Zie lapo en daarvoor van het vorige topic.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas de TT![]()
![]()
Waar heb ik dat aan te danken?
dat zit ergens in het vorige topic. maar ik weet niet precies meer wat. ga maar teruglezen, lui mokkel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas de TT![]()
![]()
Waar heb ik dat aan te danken?
Jammer en:quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het nooit gezien, ben er wel eens langsgezapt op weg naar wat anders denk ik....en in de piratenbaai is er geen seeder meer
ehm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ja maar dan moet ik opstaan... Ik fok mobiel nuquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit ergens in het vorige topic. maar ik weet niet precies meer wat. ga maar teruglezen, lui mokkel!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...Zie edit, het ging een beetje verneukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kom maar door!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo eens een blikje Shandy opensjorren. liefhebbers?
helderquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie edit, het ging een beetje verneukt.
pak er maar 1 uit mijn UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |