Klinkt als hoe ik vroeger was als ik mee moest naar de winkel. Klein rotjong dat ik was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking briljante vent![]()
![]()
Ik vind het zo typerend dat je de mensen harder hoort lachen bij die 2 dikke kinderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
Ik wil ook kinderen om ze dan lekker te trollen. Vooral die laatste.
Ja of die dikke latino. Die heeft al genoeg snoep op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het zo typerend dat je de mensen harder hoort lachen bij die 2 dikke kinderen.
Ik word er zenuwachtig van terwijl ik geen eens speelquote:
Mijn droomman. Ugh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Zo, buren zijn weg, even de subwoofer testen![]()
Doe maar ook met deze.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Zo, buren zijn weg, even de subwoofer testen![]()
Die laatste is sheldon vroegha!quote:
jij moet met dreamz pratenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Pixell het volgende:
Hockey training geven, zelf trainen en daarna me bierbuik uitbreiden
Thats me. Heb alleen geen bierbuik. Als je nou op de meet was had je dat gezien.quote:
Klopt je bent een blonde adonis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Thats me. Heb alleen geen bierbuik. Als je nou op de meet was had je dat gezien.
Zo dat kan ik in mn zak steken.quote:
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?quote:
nee, want ik heb een motort en dat staat 5 treden hoger dan adonisquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?
Daar hoeft ie niet jaloers op te zijn want motor en legerquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu trouwens al een week ofzo echt ziek last van aften/zweertjes ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |