Ja dat bedoel ik.. Muziek is niet meer wat het is geweest..quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb laatst van mijn broertje hun cd gehad, maar liefst 21 nummers. (Waarvan inderdaad maar 5 de moeite waard zijn)
Ja, dat is inderdaad echt slecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:17 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Muziek is niet meer wat het is geweest..
Ik ga niet bij mn moeder of zoontje een cd draaien waar men zingt : ik wil je naaie naaie
of saka nanga yu pussy ofzo
Daarom vind iik ze niks, ze waren in dec op een kinderfeest.. Pas je lyrics dan aan aan de leeftijd, maar nee hoor..quote:
Ik weet nog dat ik bij mijn huwelijk expliciet aan de band heb gezegd om het netjes te houden. Daar hebben ze zich toen goed aan gehouden, een maandje later speelde dezelfde band op het huwelijk van een nichtje en daar gingen ze helemaal losquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Daarom vind iik ze niks, ze waren in dec op een kinderfeest.. Pas je lyrics dan aan aan de leeftijd, maar nee hoor..
maar goed, wat doe je er aan.. de jeugd van nu....
2famous had een beschaafd optreden. Moest ook wel, want het optreden was in kader van Doe een Wens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Daarom vind iik ze niks, ze waren in dec op een kinderfeest.. Pas je lyrics dan aan aan de leeftijd, maar nee hoor..
maar goed, wat doe je er aan.. de jeugd van nu....
Ja zoals we al eerder zeiden, het is niet veel. Ze hebben 1 nummer gespeeld in de middencirkel samen met een ernstig ziek kindje, dus dat vond ik dan nog ok.quote:
No mang, ik ben geen groupie...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles hebben.
Nog op de foto geweest met Seedorf of anderen?
Mi no sabi...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Pindasoepje het volgende:
En mede Suri's waar gaan jullie meeten?
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mi no sabi...
Denk ook dat je 'waar' kunt weglaten uit die vraag
Onze meet van ons twee? Zo geregeld tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, schaam je maar. Jij zou het regelen toch....
Ok deal!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Onze meet van ons twee? Zo geregeld toch.
Kom! We eten Sauto! Zaterdag!
Maar zaterdag is er voetbalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neem de kids mee, ik weet nog een leuke Zoo.
Hey, ik heb als Surinamer toch maar mooi een FOK!-Fey voetbalteam gemobiliseerd en een toernooi gespeeld in Rotterdam. Dus het kan wel...quote:
Jullie willen denk ik niet eens weten hoeveel goeie meets ik heb georganiseerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik heb als Surinamer toch maar mooi een FOK!-Fey voetbalteam gemobiliseerd en een toernooi gespeeld in Rotterdam. Dus het kan wel...
quote:
Ok poppetje no span, zaterdag 16 juni Blijdorpquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jullie willen denk ik niet eens weten hoeveel goeie meets ik
[..]
Hey mn post was niet goed doorgekomenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok poppetje no span, zaterdag 16 juni Blijdorp
Ok dan, 14 juni blijft staan, jaartal: onbekendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hey mn post was niet goed doorgekomen.
De 16e kan ik niet!! Potverdikkie.
Probleem is juist dat er geen kip komtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:39 schreef Arcadia het volgende:
Ik las dat jullie een meet hadden, als er kip is dan doe ik mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |