Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf duidelijk maken dat het een tegenstelling is dus, bedankt
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuurquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuur.
I was flabbergasted
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedbackquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar serieus, structuur en signaalwoorden zijn je halve tekst.
Hendige sjit toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedback
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentquote:
Whee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentBen benieuwd wat ik daar voor feedback van krijg.
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoordquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whee.
Is het een "Hoe schrijf ik"-vakje ofzo?
Klinkt als een tof vak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoord
Plekje over?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Warm and Fozzie is er weer op TD! Dat vraagt om een faal
Meh, mijn interesse ligt er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is heel interessant heur, maar er zijn heeeel veeeel regeltjes.
Ik moet eerst mijn vried even lief aankijken voor de CCquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Plekje over?
En ik ga straks ook pizza eten!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef BGTes het volgende:
Talenstudies
* BGTes eet biefstuk met courgette
gaat goed met je geen vlees etenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ik eet vanavond:
broodje hamburger speciaal, friet met en een milkshake aardbei
![]()
![]()
Ik ben sinds gisteren gestoptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat goed met je geen vlees eten
Dat was ik!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
wie had er voor 85 punten geduimd? Jij krijgt een zoen!
Vleesch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren gestopt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vleesch!
Waarom wilde je ook alweer geen vlees meer eten?
Lame grapje: vlees, ik eet het niet meer..... maar ook niet minder
LOLEINZ!!!!
Kun je daarna lekker weer al je lampen boven de tafel enzo schoonmakenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan strakjes gourmetten, gewoon zomaar
Ik eet al bijna geen vlees dus veel minderen hoeft nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt toch ook gewoon wat minder vlees eten als je wilt?
Ik eet alleen lekkere dingen, da's ook wel een mooi uitgangspunt.
We krijgen op mijn werk denk ik zo'n 3 x per week taarten van patiënten, maar ik eet alleen taart als ik het het waard vind, dus Bijenkorf taart of truffeltaartjes ofzo. Meestal is het diepvries slagroomtaart (:r) dus die gaan dan gewoon naar vuilnisbakcollega's of in de kieperton (AKA ronde archief)
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan strakjes gourmetten, gewoon zomaar
daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je daarna lekker weer al je lampen boven de tafel enzo schoonmaken
Maar egzellig is het wel! Nog speciale dingen?
Lekker hoor Mir!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan![]()
alleen jammer dat het dan zo stinkt morgen, maar we gaan toch weg
niet veel bijzonder, lekker vleesjes, wat groentes, kaas, stokbroodje, sausjes, en veel wijn
naar het hoge noorde, naar m'n schoonfamilie, verjaardag vierenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker hoor Mir!
Waar gaan jullie heen?
Heel je dak vol met dakkapellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Arggg, zo irritant, mijn man had net de stroom gejat van mijn laptop en niet gezegd, dus die ging net ineens op zwart... is dat ding na aansluiten meteen weer helemaal van slag![]()
Ik wil een iPad... en een paar dakkapellen, en een nieuw toilet, en en en en en
Alkmaar, ooit 1 keer geweest, bij schoonfamilie. Is de stad leuk daar? Daar ben ik nooit geweest namelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar het hoge noorde, naar m'n schoonfamilie, verjaardag vieren
en daarvoor ff winkelen in alkmaar
Met 2 ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heel je dak vol met dakkapellen
ik vind het altijd erg leuk winkelen in alkmaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alkmaar, ooit 1 keer geweest, bij schoonfamilie. Is de stad leuk daar? Daar ben ik nooit geweest namelijk.
Wie was jouw vriend nou ook alweer? Da's een Fokker toch?
Omnomquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
new york pizza en veel bier wordt het hier
*stuiter*
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
new york pizza en veel bier wordt het hier
*stuiter*
Maar je zegt niet wie zekerquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg leuk winkelen in alkmaar
centrum lijkt een beetje op de centra van delft, leiden, etc.
mijn vriend is idd een fokker
Kom mij bezoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je zegt niet wie zeker
Leuk, daar ga ik da n ook wel een keer heen, Delft en leiden zijn ook leuk
de grootste relnicht van fokquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je zegt niet wie zeker
Leuk, daar ga ik da n ook wel een keer heen, Delft en leiden zijn ook leuk
Gewoon wegzuipen.quote:
Da's goed!quote:
Af en toe heb ik die.quote:
Neue kleren zijn yay!quote:
Als je het zegt weet ik het wel, maar goed, doet er niet toequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de grootste relnicht van fok
vroeger dan, nu niet zo meer
als je eens in leiden bent, kom dan een bakkie doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je het zegt weet ik het wel, maar goed, doet er niet toe
Issie rustig geworden? Hahahaha, humor. Wat een vrouw al niet doet
Oh, en ik heb mijn nichten in Leiden dit weekend ook moeten beloven te bellen als in in Leiden bel, wordt een drukke dag als ik daar ooit benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg leuk winkelen in alkmaar
centrum lijkt een beetje op de centra van delft, leiden, etc.
mijn vriend is idd een fokker
Wooohoooo, leuk! Ben benieuwd hoe ze zijn, laat ej foto's zien aan je mede-fatties?quote:
Weten jullie nog een leuk hotelletje daar? Wil mijn vent toch verrassen met een weekendje weg, want dat doet hij ook best vaak voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
alkmaar is awesome met winkelen
*tong zwoel in kip's keelgat steekt*quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wooohoooo, leuk! Ben benieuwd hoe ze zijn, laat ej foto's zien aan je mede-fatties?
Koppijn trouwens van de stress?
Wel vieren dat je het gehaald hebt hoor, supergaaf!
En ik krijg natuurlijk nog een zoen van je, want ik had je puntenaantal goehoehoehoehoed!![]()
Dacht ik ook vanN Nijmegenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het idee dat Alkmaar uit 10 straten bestaat... erg he... weet heus wel dat het niet zo is hoor...
Maar Eindhoven dacht ik eerst ook dat het een gezellig klein dorpje was...
Randstadissues
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het idee dat Alkmaar uit 10 straten bestaat... erg he... weet heus wel dat het niet zo is hoor...
Maar Eindhoven dacht ik eerst ook dat het een gezellig klein dorpje was...
Randstadissues
Zo dat is zeker snel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*tong zwoel in kip's keelgat steekt*
ja, ze passen! Woensdag besteld en nu al binnenvijf keer sneller dan hm.com/nl
Ik heb inzicht erin ja!quote:
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Foto's?quote:ja, ze passen! Woensdag besteld en nu al binnenvijf keer sneller dan hm.com/nl
Daarom sta ik al jaren op de wachtlijst, misschien maak ik volgend jaar eens kans.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
tip voor btges: goedkope appartementjes krijg je nergens makkelijk
later, eerst pilsje attenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmmmmm
[..]
Leuk leuk leuk! Foto's?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze passen! Woensdag besteld en nu al binnenvijf keer sneller dan hm.com/nl
Schilderswijk in Den Haag welquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs voor eenappartement via een studentenhuisvestingsvereniging is de wachttijd 5 jaar. Fucking langstudeerdersquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zelfs voor eenappartement via een studentenhuisvestingsvereniging is de wachttijd 5 jaar. Fucking langstudeerders
* BGTes lakt nagels
Goed plan wel!quote:
ja, ik heb er 6 maanden gewoondquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schilderswijk in Den Haag wel
Je moet alleen even door de kakkerlakken heenkijken en de Marokkanen die rovend de straten doortrekken en de kansloze dronken negers die je proberen te verkrachten
WAAR????quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb er 6 maanden gewoond
ja, als bleiblei zo nieuw bier gaat halen kan ik ff achter de laptopquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed plan wel!
Heb je linkjes van wat ej gekocht hebt?
ik ga dit weekend bestellen
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als bleiblei zo nieuw bier gaat halen kan ik ff achter de laptop
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als bleiblei zo nieuw bier gaat halen kan ik ff achter de laptop
Echt midden in de ghetto man!quote:
Ze zijn geloof ik meestal een tientje per stuk, dus qua prijs is 'ie ok. Enige nadeel is dat dit niet alle boeken zijn, dus incomplete set.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dit een goeie deal? Even een vraagje aan de True Blood diggers
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006920518/index.html
Is overigens ook wel een serie voor jou SQ, lekker gruesome én veel sex met lekkere mannen (en vrouwen)
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dit een goeie deal? Even een vraagje aan de True Blood diggers
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006920518/index.html
Is overigens ook wel een serie voor jou SQ, lekker gruesome én veel sex met lekkere mannen (en vrouwen)
Even voor de duidelijkheid, het is bijna niks verwijderd van mijn werkquote:
Och, dat boeit me niet, koop ik die anderen er wel los bijquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik meestal een tientje per stuk, dus qua prijs is 'ie ok. Enige nadeel is dat dit niet alle boeken zijn, dus incomplete set.
Hoezo?quote:
Dan is het zeker wel een ok setje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Och, dat boeit me niet, koop ik die anderen er wel los bij
Die zit er niet in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hou niet van vrouwensex, maar die Jessica is wel een hottie hoor![]()
Ik ga vooral voor Eric![]()
De gruesomeness met seksquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hou niet van vrouwensex, maar die Jessica is wel een hottie hoor![]()
Ik ga vooral voor Eric![]()
Lau?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, ik heb bij Lau gewoond toen ik in den haag stage liep
Gaat prima samen.quote:
Oh ja.... die is alleen op beeld... Ah well, boeiend, als Eric er maar in zitquote:
Die wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja.... die is alleen op beeld... Ah well, boeiend, als Eric er maar in zit
Try it and you'll love itquote:
ja, die ex, weet je nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lau?
Waar liep je stage dan? Ministerie ofzo?
Oh ja dat...quote:
Oh ja, je ex uit DH, wist niet dat je daar samenwoonde/bij in woondequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die ex, weet je nog?
En ik liep stage bij de Landmachtstaf
quote:
Da's mijn sexgezicht, hoe weet je dat?quote:
Sexy.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's mijn sexgezicht, hoe weet je dat?
Als hij daar niet voor valt....quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's mijn sexgezicht, hoe weet je dat?
Whehehehee, jij hebt ze dus allemaal los besteld? Of heb je eerst boek 1 gekocht om te kijken of je het leuk vond?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef BGTes het volgende:
Klinkt als een prima deal hoor. Als je die uithebt kun je de rest gewoon los kopen
Zou willen dat ik dat me eerder had bedacht
opvliegerquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:22 schreef Diconnected het volgende:
Zoooo ik heb het warm ineens, woaaaaah
julianakazernequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, je ex uit DH, wist niet dat je daar samenwoonde/bij in woonde
Zit dat op de Frederikkazerne ofzo?
Ik had eerst het eennalaatste boekquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehee, jij hebt ze dus allemaal los besteld? Of heb je eerst boek 1 gekocht om te kijken of je het leuk vond?
Dit.quote:
Heel handig. En fijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docent mailt terug dat mijn naam niet op de MC cijferlijst voorkomt, ze gaat maandag op de uni kijken of ze mijn antwoordvel kan vinden.
Jij bent zooooo oud, dat zal waarschijnlijk nu ook wel plat zijn gegaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
julianakazerne
Daar zat het in ieder geval toen.
Doe dat eens filmen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij bent zooooo oud, dat zal waarschijnlijk nu ook wel plat zijn gegaan
Maar dat stuk waar jij woonde is echt serieus pauper, als ik daar met de auto rijd (deuren op slot natuurlijk), zing ik altijd automatisch met Eric Cartman stem "in the ghetto.... in the ghetto......"
Wat voor ereader heb jij en is dat handig?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ze gepiraat en op m'n ereader gezet.
Lief komt vanavond terug na een week(je) Brusselquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Ik zit al weer veel te lang zonder.![]()
Kindle van Amazon. Ik vind het heel handig, want batterij gaat laaaang mee en nooit meer slepen met dikke boeken. En er past veel op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor ereader heb jij en is dat handig?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Pics van mijn kleers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die tweede is tofquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Pics van mijn kleers:
neejoh, da's lekker multicultiquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij bent zooooo oud, dat zal waarschijnlijk nu ook wel plat zijn gegaan
Maar dat stuk waar jij woonde is echt serieus pauper, als ik daar met de auto rijd (deuren op slot natuurlijk), zing ik altijd automatisch met Eric Cartman stem "in the ghetto.... in the ghetto......"
True. En ze gaat er als het goed is mee bezig, dus we gaan er gewoon even vanuit dat het zich gaat oplossen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach in ieder geval reactie. Beter dan niets
Ik heb geen camera.... en mijn aaifoon is nog een ouwe zonder cameraquote:
Die rozequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Pics van mijn kleers:
En ze zei dat ze dat als eerste op maandagochtend ging doen dus ze is nog aardig ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. En ze gaat er als het goed is mee bezig, dus we gaan er gewoon even vanuit dat het zich gaat oplossen.
Tof.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Pics van mijn kleers:
Ja maar het liedje hoor ik niet op foto.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen camera.... en mijn aaifoon is nog een ouwe zonder camera
Zal er wel een keertje een fotootje van maken.
Hoefkade, kan 1 op 2 dat ej politie tegen komt die mocro's achtervolgen
Yay!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze zei dat ze dat als eerste op maandagochtend ging doen dus ze is nog aardig ook
Goeie score! Staat je allemaal leuk denk ik!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Pics van mijn kleers:
Kostda? Ik moet nog een leuk verjaarscadeautje kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kindle van Amazon. Ik vind het heel handig, want batterij gaat laaaang mee en nooit meer slepen met dikke boeken. En er past veel op.
En veel gratis te downloaden.
Verschilt een beetje welke je neemt, maar die van Amazon was laatst in prijs verlaagd dacht ik...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kostda? Ik moet nog een leuk verjaarscadeautje kiezen
Ik erger me er echt dood aan... Maar ja, volgens mijn collega ben ik dan ook een racistquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, da's lekker multiculti
als de kassieres in de c1000 je niet verstaan enzo
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:30 schreef Joysa het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ADVNLTWI000000SNBB99
Besteld
Demonoid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef Diconnected het volgende:
Kindle![]()
![]()
Ijs, waar heb jij die True Blood ebooks vandaan?
Ik had 'm bijna helemaal klaar maar kwijt geraakt met verhuizen, dus ik wil nieuwequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb ik al lang... En bijna niks mee gedaan
Oe, da's waar... Maar je kunt net zo goed de versie van eric Cartman luisteren, zooooo goed doe ik hem naquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ja maar het liedje hoor ik niet op foto.
Da's niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, da's waar... Maar je kunt net zo goed de versie van eric Cartman luisteren, zooooo goed doe ik hem na
Ja, een app ja. Maar dat leest heel anders hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef BGTes het volgende:
Ik heb gewoon een kindle op mijn galaxy s
tja, dan moet je ze op de meet maar allemaal aan, zijn we allemaal blijquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
lol! allemaal andere smaak
Ik ook hoor, maar dat wordt zo zwaar in m'n tas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees gewoon boeken van papier!
DAT DAT NOG KAN ANNO 2011!!!!11!!1EINZZWEIDREI
Ik ook hoor. Maar Kindle is makkelijker meenemen enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
En dan het kaftje lekker omvouwen en aantekeningen erin kliederenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
dat wordt wel warm, dan moet je ook m'n zweetmeur verdragenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
tja, dan moet je ze op de meet maar allemaal aan, zijn we allemaal blij
ik lees dan ook zelden de Grote Bosatlas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat wordt zo zwaar in m'n tas.
Kindle is veel lichter dan die tabs zijn, ik heb ook zo'n ding, maar in bed lezen is er niet bij. Scherm is ook anders, meer inkt dan beeldscherm (dus ook in zon lezen enzo). En de batterij gaat een maand mee ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef BBQ-kip het volgende:
109 dollar is niet duur, maar goed, ik ga die niet in een impuls kopen natuurlijk.
Want, kun je boeken net zo goed lezen op een iPad? En hoe lang gaat een batterij dan mee?
Kun je makkelijk boeken downloaden, batterij laden, moet je er nog dingen bij kopen om hem te kunnen gebruiken, kun je makkelijk illegaal downloaden?
1 voor 1 natuurlijk, elk uur een anderquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt wel warm, dan moet je ook m'n zweetmeur verdragen
Of we doen een dikzakken modeshow
Boeken lezen op Kindle vind ik fijner, batterij gaat heul lang mee, heb hem pas 2x hoeven opladen heb hem sinds meiquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef BBQ-kip het volgende:
109 dollar is niet duur, maar goed, ik ga die niet in een impuls kopen natuurlijk.
Want, kun je boeken net zo goed lezen op een iPad? En hoe lang gaat een batterij dan mee?
Kun je makkelijk boeken downloaden, batterij laden, moet je er nog dingen bij kopen om hem te kunnen gebruiken, kun je makkelijk illegaal downloaden?
Koffietafelboeken van Täschenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lees dan ook zelden de Grote Bosatlas.
Hardcovers met ongeveer 600 pagina's is nogal een gezeul naast m'n normale boeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lees dan ook zelden de Grote Bosatlas.
Ik vind boeken leuk. Zo'n e-reader niet. Boekenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
je mot ook gewoon de goedkoopste pocketversie kaufenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardcovers met ongeveer 600 pagina's is nogal een gezeul naast m'n normale boeken.
boekenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind boeken leuk. Zo'n e-reader niet. Boeken
Die komen altijd verkracht uit m'n tas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mot ook gewoon de goedkoopste pocketversie kaufen
Er komen wel verzendkosten en invoerkosten bij nog, dus enig voordeel met de euro wordt daarmee wel teniet gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt toch wel interessant zo'n Kindle....
Eens kijken wat de dollar nu doet
Ik heb een aantal studieboeken ritueel verbrand na mijn studiequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weiger zelfs mijn studieboeken weg te doen als een vak afgerond is,want boeken![]()
Ik vind alles wel interessant wat ik nu heb, ook al is het irritant, zoals discourse studiesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een aantal studieboeken ritueel verbrand na mijn studie![]()
Alleen de butt-boeken natuurlijk
ja, maar die staan hier wel op zolder hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weiger zelfs mijn studieboeken weg te doen als een vak afgerond is,want boeken![]()
Ik ga als ik 'em zou willen wel kijken of ik 'em via via vanuit iemand in de VS zou kunnen bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er komen wel verzendkosten en invoerkosten bij nog, dus enig voordeel met de euro wordt daarmee wel teniet gedaan.(Kindle 140 dollar kostte me inclusief alles ongeveer 140 euro.
)
Zo oud ben ik nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die staan hier wel op zolder hoor
Spetter pieter pater!quote:
Boeken persoonlijk maken met je schrijfsels, heerlijk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet in mijn boeken markeren maar ik doe het toch met pijn in mijn hart omdat het helpt met leren.
NU HEB IK ALFRED JODOCUS KWAK INTRO IN MIJN HOOFD JAquote:
veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU HEB IK ALFRED JODOCUS KWAK INTRO IN MIJN HOOFD JA
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan het kaftje lekker omvouwen en aantekeningen erin kliederen
Dan brown?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]NEVERRRRR !! Mag nooit gekliederd worden in mijn boeken en ook niet omvouwen
Allemaal netjes in kast en goed bewaren
Heb weer eens nieuwe boeken nodig; net Dan Brown uitgelezen en heb geen 'nieuwe' meer liggen.
quote:
Das toch geen goeie schrijver man?quote:
definieer goede schrijverquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das toch geen goeie schrijver man?
Ik hou er van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das toch geen goeie schrijver man?
Da's een mening, gin feitquote:
Ok, rephrase: ik vind het geen goeie schrijverquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou er van.
Bernini mysterie blijft zijn beste boek
Oh ik ook hoor, maar Dan Brown vind ik echt niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een mening, gin feit
Ik heb literair allang opgegeven, ik lees alleen nog maar wat ik leuk vind
Pieter Aspe? Wat voor boeken zijn dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
En ik hou van Pieter Aspe boekenNiet hoogwaardig maar lezen lekker weg
En..... Wanneer er een nieuwe verschijnt; krijg ik em telkens van opa
Keilief
Gaat er speciaal naar de stad voor om hem voor mij te halen
Romans? Dan Brown schrijft geen romansquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, rephrase: ik vind het geen goeie schrijver
ik hou niet zo van romans eigenlijk, tenzij Twilight enzo (en da;s ook echt door een kutschijfster geschreven geef ik dan weer eerlijk toe)
Misdaadromansquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pieter Aspe? Wat voor boeken zijn dat?
Stephen kingquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
terry pratchett is het eindbaasst. Ohnee, na stephen king oc.
Hij is blijkbaar Olaf op Recensiekoning.nlquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Arjen Lubach
Ik moet Magnus nog bestellen![]()
Oh vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
zo moeilijk is dat niet priemke!
Ik heb ze wel, maar alleen in NL...
Agreed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
king wint trouwens wel de hoofdprijs voor het kuste einde van een serie ever, met zijn donkere toren serie
oh en tad williams vind ik ook briljant
ik ben een week boos geweestquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Agreed.
Ik zat daar echt van 'vuile klootzak'
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:13 schreef BGTes het volgende:
Ben nu de hele Vampire Chronicles aan het lezenLees nu 3 boeken tegelijk, schiet niet op zo
Ken je de website Goodreads.com? Kun je bijhouden welke boeken je gelezen hebt, wilt lezen, aan het lezen bent enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohben ik niet de enige die dat doet. Ik lees op dit moment maar 1 boek, en dat is heel raar voor mij
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
Bol.com geeft mij een boek met ezelsoor
Nee die ken ik niet, maar ik kan vaak wel onthouden wat ik gehad heb gelukkigquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ken je de website Goodreads.com? Kun je bijhouden welke boeken je gelezen hebt, wilt lezen, aan het lezen bent enzobest loik
Ik vergeet dat altijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ken je de website Goodreads.com? Kun je bijhouden welke boeken je gelezen hebt, wilt lezen, aan het lezen bent enzobest loik
beth's bluequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef Ooi86 het volgende:
Gurls, ik heb 20 pond models own bonnen van mn vriendje gehad. Hij wilde eigenlijk de beetlejuices voor me kopen maar aangezien de set uitverkocht was, kocht hij deze voor me. Zooo lief!Maar ik had de beetlejuices stiekem al besteld dus ik heb nog 20 pond te besteden. Hebben jullie nog aanraders?
Wat liehief!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef Ooi86 het volgende:
Gurls, ik heb 20 pond models own bonnen van mn vriendje gehad. Hij wilde eigenlijk de beetlejuices voor me kopen maar aangezien de set uitverkocht was, kocht hij deze voor me. Zooo lief!Maar ik had de beetlejuices stiekem al besteld dus ik heb nog 20 pond te besteden. Hebben jullie nog aanraders?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck jullie gaan snel
Lin is net weg...ze heeft samen scheten gelaten met Patje....wie het hardst kon. Lin heeft gewonnen
Wehehehe. Maar Lin die kan idd echt belachelijk harde scheten latenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck jullie gaan snel
Lin is net weg...ze heeft samen scheten gelaten met Patje....wie het hardst kon. Lin heeft gewonnen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Oh en trouwensch, ik kom ook op de meet
Jupzquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
ooi, had je die foundation van nars nog?
Veel plezier met de sex!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:44 schreef Mss het volgende:
Liefjes, ik ben er vandoor! Tot na het weekend
Have funquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:41 schreef BGTes het volgende:
Mijnis ook onderweg vanuit Nieuwegein naar mij toe nou
Dat wordt neuqsexeuh!
En ooh Ooi, Peacock green is mooi
TVOHquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef BGTes het volgende:
Heeft meneer net de trein gemist en de volgende rijdt niet
En wat is het stil hier
Dr staat bij mij in de guide Jeff Dunham, maar er is wel Family Guy op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoop dat ik een baby krijg die net zo is als Stewie
Komt omdat ik ze gebeld heb dat ik Family Guy leuker vindquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dr staat bij mij in de guide Jeff Dunham, maar er is wel Family Guy op.
Mooi zo! Ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Komt omdat ik ze gebeld heb dat ik Family Guy leuker vind![]()
Ik ben weg, een bakkende huisvrouw aan het uithangen
Dat !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |