Meet the KLBersquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar konden ze ook een hele zaterdageditie aan wijden; het eeuwige ondankbare gezeik op FOK!.
Huh? Digitale versie gelezen zeker? Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens inderdaad een leuk stukje, al vind ik het laatste stukje zo afgekapt. Alsof er nog meer was, maar dat simpelweg niet meer op de pagina paste.
Nee, heb het ook precies zo gelezen, met het "2 straten verderop" stukje als laatste. Ik vind dat een beetje een raar einde. Komt bij mij een beetje over alsof er nog iets achteraan had gemoeten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Digitale versie gelezen zeker? Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.
Digitaal schijnt dat kopje van iteejer er nog achteraan te komen, andere opmaak.
Dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens inderdaad een leuk stukje, al vind ik het laatste stukje zo afgekapt. Alsof er nog meer was, maar dat simpelweg niet meer op de pagina paste.
FOK! in de Volkskrant!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef utopie het volgende:
iemand een samenvatting?
Ik snap de OP niet en ik heb geen zin om het hele topic door te lezen
Dat ze een eind wegblijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Pharkus het volgende:
Komen er nu ook een hoop nieuwe leden bij?
Hordes jongendamens van Volkskrantabonnees. (sprak de optimist).quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Akkerr het volgende:
Nu snap ik hem pas ja.!
Dacht weer bagger van yvonne
Naieve ietwat labiele linkse emokipjes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hordes jongendamens van Volkskrantabonnees. (sprak de optimist).
GMTA jah...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Akkerr het volgende:
Nu snap ik hem pas ja.!
Dacht weer bagger van yvonne
Wie yvonne?quote:
losersquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Vincpod het volgende:
Leuk stuk!
Jammer dat ze geen volkskrant verkopen in Rusland
Вы живете в России?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Vincpod het volgende:
Leuk stuk!
Jammer dat ze geen Volkskrant verkopen in Rusland
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |