Gewoon de mw2 mods aanpassen zodat je ze kan gebruiken in mw3?quote:
Nee, het lijkt er op dat er een aantal instellingen heel makkelijk te wijzigen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon de mw2 mods aanpassen zodat je ze kan gebruiken in mw3?
Speel cod4 nu dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Boeie, in MW2 heb ik nergens last van gehad.
Nice, geen hitmakers? Geluid is wel mwuah.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er op dat er een aantal instellingen heel makkelijk te wijzigen zijn.
Nu begint het toch te jeuken trouwens
That does it. I'm not buying this game.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef KoningStoma het volgende:
En ik kwam er ook achter dat die icoontjes die in domination de vlaggen weergeven niet doorzichtig worden als je in die richting kijkt, zoal in black ops.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef KoningStoma het volgende:
En ik kwam er ook achter dat die icoontjes die in domination de vlaggen weergeven niet doorzichtig worden als je in die richting kijkt, zoal in black ops.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik begrijp niets van die Support strike package. Je kunt dus gewoon 15-40 spelen en nog een goede killstreak reward halen zonder dat je daadwerkelijk een killstreak van 15 maakt.
Heb mijn pre-order in ieder geval geannuleerd. Misschien dat ik 'm later in de winkel haal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
Dit klinkt toch allemaal best fucked up...
Ik weet het gewoon echt niet
Ok doe ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet? Ga youtube maar eens langs.
Wat een leuke smiliequote:
HOI HOI HENK IK ADVISEER U EEN ANDERE BAAN TE ZOEKEN GEEN BRAND HIER AAN DE BAR GROET GRT FRITS LEVERSquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:05 schreef Michhas het volgende:
HEEEUUU HEU HEU HALLO HALLO DIT IS HENK DE VRIES VAN DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN IK BEN OP ZOEK NAAR MENNEER VUUR JA OKIDOKI GR GRT
HOI FRITS WAT ZIJN DIT VOOR RARE FRATSEN IS DIT HET PROGRAMMA FRATSEN VAN FRITS NEE NEE NEGER NEE IK BEN NIET OP TV STOP MET FILMEN JE PORT DE MICROFOON ZOMAAR TEGEN ME AAN WAT GEBEURD ER MET VIJGEN EN CREME FRAICHEquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
HOI HOI HENK IK ADVISEER U EEN ANDERE BAAN TE ZOEKEN GEEN BRAND HIER AAN DE BAR GROET GRT FRITS LEVERS
HENK MIJN EXCUSES VOOR DE MICROFOON VAN ACHTER SLECHTE GEWOONTE JWZ SWAH DIE VOEDSEL IS VOOR VANAAF WANNEER JE MET DIE CHICK SEX BOMBASTIC HEBT ALLES WEES NIET BANG VOOR DIE CAMERA BIJ DIE SICK HARDE BATSSESSIEquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
HOI FRITS WAT ZIJN DIT VOOR RARE FRATSEN IS DIT HET PROGRAMMA FRATSEN VAN FRITS NEE NEE NEGER NEE IK BEN NIET OP TV STOP MET FILMEN JE PORT DE MICROFOON ZOMAAR TEGEN ME AAN WAT GEBEURD ER MET VIJGEN EN CREME FRAICHE
DON EN AD ZIJN ER NIKS BIJ NATTE BOB IK MOET VERDER GAAN MEER DRINKEN MEER VROUWEN FIJNE AVOND OUWE DOERAK XOXOquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
HENK MIJN EXCUSES VOOR DE MICROFOON VAN ACHTER SLECHTE GEWOONTE JWZ SWAH DIE VOEDSEL IS VOOR VANAAF WANNEER JE MET DIE CHICK SEX BOMBASTIC HEBT ALLES WEES NIET BANG VOOR DIE CAMERA BIJ DIE SICK HARDE BATSSESSIE
XXX NO HOMOquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
DON EN AD ZIJN ER NIKS BIJ NATTE BOB IK MOET VERDER GAAN MEER DRINKEN MEER VROUWEN FIJNE AVOND OUWE DOERAK XOXO
Niet haten op mijn dubbelfrisquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ben je niet gewoon stiekem nolife aan het battlefielden? Met een glaasje prik?
Godverdomme man. Ik vond mijn 280 al best veel, aangezien ik begon met iets in de 100.quote:
quote:
Klopt. Alleen:quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:58 schreef KneusTeun het volgende:
Hier in Enschede is MW3 geen 39 snachts, want ze doen niet aan die launch ofzo :S
quote:Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer
Geen 1 in Duitslandquote:
Daar hebben ze wel een filmpje van : 99 bugsquote:
Nah, kneus hé.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Anders zou je m daar even oppikken?
Oké, bro-heim.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, kneus hé.
Maar niet alleen de MM heeft nachtopening, want in DB is het ook en daar hebben ze geen MM en in Tilburg is het bij de Saturn ( waar je dan ook meteen Skyrim kan kopen )
Ik ga dinsdag wel naar de FRS in EHV
Nja ik ga nooit meer naar een nachtreleasequote:Op zaterdag 5 november 2011 01:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oké, bro-heim.
Waarom cancel je niet je pre-order van Skyrim en koop je m meteen bij Saturn met mw3?
Trauma?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik ga nooit meer naar een nachtreleaseen heb Skyrim al voor 42 euro
.
Wist ik, was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel een filmpje van : 99 bugs
ier klopot echt gee n zkak vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:20 schreef Frankii het volgende:
Ik gajw vannacht nooit meer beer drinken.
We gaat er mrogen mee jwenaar Loos? Rss? TT? Tauch? KK?
Moet je eens in de wc-pot hier komen kijken. Allemaal kwaliteit posts.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een berg poep produceren jullie 's-nachts.
Je ging als een speer. Ik stop net, maar spm op 395 weten te krijgen.quote:
Die xbox is gebanned eh... Dat gaat dus niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
No plans to ban legit fans, but try to wait til midnight launch on Tuesday to play #MW3. Can't wait to jump online with everyone then!
Hoppa, dus gewoon knallen Stoma!
Xlink kaiquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die xbox is gebanned eh... Dat gaat dus niet meer
Ja true, maar wist niet 100% zeker of het ook gewoon zo kon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:47 schreef KoningStoma het volgende:
Dat werkt toch alleen als je een pïng van minder dan 30 hebt naar alle andere mensen? Met een Jtag is dat te omzeilen, maar anders niet.
beter fifaquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef SoldMayor het volgende:
Zo eindelijk een hele dag NIKS te doen. Wat een poep week afgelopen week.
Maar in iedergeval... BF3 vanmiddag?
Ja over een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar nelis is er niet vandaag.
En tauch is ook maar de vraag dusja...
1 tegen 1 jonguh.
BF3 ja. Geen fifa.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef SoldMayor het volgende:
Zo eindelijk een hele dag NIKS te doen. Wat een poep week afgelopen week.
Maar in iedergeval... BF3 vanmiddag?
Nee, want ik ben niet zo levenloos als uquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je me nou al eens ingehaald?
Nja ik zag je met tijd al dichterbij was gekomen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Klopt, ik heb 27 en jij 34 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja ik zag je met tijd al dichterbij was gekomen.
Ja gaat wel hard als je zo'n medal krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 27 en jij 34 uur.
Gister in 2 games van 25 naar 27 gegaan, en heb binnenkort weer wat medals.
Ja die heb ik ook gehaald, en bijna ace squad en carbine en sqaud spawn medal dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja gaat wel hard als je zo'n medal krijgt.
Donderdag had ik ook nog 'zo'n assault medal ofzo.. 10000 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |