abonnement Unibet Coolblue
pi_106202116
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep: Herenstraat, Maagdenstraat, Domineestraat... echt leuk.
Oh! Dat lijkt me wel leuk om te hebben! :D
pi_106202246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Axia het volgende:

[..]

Oh! Dat lijkt me wel leuk om te hebben! :D
en met SRD's natuurlijk ;)
BFF met GGMM
pi_106202404
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Axia het volgende:

[..]

Oh! Dat lijkt me wel leuk om te hebben! :D
Ik vergis me trouwens met de straten:

Vanaf Start:
Fajadjanstraat Flora - Algemeen Fonds - Ormosiastraat Flora - Inkomstenbelasting - District-Sipaliwini Zuid - Saparakastraat Latour - Kans - Pingostraat Latour - Sekrepatoestraat Latour - In de Gevangenis/Slechts bezoek - Slangenhoutstraat Saron - Electriciteitbedrijf - Hernhutterstraat Saron - Kankatiestraat Saron - District-Nickerie West - Madeliefjesstraat Zorg en Hoop - Algemeen Fonds - Franchepanestraat Zorg en Hoop - Zonnebloemstraat Zorg en Hoop - Vrij Parkeren - Sabakoestraat Morgenstond - Kans - Powisistraat Morgenstond - Grapefruitstraat Morgenstond - District-Paramaribo Noord - Granietstraat Maretraite - Gomperstraat Maretraite - Waterleiding - David Simonsstraat Maretraite - Naar de Gevangenis - Jan Steenstraat Monplaisir - Einsteinstraat Monplaisir - Algemeen Fonds- Flemingstraat Monplaisir - District-Marowijne Oost - Kans - Waterkant Centrum en Maagdenstraat Centrum.

Het is niet officieel van Hasbro en wordt dan ook alleen in souveniershops verkocht.

Info
BFF met GGMM
pi_106204386
Shit man, pa is vorige week terug gekomen uit su..
Hij vroeg nog wat ik wilde hebben, maar ik kwam alleen op nasikruiden en masala.
pi_106204593
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Shit man, pa is vorige week terug gekomen uit su..
Hij vroeg nog wat ik wilde hebben, maar ik kwam alleen op nasikruiden en masala.
Niet eens markoesa/peper/groenten/vis?
pi_106204765
Haha dat had hij sowieso al in zn koffer en pa en ma waren van sept tot okt ook al voor een maand gegaan. (opa ligt op sterven daar)
Maar mams had genoeg spul meegenomen, ik heb ZOVEEL kwiekwie en krabboe in mn vriezer..
En tig flessen bamisambal die ik never nooit op krijg in mn eentje haha..
pi_106204830
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Haha dat had hij sowieso al in zn koffer en pa en ma waren van sept tot okt ook al voor een maand gegaan. (opa ligt op sterven daar)
Maar mams had genoeg spul meegenomen, ik heb ZOVEEL kwiekwie en krabboe in mn vriezer..
En tig flessen bamisambal die ik never nooit op krijg in mn eentje haha..
Ik vind persoonlijk die marinah bamisambel niet zo lekker. Ik heb liever gewoon niemak/marcha ..... op alles. :9~
BFF met GGMM
pi_106205017
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Haha dat had hij sowieso al in zn koffer en pa en ma waren van sept tot okt ook al voor een maand gegaan. (opa ligt op sterven daar)
Maar mams had genoeg spul meegenomen, ik heb ZOVEEL kwiekwie en krabboe in mn vriezer..
En tig flessen bamisambal die ik never nooit op krijg in mn eentje haha..
Ow dat is naar :'( heel veel sterkte!!!

Verder: kwiekwie en kraboe :9~
Ik eet op zich ook niet veel bamisambal, alleen bij bami of nasi.
pi_106205624
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef Axia het volgende:

[..]

Ow dat is naar :'( heel veel sterkte!!!

Verder: kwiekwie en kraboe :9~
Ik eet op zich ook niet veel bamisambal, alleen bij bami of nasi.
Ja ik heb al een deel van de kwiekwie en krabboe gemaakt en het is echt zo veel lekkerder dan wat je hier koopt.. Terwijl het ook van daar is..

Oja en nog kilo's droge vis <3

Ik gooi het ook wel eens door noodles heen. Maar ik eet mn noodles dan ook niet als bamisoep.. maak het eigenlijk altijd als "echte" bami..

Ja mn opa, tis echt heel vervelend, hij si helemaal op, maar wilt niet gaan zeg maar. Terwijl het zoveel beter is. Mn pa was daar dus van sept tot eind oktober 2 weken later is hij weer gegaan voor een maand, omdat het echt over zou zijn, nu is zn zusje daar, maar als mn opa overlijd moet mn vader weer (oudste zoon) en mn opa huilt elke nacht dat mn vader moet komen. Maar die tickets zijn stervensduur nu en paps wil niet weer "zomaar" gaan ivm werk.
pi_106205651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk die marinah bamisambel niet zo lekker. Ik heb liever gewoon niemak/marcha ..... op alles. :9~
Oh nee dat wil ik dus weer niet.. ik kan daar niet zo goed meer tegen sinds mn zwangerschap
pi_106205724
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:12 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja ik heb al een deel van de kwiekwie en krabboe gemaakt en het is echt zo veel lekkerder dan wat je hier koopt.. Terwijl het ook van daar is..

Oja en nog kilo's droge vis <3

Ik gooi het ook wel eens door noodles heen. Maar ik eet mn noodles dan ook niet als bamisoep.. maak het eigenlijk altijd als "echte" bami..

Ja mn opa, tis echt heel vervelend, hij si helemaal op, maar wilt niet gaan zeg maar. Terwijl het zoveel beter is. Mn pa was daar dus van sept tot eind oktober 2 weken later is hij weer gegaan voor een maand, omdat het echt over zou zijn, nu is zn zusje daar, maar als mn opa overlijd moet mn vader weer (oudste zoon) en mn opa huilt elke nacht dat mn vader moet komen. Maar die tickets zijn stervensduur nu en paps wil niet weer "zomaar" gaan ivm werk.
Hmm, kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat niet-gaan en te laat komen echt, echt fokop is...
BFF met GGMM
pi_106206197
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hmm, kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat niet-gaan en te laat komen echt, echt fokop is...
ja klopt, ik had het met mn andere opa. Was ook in het buitenland er waren in het plaatsje waar we waren maar 3 taxi's en we hadden elke x 4 taxi's nodig om naar het zhuis te gaan. En de kleinkinderen die er waren zouden dan wachten tot een taxi terug was. We waren letterlijk een paar seconden te laat..
pi_106208410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:28 schreef Aarti het volgende:
zonde, wij lusten allemaal wel roze salade!!! :P
Inderdaad, ik houd daar zo van! Als het moet eet ik 5 kg in m'n eentje. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is niet officieel van Hasbro en wordt dan ook alleen in souveniershops verkocht.

Info
Haha, tof. Die ga ik volgende keer ook kopen. Ik vind het trouwens stom dat ze zoveel straatnamen in Paramaribo veranderd hebben t.b.v. personen.

En sterkte gewenst Pindasoepje.
full stops and exclamation marks
pi_106213045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hmm, kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat niet-gaan en te laat komen echt, echt fokop is...
true, die dingen zijn moeilijk. Want je kan ook niet zomaar hele weken van het werk wegblijven. Ik ben ook al meerdere malen halsoverkop naar Suriname gevlogen ivm het overlijden van een familielid. Bij mijn oma en oom was ik te laat. Maar ik kan ook niet hele weken van mijn werk weg zijn, dus ik blijf hier in NL tenzij het nijpend wordt
pi_106352572
En hoe is iedereen oud/nieuw doorgekomen? Is iedereen weer aan het afvallen na veel te veel hebben gegeten tijdens de feestdagen? Heeft iedereen zijn/haar vingers nog na het afsteken van vuurwerk? Zijn de wangen nog heel van het kussen bij 'de beste wensen' en 'gelukkig nieuwjaar'?
pi_106355308
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik moet ervan uitrusten. :') Afvallen hoef ik niet, ik vreet altijd door; vuurwerk heb ik bekeken en niet zelf afgestoken; en m'n wangen kunnen wel wat hebben. :Y)
full stops and exclamation marks
pi_106357285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:50 schreef Axia het volgende:
En hoe is iedereen oud/nieuw doorgekomen? Is iedereen weer aan het afvallen na veel te veel hebben gegeten tijdens de feestdagen? Heeft iedereen zijn/haar vingers nog na het afsteken van vuurwerk? Zijn de wangen nog heel van het kussen bij 'de beste wensen' en 'gelukkig nieuwjaar'?
Gelukkig nieuwjaar!
Ik heb voor mijn gevoel minder gegeten dan voorgaande jaren, mijn kleding beweert het tegendeel... Aan vuurwerk heb ik enkel 2 sierdingen afgestoken. En ik ben nog lang niet klaar met kussen krijgen/geven... ;)
BFF met GGMM
pi_106420057
En weer allemaal terug in onze winterslaap... ;)
BFF met GGMM
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:33:42 #119
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_106420298
Happy new year!!!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_106420575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef Aarti het volgende:
Happy new year!!!!
Ik weet niet wat voor daroe je op hebt, maar het moet goed spul zijn als je pas nu weer in het land der levenden bent... ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 04-01-2012 23:45:22 ]
BFF met GGMM
pi_106423273
Nieuwe jaar is slecht beginnen.. Mn adja is overleden net.. Eerstvolgende vlucht gaat geloof ik pas zondag.. Mn vader is echt overstiur.. Hij is net terug van daar..
pi_106424088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Nieuwe jaar is slecht beginnen.. Mn adja is overleden net.. Eerstvolgende vlucht gaat geloof ik pas zondag.. Mn vader is echt overstiur.. Hij is net terug van daar..
Heftig, gecondoleerd!
pi_106428547
Gecondoleerd ;(
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:13:00 #124
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_106428669
oooh wat vervelend, pindasoepje... sterkte!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_106429018
Ai sux, gecondoleerd.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')