Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf duidelijk maken dat het een tegenstelling is dus, bedankt
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuurquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuur.
I was flabbergasted
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedbackquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar serieus, structuur en signaalwoorden zijn je halve tekst.
Hendige sjit toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedback
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentquote:
Whee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentBen benieuwd wat ik daar voor feedback van krijg.
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoordquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whee.
Is het een "Hoe schrijf ik"-vakje ofzo?
Klinkt als een tof vak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoord
Plekje over?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Warm and Fozzie is er weer op TD! Dat vraagt om een faal
Meh, mijn interesse ligt er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is heel interessant heur, maar er zijn heeeel veeeel regeltjes.
Ik moet eerst mijn vried even lief aankijken voor de CCquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Plekje over?
En ik ga straks ook pizza eten!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef BGTes het volgende:
Talenstudies
* BGTes eet biefstuk met courgette
gaat goed met je geen vlees etenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ik eet vanavond:
broodje hamburger speciaal, friet met en een milkshake aardbei
![]()
![]()
Ik ben sinds gisteren gestoptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat goed met je geen vlees eten
Dat was ik!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
wie had er voor 85 punten geduimd? Jij krijgt een zoen!
Vleesch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren gestopt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vleesch!
Waarom wilde je ook alweer geen vlees meer eten?
Lame grapje: vlees, ik eet het niet meer..... maar ook niet minder
LOLEINZ!!!!
Kun je daarna lekker weer al je lampen boven de tafel enzo schoonmakenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan strakjes gourmetten, gewoon zomaar
Ik eet al bijna geen vlees dus veel minderen hoeft nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt toch ook gewoon wat minder vlees eten als je wilt?
Ik eet alleen lekkere dingen, da's ook wel een mooi uitgangspunt.
We krijgen op mijn werk denk ik zo'n 3 x per week taarten van patiënten, maar ik eet alleen taart als ik het het waard vind, dus Bijenkorf taart of truffeltaartjes ofzo. Meestal is het diepvries slagroomtaart (:r) dus die gaan dan gewoon naar vuilnisbakcollega's of in de kieperton (AKA ronde archief)
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan strakjes gourmetten, gewoon zomaar
daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je daarna lekker weer al je lampen boven de tafel enzo schoonmaken
Maar egzellig is het wel! Nog speciale dingen?
Lekker hoor Mir!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan![]()
alleen jammer dat het dan zo stinkt morgen, maar we gaan toch weg
niet veel bijzonder, lekker vleesjes, wat groentes, kaas, stokbroodje, sausjes, en veel wijn
naar het hoge noorde, naar m'n schoonfamilie, verjaardag vierenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker hoor Mir!
Waar gaan jullie heen?
Heel je dak vol met dakkapellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Arggg, zo irritant, mijn man had net de stroom gejat van mijn laptop en niet gezegd, dus die ging net ineens op zwart... is dat ding na aansluiten meteen weer helemaal van slag![]()
Ik wil een iPad... en een paar dakkapellen, en een nieuw toilet, en en en en en
Alkmaar, ooit 1 keer geweest, bij schoonfamilie. Is de stad leuk daar? Daar ben ik nooit geweest namelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar het hoge noorde, naar m'n schoonfamilie, verjaardag vieren
en daarvoor ff winkelen in alkmaar
Met 2 ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heel je dak vol met dakkapellen
ik vind het altijd erg leuk winkelen in alkmaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alkmaar, ooit 1 keer geweest, bij schoonfamilie. Is de stad leuk daar? Daar ben ik nooit geweest namelijk.
Wie was jouw vriend nou ook alweer? Da's een Fokker toch?
Omnomquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
new york pizza en veel bier wordt het hier
*stuiter*
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
new york pizza en veel bier wordt het hier
*stuiter*
Maar je zegt niet wie zekerquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg leuk winkelen in alkmaar
centrum lijkt een beetje op de centra van delft, leiden, etc.
mijn vriend is idd een fokker
Kom mij bezoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je zegt niet wie zeker
Leuk, daar ga ik da n ook wel een keer heen, Delft en leiden zijn ook leuk
de grootste relnicht van fokquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je zegt niet wie zeker
Leuk, daar ga ik da n ook wel een keer heen, Delft en leiden zijn ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |