SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik zie het staan in je post historie jaquote:
quote:De Boer overweegt 'valse middenvelder' Van der Wiel
04/11/2011 16:07
Gergory van der Wiel is weer zeker van een basisplaats bij Ajax. Trainer Frank de Boer heeft mogelijk wel een andere rol voor de Oranje-international.
De Boer moet nog een beslissing nemen over de tactiek, en dan met name met hoeveel verdedigers hij zijn ploeg laat beginnen in de Galgenwaard. De trainer laat dat mede afhangen van de spelopvatting van FC Utrecht.
'Ik wacht rustig de analyse van Tonny Bruins Slot af om vervolgens met een strijdplan te komen', aldus De Boer. 'Als we met drie verdedigers spelen zouden we heel goed met Gregory van der Wiel als valse middenvelder kunnen spelen, of we kunnen hem als derde verdediger inzetten en Vurnon Anita doorschuiven naar het middenveld.'
De Boer is in elk geval blij dat hij veel keuzes heeft. Alleen Bruno Silva, Kolbeinn Sigthórsson en Nicolai Boilesen zitten nog in de ziekenboeg. 'Ik zei het vanmorgen nog tegen de spelers dat ik blij ben dat we weer een grote groep hebben en dat het heerlijk is weer te kunnen kiezen. Dat maakt de concurrentiestrijd ook groter.'
Na drie zeges op rij groeide het vertrouwen bij de Amsterdammers. Plaats voor overmoed is er niet, zeker met het oog op de lastige uitwedstrijd in Utrecht. 'Wij moeten nu zorgen dat we geen enkele tegenstander onderschatten en zeker Utrecht niet. Zij zijn al een volledige week met dit duel bezig. Het is aan ons om te laten zien dat we deze wedstrijden ook kunnen winnen.'
*zucht*quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blijft toch geweldig he die situatie van Feyenoord. In de kuip maken we ze kapot
Die paupers verliezen eerst 2-0 van GAE en dan 6-0 van Groningen. In deze vorm moeten we het met 10 - 0 van ze winnen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zucht*
Ben je nou zo dom, of ben je onder invloed van substantie's waar je me héél snel een adresje voor moet geven. Ik wil namelijk ook zo veel onzin in 1 post zetten!
Wie wordt eigenlijk door Ajax verslagen in de CL finale?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blijft toch geweldig he die situatie van Feyenoord. In de kuip maken we ze kapot
Die paupers verliezen eerst 2-0 van GAE en dan 6-0 van Groningen. In deze vorm moeten we het met 10 - 0 van ze winnen
Barcelona. 10-0 Ajaxquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie wordt eigenlijk door Ajax verslagen in de CL finale?
Niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat Ajax de CL winnen? Snel even een petje en bijpassende agenda kopen. Welke dag precies?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
19 mei 2012.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gaat Ajax de CL winnen? Snel even een petje en bijpassende agenda kopen. Welke dag precies?
Als ik nu alvast inzet op die 10-0, krijg ik dan 3 miljoen voor een euro?quote:
Zijn de odds zo hoog???? BANKEN NU!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als ik nu alvast inzet op die 10-0, krijg ik dan 3 miljoen voor een euro?
(Dick Sintenie)quote:Wim Jonk (45) tekende onlangs een contract bij Ajax dat hem verantwoordelijk maakt voor de jeugdopleiding. Hij was vier jaar lang techniektrainer bij de club en heeft een uitgesproken idee over het opleiden van jonge voetballers. 'Het gaat om baltechniek en overzicht.'
De kritiek op Cruijff en op de veranderingen bij Ajax komt van mensen die hier nooit zijn, of die andere belangen hebben. Daar koop ik niks voor. Iedereen mag zeggen en schrijven wat hij wil. Dat gevecht win je toch nooit. En dat die kritiek ook uit de boezem van de club komt, geeft aan dat die veranderingen hard nodig zijn. (...) Je vraagt je soms af of iedereen wel hetzelfde doel nastreeft: dat het Ajax beter gaat.
Wim Jonk
De norm voor de B1, jongens tussen veertien en zestien jaar, is nog te laag. Het ontbreekt sommige spelers aan simpele vaardigheden, zoals het aannemen van de bal, traptechniek en overzicht. Dat moet je vanaf de jongste jeugd inslijpen.
Jonk
De basistechniek moet in al zijn facetten heel hoog zijn, om dat later meer gedetailleerd te kunnen trainen. Topspelers die nu individuele training geven zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Marc Overmars, John Bosman en Ronald de Boer kunnen daarbij net dat stukje extra bieden dat spelers gewoon beter maakt.
Nogmaals Jonk
'Anders dan voorheen wordt de opleiding van Ajax niet van bovenaf aangestuurd door één baas. We hebben drie technisch managers, voor de onder-, midden- en bovenbouw. Ik doe de bovenbouw: Jong Ajax, de A1, A2 en B1. Michel Kreek doet de middenbouw en Michel Hordijk doet de jongste jeugd. Hij is nieuw bij de club. Hij komt van FC Utrecht en hij heeft een eigen voetbalschool. Hij is erg sterk in de individuele, technische begeleiding van jonge voetballers. Daar ligt nu de nadruk op, want technische vaardigheid ontwikkelen doe je op die leeftijd.'
Individu
'We komen met alle trainers elke dag bij elkaar, vaak schuiven daar ook leden van de medische staf, de scouting en studiebegeleiders bij aan. We noemen dat het 'spelersoverleg' omdat we vooral praten over de ontwikkeling van het individu.'
'In de vorige situatie bij Ajax werd meer vanuit het team geredeneerd. Wij overleggen ook liever elke dag een half uur met elkaar dan één keer per week een paar uur, zoals gebruikelijk was. Dan kun je een probleem meteen tackelen.'
Techniektraining
'Ik ben in 2007 bij Ajax begonnen met het geven van techniektraining in kleine groepjes, maximaal drie of vier spelers. Ik kreeg van Jan Olde Riekerink de ruimte om dat verder te ontwikkelen. Door het wegvallen van de C2 kon Bryan Roy zich ook gaan richten op de individuele training van vooral buitenspelers. Zo zijn de eerste stappen gezet. Wij, voetballers die het allemaal hebben meegemaakt op het hoogste niveau, kunnen de jeugd net dat beetje extra geven om van goede spelers topspelers te maken.'
Tips van levensbelang
'Spelers hebben dat nodig, en vooral de jeugdspelers. Ik geef nu training zoals ik vroeger ook getraind had willen worden. Ik was al zeventien, achttien jaar toen ik bij Volendam te maken kreeg met Gerrit Mühren. Hij gaf tips die voor mij goud waard waren. Ik heb daar mijn hele loopbaan als voetballer profijt van gehad. Toen wist ik al: dat zou de standaard moeten zijn voor trainingen. Dat ook Johan Cruijff die filosofie draagt - en hij niet alleen, maar nog veel meer oud-voetballers - is alleen maar mooi.'
Olde Riekerink
'Ik heb tijdens besprekingen en reviews aangegeven hoe we het zouden moeten gaan doen. Als Jan Olde Riekerink zegt dat hij niet wist hoe ik over de materie denk, en dat hij het vreemd vindt dat ik niet eerder naar hem ben toegekomen, dan vind ik dat raar. Ik heb Jan Olde Riekerink verteld dat ik met Johan Cruijff in gesprek was.'
'Als Johan Cruijff je vraagt om mee te denken over de wijze waarop je de opleiding naar een hoger niveau kan tillen, zeg je geen nee. Dat is toch logisch? Ik geef mijn mening niet aan de groenteboer. Ik heb Olde Riekerink wel gezegd dat als hij zich druk maakte om de column van Cruijff in De Telegraaf, hij Cruijff dan zelf moest bellen. Maar daar had hij moeite mee.'
Technisch hart
'Frank de Boer, Dennis Bergkamp en ik vormen nu het technische hart van de club, waarbij ik me concentreer op de jeugdopleiding. Ik neem mijn ervaring als speler mee, mijn ervaring als individueel trainer bij Ajax, maar ook mijn tijd bij FC Volendam, waar ik verschillende functies heb bekleed in alle geledingen van de club. Als manager technische zaken moest ik daar ook het hoofd opleidingen aansturen en bij Volendam heb je te maken met net zoveel elftallen en voetballers als bij Ajax. Door al die ervaringen worden je ideeën gevormd en ontstaat een visie.'
'We hebben bij Ajax een trainersstaf met enorm veel potentie en knowhow, het gaat erom dat je die kwaliteiten bundelt. We voeren daar ook levendige discussies over. Spelers beter maken doe je niet van achter je bureau. Ik sta zelf ook op het veld bij Jong Ajax, de A1, de A2 en de B1.'
Basistechniek
'De norm voor de B1, jongens tussen veertien en zestien jaar, is nog te laag. Het ontbreekt sommige spelers aan simpele vaardigheden, zoals het aannemen van de bal, traptechniek en overzicht. Dat moet je vanaf de jongste jeugd inslijpen.'
'De basistechniek moet in al zijn facetten heel hoog zijn, om dat later meer gedetailleerd te kunnen trainen. Topspelers die nu individuele training geven zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Marc Overmars, John Bosman en Ronald de Boer kunnen daarbij net dat stukje extra bieden dat spelers gewoon beter maakt.'
Topspeler
'Ik leg tijdens individuele trainingen de nadruk op het over de bal heen kijken. Veel jeugdspelers kijken naar de grond als ze aan de bal zijn en missen daardoor het ruimtelijk inzicht. Dan raakt het contact tussen spelers zoek. Het gaat dus om twee zaken: baltechniek en overzicht. Voetbal is geen wiskunde. Een topspeler moet onder alle omstandigheden de juiste keuze maken, terwijl de situatie steeds verandert. Topspelers zetten de situatie naar hun hand. Oud-topspelers kunnen die kennis overdragen.'
Focus op jeugd
'Mijn focus ligt op de jeugd. Als de situatie het toelaat, bijvoorbeeld in de weken als veel spelers weg zijn voor interlands, ben ik wel eens bij het eerste. Maar tijd is een beperkende factor. Met drie wedstrijden in de week kun je bij het eerste veel minder gericht individueel trainen. Bij de jeugd is dat geen probleem. We hebben het nu zo ingericht dat de individuele ontwikkeling van de spelers op het gebied van voetbal en algemene lichamelijke ontwikkeling is geïntegreerd in het eerste deel van de reguliere trainingen. Het tweede deel van de training is áltijd voetbaltraining.'
Organisatie werkt tegen
'We proberen iedereen in de organisatie mee te krijgen. Bij de een gaat dat makkelijker dan bij de ander. In elk bedrijf waar veranderingen zijn, vinden sommige mensen dat lastig.'
'Maar vanaf de eerste dag hebben we tegen iedereen gezegd: doe mee, kijk mee en voel je niet meteen aangevallen. Over de trainersstaf heb ik geen klagen. Ik denk dat wij op de goede manier bezig zijn en heel goede stappen maken. Daar houd ik me aan vast.'
'In de top van de club schuurt het. Wij worden daardoor niet belemmerd in de uitvoering van onze plannen, al merk je wel dat sommige zaken lang duren. Je vraagt je soms af of iedereen wel hetzelfde doel nastreeft: dat het Ajax beter gaat.'
Kritiek op Cruijff ongefundeerd
'Ik ben niet bang dat Johan Cruijff voor de club verloren gaat. Hij heeft A gezegd en hij zal ook B zeggen.'
'De kritiek op Cruijff en op de veranderingen bij Ajax komt van mensen die hier nooit zijn, of die andere belangen hebben. Daar koop ik niks voor. Iedereen mag zeggen en schrijven wat hij wil. Dat gevecht win je toch nooit. En dat die kritiek ook uit de boezem van de club komt, geeft aan dat die veranderingen hard nodig zijn.'
'Ik heb de afgelopen maanden wel eens momenten gehad dat ik dacht: waar gaat dit allemaal over? We zijn bezig met een groep mensen, en niet de minsten, die vol goede ideeën zitten om de club vooruit te helpen. Maar wat dat allemaal teweegbrengt verdient niet de schoonheidsprijs.'
'Dat idee had ik vooral op de avond waarop het bestuur en de raad van commissarissen opstapten en wat er toen allemaal werd gezegd. Dat vond ik écht Ajax-onwaardig. Toch sta ik daarboven en ik weet zeker dat waar we nu mee bezig zijn Ajax terugbrengt naar waar de club hoort.'
Vind dit een mooi stuk wat mij wel vertrouwen geeft. Ze zien in ieder geval wat er mis is en dat is al een hele vooruitgang. De komende jaren goed doorkomen en dan daarna plukken we hopelijk de vruchten van dit beleid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Tarado het volgende:
Jonk: Ontbreekt jeugd Ajax aan simpelste basistechniek
05-11-11 10:14 uur
[..]
(Dick Sintenie)
http://www.parool.nl/paro(...)-basistechniek.dhtml
Lukoki kan tenminste zijn mannetje een keer voorbij. Dat heb ik Ebecilio nog nooit zien doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef vincerusso het volgende:
zie lukoki , die niet eens een normale voorzet kan geven
idem met Egocilio
Bijna elke nieuwe trainer, jeugdleider of directeur "haalt de bezem erdoor", "begint met een schone lei" of "gaat de organisatie op poten zetten."quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vind dit een mooi stuk wat mij wel vertrouwen geeft. Ze zien in ieder geval wat er mis is en dat is al een hele vooruitgang. De komende jaren goed doorkomen en dan daarna plukken we hopelijk de vruchten van dit beleid.
wij kijken alleen naar ajax! Laat die andere clubs zich maar met ons bezighouden, wij niet met hen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef Devv het volgende:
Wat kan leedvermaak soms toch heerlijk zijn.
http://tinyurl.com/68q4gdm
Zeiksnorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wij kijken alleen naar ajax! Laat die andere clubs zich maar met ons bezighouden, wij niet met hen!
Maar cadeautjes mag je pas in december geven aldus Sierd, dus dat wordt alsnog niks voor Paultjequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinterklaas komt volgende week pas hoor.
heel leuk als het vervolg kut is..quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lukoki kan tenminste zijn mannetje een keer voorbij. Dat heb ik Ebecilio nog nooit zien doen
Altijd bij Utrecht uit, die ons als rivaal zienquote:Op zondag 6 november 2011 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een onrustige wedstrijdof ligt het aan mij
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:54 schreef Sickert het volgende:
WATDEFAK is dit nou weer
Verdomme tegen een club als Zagreb speel je CL waardig voetbal en nu speel je Kozakkenboys - IJselmeer vogels
Ik hoor nu steeds Perez zeggen dat Wouters niet goed genoeg isLul! we krijgen klop van Wouters!
Nee, we gaven onszelf een klop.quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Sickert het volgende:
BOELLIEEE
Weer niet de 0 helaas
@ ajacied4lf
Kregen we op dat moment niet eventjes klop?
Klopt, des te meer verontrustend dat Frank hem daar maar blijft neerzettenquote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet een 'echte' spits.
Hoe hij die bal inkoptequote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Bulykin
Ik had het De Jong niet zien doen
Die keeper is op het moment gewoon erg zwak.quote:Op zondag 6 november 2011 13:34 schreef Devv het volgende:
[..]
De keeper zag er ook niet goed uit hoor. Die bal moet je natuurlijk gewoon hebben.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef bianconeri het volgende:
Vd Wiel is een lachertje, die vent bakt er al ruim een jaar helemaal niets meer van!
Maar ja das typisch Nederlands, het ophemelen van mensen:
Eriksen, Vertonghen en Vd Wiel zijn daar duidelijke voorbeelden.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Ajax weer eens leuk voetbal gaat spelen?
Of is het de stijl van Frank de Boer om saai voetbal te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Vermeer is een prutskeeper.quote:Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef Sickert het volgende:
Vermeer, zo'n bal hoor je weg te boksen!
quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
We spelen vrij goed. Alleen achterin is een versterking, voor de breedte, wel gewenst. Want Anita op linksback kan niet langer. En Ooijer als enige centrale reserveverdediger, daar word ik ook niet vrolijk van.
Ze staan er inderdaad totaal niet, pure Ajax failure ditquote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Sickert het volgende:
Utrecht is al weken uit vorm en faalt keihard
Nu staan ze er ineens.. nee ze staan er niet ineens Ajax faalt gewoon weer keihard zoals ze al weken doen
Godverdomme wat een (sorry dat ik het zeg) Kankerbende!
Klopt helemaal. En dat wordt in dit soort wedstrijden helaas pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aardige lijnkeeper, geen puntenpakker
Beste keeper die Ajax in jaren heeft hoor(zeker op reflexen 10x zo goed als Steek), ze hebben gewoon een waardeloze verdediging.quote:
donder op joh kleuterquote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef bianconeri het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM DIE BUITENLANDSE STAD IN ONS LAND!!!
HELEMAAL NIETS!!
quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef TheArt het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 5!!!!!!!!!!!!!!!!!! doelpunten tegen krijgen tegen DIT Utrecht, dat dit seizoen nog maar 16 doelpunten heeft gemaakt![]()
![]()
Oneens. Hij is een goede lijnkeeper, maar komt op veel andere punten zwaar tekort. Bovendien is de waardeloze verdediging ook mede zijn schuld. Dezelfde verdediging onder Stekelenburg kreeg een half jaar lang bijna geen goal tegen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beste keeper die Ajax in jaren heeft hoor(zeker op reflexen 10x zo goed als Steek), ze hebben gewoon een waardeloze verdediging.
Dat eeuwige terugspeel gedoe moet dan ook eens afgelopen zijnquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beste keeper die Ajax in jaren heeft hoor(zeker op reflexen 10x zo goed als Steek), ze hebben gewoon een waardeloze verdediging.
Het word dus 6-5?quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Devz het volgende:
Maar we gaan er nog wel 1 of 2 scoren. Helaas ook nog wel tegen krijgen ben ik bang.
Dat had meer met verdediging te maken dan met Steek hoor!quote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Oneens. Hij is een goede lijnkeeper, maar komt op veel andere punten zwaar tekort. Bovendien is de waardeloze verdediging ook mede zijn schuld. Dezelfde verdediging onder Stekelenburg kreeg een half jaar lang bijna geen goal tegen.
Gast, je bent geen leuke kloon of troll, niemand boeit ook wat je zegt. ajuquote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Valt trouwens ook heel erg op dat Ajacieden nooit normale taal kunnen gebruiken,
omdat ze achterstaan hoef je nog niet te vloeken ofzo!
Zeker niet als Ajax fan, die spelen altijd slechts dus dan blijf je bezig.
De eredivisie mag dan van een ZEER ZEER bedroevend niveau zijn,quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
Ik neem Ajax niet meer serieus, ik neem de Eredivisie niet meer serieus en ik neem het Nederlandse voetbal niet meer serieus. Voetbal slaat helemaal nergens meer op de ene week speelt een ploeg de sterren van de hemel en de volgende week verliest het van een ploeg die er al een heel seizoen niks van bakt.
Dit is niet goed voor een mens zijn hart.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Valt trouwens ook heel erg op dat Ajacieden nooit normale taal kunnen gebruiken,
omdat ze achterstaan hoef je nog niet te vloeken ofzo!
Zeker niet als Ajax fan, die spelen altijd slechts dus dan blijf je bezig.
Jouw haat is wel vermakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De eredivisie mag dan van een ZEER ZEER bedroevend niveau zijn,
dat maakt het juist ook weer erg mooi dat het elke week weer anders is!
Brengt de spanning er wel in hoor, iedereen kan van iedereen verliezen.
Nou ja dat niet, want Psv, AZ en Twente zakken niet zo diep.
Maar Ajax kan zo van elke ploeg verliezen.
Boeit me ook niet wat jij zegt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gast, je bent geen leuke kloon of troll, niemand boeit ook wat je zegt. aju
Ik wil je er op attenderen dat Twente gelijkspeelde tegen Excelsior.quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De eredivisie mag dan van een ZEER ZEER bedroevend niveau zijn,
dat maakt het juist ook weer erg mooi dat het elke week weer anders is!
Brengt de spanning er wel in hoor, iedereen kan van iedereen verliezen.
Nou ja dat niet, want Psv, AZ en Twente zakken niet zo diep.
Maar Ajax kan zo van elke ploeg verliezen.
Jawel hoor, maar ik kom alleen in de beschaafde wereld!quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
En jij komt nooit in de bewoonde wereld?
Natuurlijk joh, het niveau bij een Utrecht, Ado of Feyenoord ligt veel hogerquote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeit me ook niet wat jij zegt.
Ik heb daarin gewoon gelijk, bij geen enkele andere club is het taalgebruik zo belachelijk.
Ja alleen in Amsterdam wonen buitenlanders.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik kom alleen in de beschaafde wereld!
Niet in een kut stad vol buitenlanders zoals Amsterdam waar het taalgebruik onder 0 is gedaald.
Wat een Fail post is ditquote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet in een kut stad vol buitenlanders zoals Amsterdam waar het taalgebruik onder 0 is gedaald.
Wel grappig dat je daarbij 'kut' gebruikt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Begin van het seizoen riep ik al dat die vliegenvanger ongeschikt is voor Ajax, maar toen kwamen alle Ajacieden in opstand.quote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Devz het volgende:
wtf
Vermeer moet echt uit de basis, dit kan toch niet...
Twente was toen 100x zo goed, terwijl Ajax bijvoorbeeld helemaal weggespeeld is door Feyenoord. Twente was ook uitzondering en als het gebeurt blijven ze wel de veel betere ploeg in die wedstrijd, terwijl Ajax zo maar overklast kan worden door zelfs de zwakste ploegen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil je er op attenderen dat Twente gelijkspeelde tegen Excelsior.
Dus rot op met je alleen Ajax gelul.
Hij moest een kans krijgen. Die heeft hij nu gehad. Oprotten dusquote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin van het seizoen riep ik al dat die vliegenvanger ongeschikt is voor Ajax, maar toen kwamen alle Ajacieden in opstand.
Heb ik nooit gezegd, maar is de enige waardeloze stad waarin 90% ofzo niet eens Nederlands is.quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen in Amsterdam wonen buitenlanders.
In Rotterdam wonen net zo veel allochtonen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd, maar is de enige waardeloze stad waarin 90% ofzo niet eens Nederlands is.
Gewoon afsnijden van Nederland en weg ermee.
Je kunt daar niet eens veilig rondlopen zonder een mes
quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd, maar is de enige waardeloze stad waarin 90% ofzo niet eens Nederlands is.
Rotterdam is een metropool, heeft wel een mooie skyline, heeft een belangrijke haven en is wat rechtser dan Amsterdam.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
In Rotterdam wonen net zo veel allochtonen.
Onzin argument.
Ja en? Het ging toch over allochtonen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rotterdam is een metropool, heeft wel een mooie skyline, heeft een belangrijke haven en is wat rechtser dan Amsterdam.
Goede vraag, volgens mij weet hij het zelf ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom schiet Vermeer de bal eigenlijk niet gewoon ver weg?
Rotterdam is ook erg genoeg, maar Amsterdam is veel erger in de verhoudingen hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
In Rotterdam wonen net zo veel allochtonen.
Onzin argument.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik snap gewoon echt niet hoe dit dezelfde spelers zijn als degene die dinamo zagreb zo gedisciplineerd wegzetten.
Dat is voor mij ook een raadsel. Hij stond er zelfs prima voor.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Splutje het volgende:
Hoe kan je dit nou geen penalty vinden!
Ik snap ook niet waarom Ooijer geen rood kreeg.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Splutje het volgende:
Hoe kan je dit nou geen penalty vinden!
Snappen ze het zelf wel vraag ik me af.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik snap gewoon echt niet hoe dit dezelfde spelers zijn als degene die dinamo zagreb zo gedisciplineerd wegzetten.
Ik weet niet uit welk boerengat jij komt?quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
You sir, made my day.quote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rotterdam is ook erg genoeg, maar Amsterdam is veel erger in de verhoudingen hoor.
zoals ik al zei is bijna 90% ofzo daar buitenlands, das toch vreselijk!!!
Maak dan een andere stad hoofdstad.
Omdat het een prutser is.quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom schiet Vermeer de bal eigenlijk niet gewoon ver weg?
Ik heb 17 jaar in Amsterdam gewoond en woon nu naast Schiphol en zit er nog op school.quote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rotterdam is ook erg genoeg, maar Amsterdam is veel erger in de verhoudingen hoor.
zoals ik al zei is bijna 90% ofzo daar buitenlands, das toch vreselijk!!!
Maak dan een andere stad hoofdstad.
Stadskanaal 4 life!!quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk boerengat jij komt?
Maar de meeste steden in Nederland zijn overbevolkt met 'buitenlanders'.
En wat is daar mis mee, je komt nu namelijk over als een gefrustreerde PVV'er.
Ik eet meequote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als dit nog 5-6 wordt eet ik mijn schoen op.
Ik bied mijn kontje aan op de Reguliers Dwarsstraat.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als dit nog 5-6 wordt eet ik mijn schoen op.
Dat doe je toch al regelmatig?quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bied mijn kontje aan op de Reguliers Dwarsstraat.
Donder ff op, open lekker een apart topic over die onzin van je.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stadskanaal 4 life!!
Uhm nee hoorDe steden hier in het prachtige noorden zijn nog vrij van die rotzooi.
Wat er erg mee is? Zijn een stel aggresieve idioten die iedereen lopen te bedreigen!
Ben al vaak genoeg met de dood bedreigd, soms zelfs alleen omdat je een meter ver van hun gejatte fiets staat!
Nee dat niet.quote:
Anita irriteer ik me het meeste aan, staat lekker lucht te dekken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef peaceman het volgende:
Vermeer, ooijer, vertonghen en Anita moeten zich kapot schamen voor deze wanvertoning in de verdediging.
Ze mogen zich allemaal kapot schamen. Op 2/3 spelers na.quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef peaceman het volgende:
Vermeer, ooijer, vertonghen en Anita moeten zich kapot schamen voor deze wanvertoning in de verdediging.
Is altijd zo met Ajax, hossana-stemming na 1 goede wedstrijd, en vervolgens weer keihard falen. Kijk naar vdwiel, het lek was daar ook ineens boven na de wedstrijd tegen Zagreb.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Was te verwachten zo'n kut wedstrijd, is altijd zo met CL & 12:30.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker, nog steeds .. alleen snap ik er geen fuck meer van.
Het is maar hoe je er zelf tegen aan kijkt en mee omgaat. Ik ben geboren en getogen in de 'ergste' wijk van Zaandam, maar ik wil hier nooit meer weg.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stadskanaal 4 life!!
Uhm nee hoorDe steden hier in het prachtige noorden zijn nog vrij van die rotzooi.
Wat er erg mee is? Zijn een stel aggresieve idioten die iedereen lopen te bedreigen!
Ben al vaak genoeg met de dood bedreigd, soms zelfs alleen omdat je een meter ver van hun gejatte fiets staat!
Dit is wel heel erg.quote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was te verwachten zo'n kut wedstrijd, is altijd zo met CL & 12:30.
Holland in de Hood!quote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf tegen aan kijkt en mee omgaat. Ik ben geboren en getogen in de 'ergste' wijk van Zaandam, maar ik wil hier nooit meer weg.
En jouw 90% vind ik enorm overdreven. Misschien maken ze het meest lawaai samen, maar dat betekent niet dat het 90% van de stadsbevolking is. En geloof me, Rotterdam, Zeist, Gouda en Den Haag zijn nog erger dan Amsterdam.
Ik aan Vertonghen, puike verdediger maar het interesseert hem allemaal geen zak lijkt hetquote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Anita irriteer ik me het meeste aan, staat lekker lucht te dekken.
Voorhoede kan er niks aan doen als je zo slecht verdedigd. Enoh doet wat ie kan, maar kan ook niet ALLES repareren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze mogen zich allemaal kapot schamen. Op 2/3 spelers na.
Blijf alstublieft daar.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stadskanaal 4 life!!
Ze mogen beginnen met het boek "vooruitverdedigen voor mongolen"quote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef wolferl het volgende:
LOL, Vermeer en Ooijer gaan terugspeelballen oefenen morgen.
Van der Wiel speelt nog niet eens zo heel slecht, in vergelijking met de rest.quote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Is altijd zo met Ajax, hossana-stemming na 1 goede wedstrijd, en vervolgens weer keihard falen. Kijk naar vdwiel, het lek was daar ook ineens boven na de wedstrijd tegen Zagreb.
Van der wiel, één van de voldoendes.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van der Wiel speelt nog niet eens zo heel slecht, in vergelijking met de rest.
Beter wordt hij ook eens uitgefloten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt tijd dat Vertonghen eens normaal gaat voetballen, hij loopt het hele seizoen al te kutten.
En twee wedstrijden op de bank gezet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Beter wordt hij ook eens uitgefloten.
Morgen lezen we weer dat hij progressie ziet, dat de spelers groep groeit.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt tijd dat Vertonghen eens normaal gaat voetballen, hij loopt het hele seizoen al te kutten.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Utrecht probeert elke kans dat ze kunnen vallen te benutten.
Dat is de bedoeling van voetbal.quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Utrecht probeert elke kans dat ze kunnen vallen te benutten.
Dat had ik zelf ook al door.quote:Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
*Aldus gespannen Ajacied*
Nee, maar dit is wel een hele trieste wedstrijd.
Bulykin 2x, Ooijer, Eriksen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:17 schreef wolferl het volgende:
4 doelpunten scoren, en niet eens gelijkspelen.
Hoe kut moet je je voelen als aanvaller.
Trouwens, ik weet niet eens wie scoorde...
Fuck de neutrale toeschouwer, ik wil dat Ajax altijd wint in niet spannende wedstrijden, maar ja... Volgende keer Frank de Boer maar achterin en Vertonghen op debankquote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef msnk het volgende:
Het is nooit leuk als je club zoveel incasseert en het daardoor wellicht laat liggen. Maar als het dan toch gebeurt ben ik wel blij dat het tegen een tegenstander is die zich niet 90 minuten lang ingraaft. Zo is het tenminste nog spannend om te zien. En ergens ook wel leuk, vooral voor de neutrale toeschouwer.
Hoe het op deze manier gaat he.quote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef msnk het volgende:
Het is nooit leuk als je club zoveel incasseert en het daardoor wellicht laat liggen. Maar als het dan toch gebeurt ben ik wel blij dat het tegen een tegenstander is die zich niet 90 minuten lang ingraaft. Zo is het tenminste nog spannend om te zien. En ergens ook wel leuk, vooral voor de neutrale toeschouwer.
Waar, waar en waar. Maar toch heb ik veel liever dit dan een pauper 1-0. Alleen dus wanneer er spelers door zulke wedstrijd geblesseerd raken is het gewoon verkankert... Hoop dat 't goed is met Derk en whatever Toby had...quote:Op zondag 6 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe het op deze manier gaat he.
Is niet goed voor mijn hart.
Niet goed voor mijn humeur
Niet goed voor ons doelsaldo
Dan liever 1-0 lullig verliezen.
Maar hij is wel de man in vorm.quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
Fucking Sulejmani legt 3x niet af terwijl het dan 3x een goal kan zijn
Ik denk dat de hele verdediging + Sulejmani is omgekocht door de Utrechtse mafia. Geen andere verklaringquote:Op zondag 6 november 2011 14:23 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft die Sulejmani een portie kansen gemist vandaag, niet normaal.
Sulejmani de schuld geven, terwijl het de verdediging is die staat te schutteren....quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
Fucking Sulejmani legt 3x niet af terwijl het dan 3x een goal kan zijn
50% Loonvermindering.quote:Op zondag 6 november 2011 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen straftraining voor de verdediging
Stelletje kutten.
Ik vond Boerrigter en Eriksen ook wel een voldoende hoor. Aan de aanval lag het vandaag echt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:26 schreef TheArt het volgende:
Vermeer: 2
Van der Wiel: 6
Ooijer: 4
Vertonghen: 3
Anita: 3
Enoh: 5
Eriksen: 5
Janssen: 4
Sulejmani: 2
Bulykin: 7
Boerrigter: 5
En dan ben ik nog mild.
Enoh verdient een voldoende, speelt helemaal niet zo slecht. Sulejmani een 2 is absurd.quote:Op zondag 6 november 2011 14:26 schreef TheArt het volgende:
Vermeer: 2
Van der Wiel: 6
Ooijer: 4
Vertonghen: 3
Anita: 3
Enoh: 5
Eriksen: 5
Janssen: 4
Sulejmani: 2
Bulykin: 7
Boerrigter: 5
En dan ben ik nog mild.
Hij geeft 2 doelpunten weg. Dan heb je als keeper gewoon hopeloos gefaald met een hoofdletter F.quote:Op zondag 6 november 2011 14:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh??? En Ooijer wel een 4??? Wat een onzin.
Nou ja Boerrigter dan een 6, maar Eriksen was echt dramatisch vanmiddag. Zoveel balverlies en te korte balletjes.quote:Op zondag 6 november 2011 14:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond Boerrigter en Eriksen ook wel een voldoende hoor. Aan de aanval lag het vandaag echt niet.
Sulejmani loopt de hele wedstrijd meneer de ego uit te hangen. Hij had wel 4 extra assists kunnen geven, maar ging telkens voor eigen succes.quote:Op zondag 6 november 2011 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enoh verdient een voldoende, speelt helemaal niet zo slecht. Sulejmani een 2 is absurd.
4 goals tegen gekregen dankzij Vermeer, hiep keeper hiepquote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef peaceman het volgende:
Kom op zeg.... Lekkere terugspeelbal was dat...
Ach kom op zeg. Het is misschien niet ideaal, maar dat is echt geen enkel excuus voor wat we vanmiddag gezien hebben...quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef potienza het volgende:
Ik hoop niet weer dat die KNVB ons laat voetballen om 12.30 na een Europese week. Volgens mij heeft zoiets er wel invloed op.
Slimme keeper trapt de bal over de zijlijn, en niet zomaar naar voren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef RijstNatie het volgende:
lekker terug gespeeld door v/d wiel hehe
Kom op zeg, met een normale verdediging heeft niemand het over Sulejmani hoor...quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sulejmani loopt de hele wedstrijd meneer de ego uit te hangen. Hij had wel 4 extra assists kunnen geven, maar ging telkens voor eigen succes.
Wat kan Vermeer daar nou weer aan doen dan?quote:
Ik wou reageren maar toen zag ik je username.quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat kan Vermeer daar nou weer aan doen dan?
De verdediging blundert weer, als Vermeer niet wegtrapt krijgen ze alsnog 6-4 tegen.
Hij heeft alleen pech dat ie daar komt.
Dan fluit de scheids af en schiet je alnsog niets mee op.quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slimme keeper trapt de bal over de zijlijn, en niet zomaar naar voren.
Oh omdat de verdediging slecht is mag Sulejmani ook slecht zijn?quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg, met een normale verdediging heeft niemand het over Sulejmani hoor...
quote:Op zondag 6 november 2011 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan fluit de scheids af en schiet je alnsog niets mee op.
Hij trapt gewoon naar voren zodat de aanval komt.
QFTquote:Op zondag 6 november 2011 14:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wou reageren maar toen zag ik je username.
En je zou dan nog zeggen, een ezel stoot zich niet twee keer tegen dezelfde steen maar onze vermeer wel hoorquote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slimme keeper trapt de bal over de zijlijn, en niet zomaar naar voren.
Tegen Zagreb stond het nog als een huis. Ooijer komt erin en de balans is eruit.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
Echt bizar, vier keer scoren en er geen enkele punt aan overhoudenVolgens mij hebben we echt de slechtste verdediging van de hele Eredivisie momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |