Ok, mijn excuses...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
R4 mag niet verkocht worden. Dat snap je zelf goed.
Staat genoteerd, kijk nog even of er een ander bod komt, aangezien hij nog maar een uur te koop staat..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:03 schreef dude1960 het volgende:
Okee 65E dan omdat er geen r4 kaartje bij zit, lijkt me fair.
Dat klopt ja, wil je iets wijzigen kan je dat via de topic report doen, dan wijzigen wij het voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:24 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok dan!
Klopt het dat ik de OP niet meer kan veranderen?
Ok dan, bedankt!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wil je iets wijzigen kan je dat via de topic report doen, dan wijzigen wij het voor je
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:01 schreef dude1960 het volgende:
Hey wanneer krijg ik een antwoord, ga niet de hele week wachten natuurlijk voor zon apparaatje
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef rubbels het volgende:
[..]
Staat genoteerd, kijk nog even of er een ander bod komt, aangezien hij nog maar een uur te koop staat..
Ja, was van plan om m'n topics omhoog te posten, dus samen met die post gedaan.quote:
Deze spellen zijn verkocht en verzonden!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef rubbels het volgende:
Schop
En de volgende spellen zijn gereserveerd:
LEGO Star Wars 2 The Original Trilogy
Disney Pixar's Cars
Mat Hoffman's Pro BMX
Colin McRae Rally 2.0
Superman Returns
Zie PM!!quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef koekiemonster het volgende:
The Legend of Spyro a New Beginning
Tomb Tomb Raider Legend
Banjo Pilot
F-Zero Maximum Velocity
Ghostbusters Code ECTO-1
----------------------------------------------------+
10 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |