SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 03-01-2012 14:58:26 ]
Monnickendam (vlak bij Amsterdam).quote:
Als de bak 2 jaar gestaan heeft zonder opbollende ruit, kan je er vanuit gaan datie goed is hoorquote:Op maandag 7 november 2011 01:13 schreef 0108daniel het volgende:
Twijfel, over wat Kensei zei.
Het oudere model dus met 1 dwarsbalk die jij heb en die eerst werd gemaakt door Juwel werdt niet meer gemaakt omdat inderdaad de ruit bol ging staan en de kans op barsten aannemelijk was.
Vandaar de vraag hoeveel dwarsbalken erin zitten...
Waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef rene90 het volgende:
Die flesjes verkoop ik niet los, het loont ook niet echt om die te verzenden omdat je dan al 7 euro verder bent.
En die dingen kosten nieuw 30 euro samen zie ikquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef rene90 het volgende:
En wat er ook nog bij zit....2 extra afsluit gedeeltes voor de externe pomp. Hierdoor kan je de slangen makkelijk loskoppelen (zonder dat het water gaat lekken) en zo de pomp weghalen en schoonmaken.
Dat zit er extra bij ja, en nee dat hoort niet gewoon bij de pomp te zitten voor de veiligheid. Je kan de pomp namelijk wel loskoppelen maar dan moet je het boven gedeelte eraf halen. Op deze manier hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef 0108daniel het volgende:
Zit dat er extra bij? dat hoort gewoon bij een pomp te zitten voor de veiligheid.
Even voor de duidelijkheid, het gaat om deze snelkoppelingen:quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb namelijk ook de JBL pomp, maar dan de 1500 watt, dus 1500 liter in 1 uur.
Daarbij zitten ook gewoon de afsluitringen + overige onderdelen
Pfoe dat is een goede, mag ik de oude tropische aquarium topics even doorspitten maar zal even opzoek gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef kensei het volgende:
Foto van toen die vol stond is misschien leuk voor de beeldvorming
Die hoeken moet je wel ontwijken ja haha. Ik hoor het morgen avond wel dan. Ik heb inmiddels de prijs op marktplaats naar 225 euro gebracht, dus hier ook uiteraard (dacht dat ik dat al gedaan had).quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal morgen mijn vader eens informeren. Die wilt na ruim 30 jaar weer met een aquarium beginnen (toen ik 4 of 5 jaar was ben ik bijna met mijn oog op een glazen hoek gevallen en sindsdien heeft ie geen aquarium meer).
Dus morgenavond weet ik meer.
Tof, beetje amazone achtigquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:37 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden, dat decoratiestuk wat je dus links ziet heb ik apart erbij gekocht (is nep, dus gaat niet rotten of iets, is wel speciaal voor aquariums).
Oke klinkt goed, dan wacht ik morgen even af. Jij veel plezier vanavond met die verjaardagquote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mijn vader via de telefoon al verteld over dit aquarium, maar ivm een verjaardag met alcohol en zulkskan ik hem pas morgen dit topic laten zien, maar hij had er in principe wel interesse in.
Dus ik kan je morgenavond wat meer laten weten, ipv vanavond zoals eerder vermeld.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef 0108daniel het volgende:
Heh? verkoop je nu de spullen wel apart?
quote:Op zondag 20 november 2011 09:14 schreef rene90 het volgende:
Kickje, losse verkoop zou ook mogelijk zijn.
Bak+ondermeubel 150, filter+verwarming 50,
Trouwens, ik heb ook nog een groot decoratieschip in 2 stukken (hoort zo), is denk ik iets van een halve meter lang. Die mag ook gewoon de deur uit, 5 euro.
hij is zoals te lezen is volledig schoon gemaakt. Wat je nog ziet is het zand wat nog nat was waardoor dat blijft plakken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef hardcore-gabber het volgende:
maak hem eerst eens schoon en goede pics. zo is het waardeloos
And it's gone!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef rene90 het volgende:
Gereserveerd....eindelijk. Zaterdag is hij hopelijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |