Dan maar om 6 uur naar het pompstation hier om de krant te halen.quote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh! Echt tof! Voor jou en voor FOK!..
Hey, niemand kan ontkennen wat jij allemaal voor FOK! hebt betekent, al die jaren... Je verdient het!quote:
Wat gaaf.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!
Ga kopen manquote:
Moet je naar buiten.quote:
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik..
Je hebt toch een vrouw?!quote:
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.
Een onwaardig "Wie heeft de grootste piemel" gehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over..
Als ik tegen iedere FOK!ker iets moet zeggen ben ik wel een dag bezigquote:
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Een onwaardig "Wie heeft de grootste piemel" gehalte inderdaad.
Alleen tegen mij even hoi terug zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik tegen iedere FOK!ker iets moet zeggen ben ik wel een dag bezig
Nou ja bij rechts dan hangt dat ermee samen, maar nu treed ik in die discussie...quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.
Iedere "rechtse" is succesvoller dan de andere en ieder "linkse" is een uitkeringstrekker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |