Ik probeer altijd te luisteren of de mijne het nog wel eens doen, maar ze zijn of wel heel erg stil of ze zijn er gewoon mee gestopt, denk ik.quote:
Dat tweede is inderdaad zwaar irritant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Achter alles iets zoeken, bijvoorbeeld als ik bij iemand op bezoek ging dan naderhand dubieuze vragen stellen enzo. Of opmerkingen maken in de geest van een vriendin van me heeft nog een leuke dochter, blabla. Bloedirritant, echt
Ook als je niet weet wat je mist kan het wel vervelend zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Sephael het volgende:
[..]
Sorry, ik voelde mij even aangesproken en het moest even verduidelijkt worden dat het niet naar mij gericht was.
Ik wil niet luisteren of ze het nog wel is doen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te luisteren of de mijne het nog wel eens doen, maar ze zijn of wel heel erg stil of ze zijn er gewoon mee gestopt, denk ik.
Ja, absoluut! Dat ontken ik ook helemaal niet, dat was het verhaal van Loka geloof ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook als je niet weet wat je mist kan het wel vervelend zijn
Ik ben serieus best wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik wil niet luisteren of ze het nog wel is doen..
Maarja, zo heel af en toe hoor je wel is wat
Jij bent een raar meisje, weet je dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben serieus best wel nieuwsgierig
Maar nooit enig geluid daar in ieder geval, terwijl ik toch elke nacht tot 2 uur wakker ben.
Of gewoon niet gaat slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben serieus best wel nieuwsgierig
Maar nooit enig geluid daar in ieder geval, terwijl ik toch elke nacht tot 2 uur wakker ben.
De eerste paar keer wel ja, maar op een gegeven moment word je er echt bijzonder gallisch van. Althans, ik wel. Nouja, sinds die uitbarsting laat ze het wel uit 'r botte harses om er nog wat over te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat tweede is inderdaad zwaar irritant.
En kun je haar bij dat eerste niet gewoon lekker kortaf antwoorden? Zou ik niet zo heel veel moeite mee hebben denk ik.
Maar dan maakt het niet zoveel uit of het nu nog een paar weken langer duurt of nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook als je niet weet wat je mist kan het wel vervelend zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent een raar meisje, weet je dat?
Ik vond het vervelender toen ik heel lang moest wachten met mijn toenmalige vriendin. Then again, dat duurde ook wel iets langer dan de laatste keer nu.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan maakt het niet zoveel uit of het nu nog een paar weken langer duurt of niet\
Tenminste, ik vind het vervelender nu ik wel weet wat ik mis.
Waarom liet je vriendin je wachten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:13 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vond het vervelender toen ik heel lang moest wachten met mijn toenmalige vriendin. Then again, dat duurde ook wel iets langer dan de laatste keer nu.
Nee, als ik wist dat het over een half jaar zou gebeuren zou ik nog kunnen wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan maakt het niet zoveel uit of het nu nog een paar weken langer duurt of niet\
Tenminste, ik vind het vervelender nu ik wel weet wat ik mis.
Ik was 17, zij 16 en was er nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom liet je vriendin je wachten?
Je bent een poepiequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ja, ik wist het inderdaad al.
Oh oke, dan snap ik het welquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:15 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik was 17, zij 16 en was er nog niet aan toe.
Dat zijn ze zeker. Helaas lukt het me niet iemand er van te overtuigen dat ik lekker ben.quote:
ik dacht dat jij maagd was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker. Helaas lukt het me niet iemand er van te overtuigen dat ik lekker ben.
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst sex heb gehad. Treurig.
Eigenlijk wel ja, maar goed ik haal het straks wel in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Fout gedacht van je moeder. Als je nu rondneukt zul je minder de drang hebben om rond te neuken zodra je eenmaal in een serieuze relatie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |