Alleen Bozz187 weet wie ik benquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef PierreTT het volgende:
Hihihihi ik weet lekker wie Carmichael is
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
'Het meisje wordt de meisje'
Mensen die huilen over de taalverandering
Precies. Wat is er nou erg aan dat straks iedereen als een marrokaniër klinkt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
'Het meisje wordt de meisje'
Mensen die huilen over de taalverandering
serieus dude? ik en trollen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die, of BzP. Of Nicklas trouwens, die kan ook goed trollen.
Sowieso, Den Neerlandschen taalquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Wat is er nou erg aan dat straks iedereen als een marrokaniër klinkt?
Heb je niet je bachelor in trollkunde?quote:
Nee, en neequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je niet je bachelor in trollkunde?
TBBT al gezien?
Skip Terra Nova maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, en neeMoet Terra Nova van afgelopen week ook nog kijken, meer zin in Fringe morgen
FRINGEquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, en neeMoet Terra Nova van afgelopen week ook nog kijken, meer zin in Fringe morgen
Heel erg benieuwd iddquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
FRINGE![]()
Tik em aan!
Ben benieuwd hoe heel het Peter-gebeuren uitpakt
Nope, die observer had em niet gewist.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd idd, maar ik dacht dat hem juist niet gewist hadden, want volgens mij zie je hem juist niet de knop omzetten.
Vond het ook echt klote dat er vorige week geen uitzending was, en ben ook benieuwd of überhaupt een seizoen 5 komt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking briljante vent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
Ik wil ook kinderen om ze dan lekker te trollen. Vooral die laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |