Ik heb het volledige spel bij Tweakers gespeeld. De career zag er echt enorm verbeterd uit. Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kon je ook met een bestaande vechter de career doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Lesnar het volgende:
WTF, niet eens iemand van de MMA topicreeks die mag testen? Ik heb die gasten nog nooit zien posten
Ja is mogelijk, zag het in een filmpje op gamespot volgens mij, daar hadden ze het eroverquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb het volledige spel bij Tweakers gespeeld. De career zag er echt enorm verbeterd uit. Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kon je ook met een bestaande vechter de career doen.
Zeker cool dus.
ok cool! ook tof dat je career met bestaande vechter kunt doen, dat vond ik altijd een gemisquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb het volledige spel bij Tweakers gespeeld. De career zag er echt enorm verbeterd uit. Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kon je ook met een bestaande vechter de career doen.
Zeker cool dus.
Krijg het ook niet voor elkaar. Stamina van tegenstander moet echt tot nulpunt gedaald zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
EN ik heb nog steeds wat moeite met het laten tappen. Maar misschien komt dat door de nieuwheid van deze game, mijn zijds.
Dat sowieso, haha. Ik overlap het overigens wel, maar wanneer gaat zo een submission dan ook daadwerkelijk werken? Is dat alleen wanneer jouw stamina beter is dan die van de ander? Of werkt dat anderS?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik merk dat ik niet op andere knoppen hoef te drukken, maar dat ik alleen maar hoef te overlappen. Dat was mijn fout.
haatquote:
Waar heb je die gekregen? Was ook lid van die facebook paginaquote:
als je je gegevens hebt in gevuld in je email.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar heb je die gekregen? Was ook lid van die facebook pagina
Waar moest je die invullen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je je gegevens hebt in gevuld in je email.
d-pad naar je tegenstander toe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Hoe raak je de handschoen van je tegenstander aan het begin van de wedstrijd? Wat is hier overigens de juiste benaming voor?![]()
'Touching gloves' ?
Ik gebruik in de demo dat moment om een highkick af te leverenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Hoe raak je de handschoen van je tegenstander aan het begin van de wedstrijd? Wat is hier overigens de juiste benaming voor?![]()
'Touching gloves' ?
Hij zit in Heavyweight, je kan hem pas spelen als je een code hebt ingevuld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:36 schreef pmponer het volgende:
Niet om het een of ander maar ik heb het spel nu ook maar in welke game modus kan je met Alistair spelen?
Ik heb nml alles gedownload maar ik zie hem niet in het roster staan.
Heb het nu 15 minuten gespeeld, vind het een enorme vooruitgang!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |