Ik mis Bradquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef sherezade het volgende:
ik vind Katie toch wel eng hoor soms
[ afbeelding ]
Dat dus! maar Nee!! het is weer de schuld van Paul.. Heb genoeg van beiden Emma en Megquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Emma.Megs geestelijke toestand is voor meer dan 80% toe te schrijven aan Damian, maar daar hoor je Emma niet meer over.
Vertel ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm volgens mij is Paul sneaky , want ik heb een theorie over Paul en Meg's rare gedrag
Thee ? Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
De thee theorie dat ze vergiftigd is , is nog steeds geldig dat niet Emily het doet maar Paul. Hij had vrijdag zo'n heel sneaky lachje
was me niet eens opgevallen, je lijkt wel de Peter r van de soapsquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ze was toch eerst dat ze haar eerste aanval na thee drinken van Emily was, en later ook weer na de thee van Emily. Ik denk dus dat Paul er mee geknoeid heeft zodat Meg gek verklaard word en Emily dus de zorg krijgt.
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets fliktquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus nu dat die iets in het water gedaan heeft en daarom ook tegen emily zegt wat doe je hier omdat die haar er buiten wil houden . Maar steeds als ze drinkt flipt ze.
En ze ruled als hysterische Meg trouwens. Lijkt me een te gekke rol.
Nee , want dat ligt voor de hand omdat de paranoia op Emily is gericht en ik denk dat Paul zijn oude streken nog niet verleerd is.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets flikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |