" Ebay snap ik niet...
ja precies... maar het boeit niet, want internet... en anoniem enzo... maar goed, totdat je een meet hebt en elkaar op facebook zet etc etcquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En echt... heul veul... ook dingen die eigenlijk niemand wil weten
Je bent een Fokker, dan spreekt dat voro zichquote:
Ik doe niet aan facebook en dat soort onzinquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies... maar het boeit niet, want internet... en anoniem enzo... maar goed, totdat je een meet hebt en elkaar op facebook zet etc etc
Alle Fokkers zijn normaal?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent een Fokker, dan spreekt dat voro zich
Ach, af en toe wel handig. Maar je hoeft er wat mij betreft niet op te zetten wat je eet, wanneer je schijt etc.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan facebook en dat soort onzin
Uhm, nee dus. Juist abnormaal.quote:
Goed plan welquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Le fu, nieuwe dvd, is er in het hoesje iets kapot. Maar dan is dus het plastic er al wel af. Morgen maar meteen terug, hopen dat ik toch een andere krijg.
Meiden, ik ga maar eens 'op tijd' naar bed. Lees morgen wel weer bij.
Wanneer of wat iemand schijt vind ik ook niet echt interessantquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach, af en toe wel handig. Maar je hoeft er wat mij betreft niet op te zetten wat je eet, wanneer je schijt etc.
Dát zet je namelijk hier in de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |