abonnement Unibet Coolblue
pi_104293193
Ook echt elke minuut ofzo met een locatie en afstand en alles?
pi_104293215
Ik zet vannacht Runkeeper wel aan :')

Ga namelijk flink aan de party, echt flink flink, dus ben vast mijn jas, fiets, etc... kwijt morgen :D
pi_104293255
Nope. Die stuurt volgens mij om de zoveel minuten een berichtje naar google waar je op dat moment bent. Die data kan je terugzien.

Geen idee of er een app is die hetgeen doet wat jij vraagt. Denk ook dat je batterij dan heel snel leeg is :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104293276
Nja om de paar minuten mag ook haha.
  zondag 13 november 2011 @ 18:02:24 #55
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_104323246
Kan ik ook een enkele map op m'n sd-kaart aanwijzen waar al mijn muziek staat? Hartstikke supertof dat je je sd-kaart als schijf ziet en geen synchronisatiesoftware nodig hebt, maar dat elk mp3tje, ringtone en notificatiegeluidje af wordt gespeeld als hij op shuffle staat is ronduit debiel.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_104323509
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik blijf mooi de website gebruiken, die werkt echt prima op mijn telefoon. Ik probeerde deze app op de ipad. Wat een beperkte klote app (maar op de ipad werkt mijn.ing.nl niet)
Wat is er beperkt aan? Je kan heel eenvoudig je af- en bijschriften zien en geld overmaken. Het enige dat nog mist is het adresboek bij het overmaken van geld.
  zondag 13 november 2011 @ 18:41:50 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104324519
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Adolecens het volgende:
Voor de ING klanten hier!

[ afbeelding ]
Eindelijk(!) mobiel bankieren op je smartphone (zonder MSN buddy!) *O*
Android Market

En nog een zoete commercial :P


Samenvatting;

+ Ziet er goed uit
+ Werkt intuïtief
+ Werkt lekker snel

- Creditcards niet zichtbaar
- Spaarrekeningen niet zichtbaar
- Niet mogelijk van/naar spaarrekening over te boeken
- Adresboek niet beschikbaar
- Je start in een hoofdmenu ipv je rekeningoverzicht
Dat is ook beperkt. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104327583
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 18:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is er beperkt aan? Je kan heel eenvoudig je af- en bijschriften zien en geld overmaken. Het enige dat nog mist is het adresboek bij het overmaken van geld.
De Rabobank-app heeft dat ook niet, misschien is dat ook too much to ask voor zo'n "bedrijf".
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 13 november 2011 @ 20:00:23 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104327631
Bij die ABN app kan je alleen geld overmaken naar rekeningnr's waar je de laatste 6 maanden ofzo al een keer naar hebt overgemaakt.

Echt waardeloos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 november 2011 @ 20:34:38 #60
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_104329302
quote:
13s.gif Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
Bij die ABN app kan je alleen geld overmaken naar rekeningnr's waar je de laatste 6 maanden ofzo al een keer naar hebt overgemaakt.

Echt waardeloos.
nee hoor, alleen geen grote bedragen naar bankrekeningnummers die je nog nooit gebruikt hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 13 november 2011 @ 20:37:39 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104329461
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

nee hoor, alleen geen grote bedragen naar bankrekeningnummers die je nog nooit gebruikt hebt.
Nope. Geldt voor alle bedragen.

Of je moet je identifier weer gebruiken, maar dat lijkt me niet de bedoeling van een app :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104330212
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Nope. Geldt voor alle bedragen.

Of je moet je identifier weer gebruiken, maar dat lijkt me niet de bedoeling van een app :')
dit is niet waar.. van de week nog een bedrag overgemaakt naar een rek. waar ik vorig jaar voor het laatste iets naar overmaakt heb
  zondag 13 november 2011 @ 20:53:22 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104330330
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef koemleit het volgende:

[..]

dit is niet waar.. van de week nog een bedrag overgemaakt naar een rek. waar ik vorig jaar voor het laatste iets naar overmaakt heb
De tijdsduur is dan ook 18 maanden inmiddels. Blijft het feit staan dat je niet kan overmaken naar totaal onbekende rekening nr's.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104330553
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Caland het volgende:

[..]

De tijdsduur is dan ook 18 maanden inmiddels. Blijft het feit staan dat je niet kan overmaken naar totaal onbekende rekening nr's.
nee das inderdaad niet handig.. had het laatst namelijk ook een keer dat ik de edentifier moest pakken.. maar dacht toen dat het er aan lag dat ik de app er opnieuw had opgezet.
  zondag 13 november 2011 @ 22:33:19 #65
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_104335983
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:02 schreef MichielPH het volgende:
Kan ik ook een enkele map op m'n sd-kaart aanwijzen waar al mijn muziek staat? Hartstikke supertof dat je je sd-kaart als schijf ziet en geen synchronisatiesoftware nodig hebt, maar dat elk mp3tje, ringtone en notificatiegeluidje af wordt gespeeld als hij op shuffle staat is ronduit debiel.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_104342763
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef MichielPH het volgende:

Kan ik ook een enkele map op m'n sd-kaart aanwijzen waar al mijn muziek staat? Hartstikke supertof dat je je sd-kaart als schijf ziet en geen synchronisatiesoftware nodig hebt, maar dat elk mp3tje, ringtone en notificatiegeluidje af wordt gespeeld als hij op shuffle staat is ronduit debiel.

Alle mappen die niet afgespeeld mogen worden even 'n bestandje aanmaken met .nomedia Dan wordt 't niet meegenomen en afgespeeld.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 14 november 2011 @ 12:02:53 #67
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_104347520
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:24 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Alle mappen die niet afgespeeld mogen worden even 'n bestandje aanmaken met .nomedia Dan wordt 't niet meegenomen en afgespeeld.
Maar dat is dus niet exact wat ik vraag, de muziek staat maar in 1 map en dat blijft maar in 1 map. Daarnaast is /mnt/sdcard/ in /mnt/sdcard/muziek als zoeklocatie veranderen minder werk dan bij de installatie van een app wéér zo'n bestandje plaatsen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_104349767
Ik vond het een beetje zonde om hiervoor een nieuw topic te openen, dus daarom maar lekker hier :). Ik heb een Sony Ericsson Xperia Play. Daarin zit een 16GB micro SD kaart. Nu zegt mijn mobiel steeds dat het geheugen vol is en kan ik geen apps meer downloaden of updaten... terwijl mijn kaart maar voor ongeveer 2 a 3 GB vol zit. Iemand een idee hoe dit komt?
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_104349817
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef GhostWhisperer het volgende:
Ik vond het een beetje zonde om hiervoor een nieuw topic te openen, dus daarom maar lekker hier :). Ik heb een Sony Ericsson Xperia Play. Daarin zit een 16GB micro SD kaart. Nu zegt mijn mobiel steeds dat het geheugen vol is en kan ik geen apps meer downloaden of updaten... terwijl mijn kaart maar voor ongeveer 2 a 3 GB vol zit. Iemand een idee hoe dit komt?
Ja, de apps worden op het interne geheugen van de telefoon geïnstalleerd, niet op de sd-kaart. Ga eens naar instellingen -> opslagruimte en kijk hoeveel je nog vrij hebt in het interne geheugen.
  maandag 14 november 2011 @ 13:29:57 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104349828
Je hebt intern geheugen (SD card noemen ze dat ook, lekker handig) en een microsd. Je interne kaart zit vol (daar installeert hij standaard apps).

je moet even met apps2sd applicaties naar je interne kaart overzetten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104349938
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt intern geheugen (SD card noemen ze dat ook, lekker handig) en een microsd. Je interne kaart zit vol (daar installeert hij standaard apps).

je moet even met apps2sd applicaties naar je interne kaart overzetten.
Alleen Samsung noemt dat zo raar.
pi_104350200
Maar ik heb ook gewoon zo veel mogelijk apps op mijn SD kaart gezet, alleen kan ik ook geen foto's of filmpjes meer maken omdat het te vol zit.... dat hoort toch niet?
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_104350273
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef GhostWhisperer het volgende:
Maar ik heb ook gewoon zo veel mogelijk apps op mijn SD kaart gezet, alleen kan ik ook geen foto's of filmpjes meer maken omdat het te vol zit.... dat hoort toch niet?
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, de apps worden op het interne geheugen van de telefoon geïnstalleerd, niet op de sd-kaart. Ga eens naar instellingen -> opslagruimte en kijk hoeveel je nog vrij hebt in het interne geheugen.
pi_104350557
Interne geheugen heeft nog 27MB vrij, maar ik kan verder geen apps meer verplaatsen. Zou het nou echt zo stom gemaakt zijn dat je met een stuk of 8 apps al geen ruimte meer hebt en het ook niet kunt maken?
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_104351732
donderdag komt de source code van ICS vrij, komen er vast snel custom roms :s).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')