Überhaupt als man shit in je oren hebben, geslepen of niet. Nigga please.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef MohammedJan het volgende:
Dat TS nog steeds niet doorheeft dat hij er als een pauper bijloopt
Geslepen glas in je oren
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:30 schreef Sapstengel het volgende:
Schakelkettingen.
Mannen dragen alleen een mooi horloge (dus niet met diamanten) en een ring.
Alleen getrouwde mannen of die met verkering, hebben een ring dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:30 schreef Sapstengel het volgende:
Schakelkettingen.
Mannen dragen alleen een mooi horloge (dus niet met diamanten) en een ring.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen getrouwde mannen of die met verkering, hebben een ring dus.
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.
Ringen, dunne schakelarmband en horloge niet om.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.
Ringen, dunne schakelarmband en horloge niet om.
[ afbeelding ]
Of ze het menen weet je natuurlijk niet he. Ik vind het in ieder geval veel te glimmend en te groot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha al die mannelijke FOK!kers haten op mijn sieraden, krijg ik twee keer achterelkaar complimenten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Of ze het menen weet je natuurlijk niet he. Ik vind het in ieder geval veel te glimmend en te groot.Ik ga er vanuit dat hun wel serieus zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef wel om je mening hoor, maar ik ga het niet laten het te dragen door jouw mening om het simpel te zeggen.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik ben vereerd dat er iets om mijn mening wordt gegeven, op een forum nog wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hun wel serieus zijn.
Ik geef wel om je mening hoor, maar ik ga het niet laten het te dragen door jouw mening om het simpel te zeggen.
Jij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:02 schreef Jac0bus het volgende:
TS is een wandelende kerstboom. Wie doet er wat lichtjes in?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat er iets om mijn mening wordt gegeven, op een forum nog wel.
Valt allemaal best mee wat ik allemaal draag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Beetje subtiel enkele sieraden is niets mis mee (beter dan van die boeren die niet eens een horloge hebben) maar jezelf helemaal onderhangen
No like, is ook niet handig zoveel ringen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |