quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jullie vergeten opa RossKloondale.
Alibi.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Rossdale die post in het WoW en FIFA-topic?
Bobbanzquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:07 schreef tliciouz het volgende:
Het is vandermar of bzp kan niet anders.
wel een geweldig nummerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
Rossdale is zo oud, dat deze muziek hip was in zijn tienerjaren.
nog steeds, lekker losgaan op dit nummerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
mening hequote:
Vind ik leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
Zn ouders hebben deze site geblokkeerd op zn pc.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Nu deze shit voorbij komt, iemand die zich Bobbanz nog kan herinneren?
Sold?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef PierreTT het volgende:
Hihihihi ik weet lekker wie Carmichael is
Alleen Bozz187 weet wie ik benquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef PierreTT het volgende:
Hihihihi ik weet lekker wie Carmichael is
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
'Het meisje wordt de meisje'
Mensen die huilen over de taalverandering
Precies. Wat is er nou erg aan dat straks iedereen als een marrokaniër klinkt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
'Het meisje wordt de meisje'
Mensen die huilen over de taalverandering
serieus dude? ik en trollen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die, of BzP. Of Nicklas trouwens, die kan ook goed trollen.
Sowieso, Den Neerlandschen taalquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Wat is er nou erg aan dat straks iedereen als een marrokaniër klinkt?
Heb je niet je bachelor in trollkunde?quote:
Nee, en neequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je niet je bachelor in trollkunde?
TBBT al gezien?
Skip Terra Nova maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, en neeMoet Terra Nova van afgelopen week ook nog kijken, meer zin in Fringe morgen
FRINGEquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, en neeMoet Terra Nova van afgelopen week ook nog kijken, meer zin in Fringe morgen
Heel erg benieuwd iddquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
FRINGE![]()
Tik em aan!
Ben benieuwd hoe heel het Peter-gebeuren uitpakt
Nope, die observer had em niet gewist.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd idd, maar ik dacht dat hem juist niet gewist hadden, want volgens mij zie je hem juist niet de knop omzetten.
Vond het ook echt klote dat er vorige week geen uitzending was, en ben ook benieuwd of überhaupt een seizoen 5 komt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking briljante vent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
Ik wil ook kinderen om ze dan lekker te trollen. Vooral die laatste.
Klinkt als hoe ik vroeger was als ik mee moest naar de winkel. Klein rotjong dat ik was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking briljante vent![]()
![]()
Ik vind het zo typerend dat je de mensen harder hoort lachen bij die 2 dikke kinderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
Ik wil ook kinderen om ze dan lekker te trollen. Vooral die laatste.
Ja of die dikke latino. Die heeft al genoeg snoep op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het zo typerend dat je de mensen harder hoort lachen bij die 2 dikke kinderen.
Ik word er zenuwachtig van terwijl ik geen eens speelquote:
Mijn droomman. Ugh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Zo, buren zijn weg, even de subwoofer testen![]()
Doe maar ook met deze.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Zo, buren zijn weg, even de subwoofer testen![]()
Die laatste is sheldon vroegha!quote:
jij moet met dreamz pratenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Pixell het volgende:
Hockey training geven, zelf trainen en daarna me bierbuik uitbreiden
Thats me. Heb alleen geen bierbuik. Als je nou op de meet was had je dat gezien.quote:
Klopt je bent een blonde adonis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Thats me. Heb alleen geen bierbuik. Als je nou op de meet was had je dat gezien.
Zo dat kan ik in mn zak steken.quote:
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?quote:
nee, want ik heb een motort en dat staat 5 treden hoger dan adonisquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?
Daar hoeft ie niet jaloers op te zijn want motor en legerquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaloers dat Titty mij een adonis vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu trouwens al een week ofzo echt ziek last van aften/zweertjes ofzo![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, er is maar een adonis in dit topic en dat ben ik!Poets je tanden eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu trouwens al een week ofzo echt ziek last van aften/zweertjes ofzo
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik denk zelf dat er veel dingen gaan zuigen. Die map in de bouw lijkt me echt totaal niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
Mw2 is beter, in ieder geval op elk punt behalve multiplayer gameplay. Ik ben zo benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Ik kan je zeggen dat er een aantal goede maps in zitten, maar er zitten ook een aantal campmaps en gruwelijk lelijke maps in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er veel dingen gaan zuigen. Die map in de bouw lijkt me echt totaal niks.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, er is maar een adonis in dit topic en dat ben ik!Nou kunnen we niet zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu trouwens al een week ofzo echt ziek last van aften/zweertjes ofzo
Maar zoals kk zegt veel fruit, ook slaapgebrek kan een oorzaak zijn.All good things are wild and free.
Nouja, op zich is dat natuurlijk wel bij zo'n beetje elk spel he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat er een aantal goede maps in zitten, maar er zitten ook een aantal campmaps en gruwelijk lelijke maps in.
Wat ik nog steeds niet snap is waarom ze niet de oude, goede maps gewoon een beetje oppoetsen en erindumpen voor wat extra mapvariateit (in die game).quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat er een aantal goede maps in zitten, maar er zitten ook een aantal campmaps en gruwelijk lelijke maps in.
Het lijkt alsof er een aantal compleet verschillende teams, zonder enige communicatie, die maps gemaakt hebben en dat is waarschijnlijk ook zo. De maps lopen zo erg uiteen kwa kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heel wat filmpjes gezien en verschillende maps en geen bij één dacht ik van; niceeeeeeee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er een aantal compleet verschillende teams, zonder enige communicatie, die maps gemaakt hebben en dat is waarschijnlijk ook zo. De maps lopen zo erg uiteen kwa kwaliteit.
Snel zeg.quote:
en nu? Omdat het gepost is op fok, mag ik het niet nog een keer posten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Snel zeg.
Modern Warfare 3 krijgt schokkende cutscenes
Nee dat mag niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en nu? Omdat het gepost is op fok, mag ik het niet nog een keer posten?? en tenminste doet deze het wel
faalhaas
Het is voornamelijk follow the leader. Letterlijk. Continu zo'n waypoint met "follow".quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat soort nutteloze shit stoppen ze er trouwens alleen maar in om de aandacht af te houden van hoe tergend slecht die singleplayer wel weer zal zijn.
die subway map, of hoe hij ook heet, is zeker wel goed. Daar tegenover heb je een map genaamd "mission" waar ze gewoon willekeurige decoraties en objecten over de hele map hebben geflikkerd. Er is veel hoogteverschil en er zijn veel camp plekjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb heel wat filmpjes gezien en verschillende maps en geen bij één dacht ik van; niceeeeeeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |