Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf duidelijk maken dat het een tegenstelling is dus, bedankt
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuurquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Signaalwoorden zijn je beste vriendjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg al complimenten voor mijn signaalwoorden en goede structuur.
I was flabbergasted
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedbackquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar serieus, structuur en signaalwoorden zijn je halve tekst.
Hendige sjit toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen nog eens mijn paper doorlezen of ik hem goed vind en anders heb ik maar 3 dingen aan hoeven passen aan de hand van peer feedback
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentquote:
Whee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan mijn paper lekker afgekraakt worden door de docent assisent van de docentBen benieuwd wat ik daar voor feedback van krijg.
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoordquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whee.
Is het een "Hoe schrijf ik"-vakje ofzo?
Klinkt als een tof vak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee Communicatie in Organisaties, daar hebben jullie Lindy vast wel ooit over gehoord
Plekje over?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Warm and Fozzie is er weer op TD! Dat vraagt om een faal
Meh, mijn interesse ligt er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is heel interessant heur, maar er zijn heeeel veeeel regeltjes.
Ik moet eerst mijn vried even lief aankijken voor de CCquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Plekje over?
En ik ga straks ook pizza eten!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef BGTes het volgende:
Talenstudies
* BGTes eet biefstuk met courgette
gaat goed met je geen vlees etenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ik eet vanavond:
broodje hamburger speciaal, friet met en een milkshake aardbei
![]()
![]()
Ik ben sinds gisteren gestoptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat goed met je geen vlees eten
Dat was ik!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
wie had er voor 85 punten geduimd? Jij krijgt een zoen!
Vleesch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |