Ik heb mijn eerste zoen nog steeds niet gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Netjes, netjes.. ik kreeg mijn eerste zoen pas op mijn 18,5.
Voel me vereerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goede...nacht!
Ook voor het eerst dat ik dat zeg in dit topic
Oh daarna gaat het snel hoor, ook buiten neuken alles binnen een paar maanden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste zoen nog steeds niet gehad
Je kwam precies op het juiste moment binnen. En dit is volgens mij pas de tweede keer dat ik je in dit topic zie terwijl ik er ook benquote:
Zovaak ben ik ook niet in dit topic geweest dus je hebt me in verhouding best vaak gezienquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kwam precies op het juist moment binnen. En dit is volgens mij pas de tweede keer dat ik je in dit topic zie terwijl ik er ook ben
Ik ben al van een dusdanige leeftijd dat ik dat nooit meer allemaal inhaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh daarna gaat het snel hoor, ook buiten neuken alles binnen een paar maanden.
Niet zo negatief, hoe oud/jong ben je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben al van een dusdanige leeftijd dat ik dat nooit meer allemaal inhaal
De titel is wel op je van toepassing?quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zovaak ben ik ook niet in dit topic geweest dus je hebt me in verhouding best vaak gezien
Ik zit heel dicht tegen de dertig aan...toch best oud om een groen blaadje te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet zo negatief, hoe oud/jong ben je?
Van versieren? nee niet echt ik heb ook niet echt een klaagverhaal, ik kwam hier zomaar uit interesse binnenvallen. paar dagen geleden, en vroeg toen een beetje van hoe komt dat nou enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
De titel is wel op je van toepassing?
ik ken in mijn omgeving geen mannen die op die leeftijd een groen blaadje zijn, maar dat hoeft het nog niet perse raar te maken ofzo. ik vind het eigenlijk wel interessant om te horen hoe dat zo is gelopen enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zit heel dicht tegen de dertig aan...toch best oud om een groen blaadje te zijn
Aha. Dat mag natuurlijk. Als je dan ook nog hulp kunt bieden helemaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Van versieren? nee niet echt ik heb ook niet echt een klaagverhaal, ik kwam hier zomaar uit interesse binnenvallen. paar dagen geleden, en vroeg toen een beetje van hoe komt dat nou enzo
Ach, als je gewoon nooit succes hebt op dat punt gebeurt dat helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ken in mijn omgeving geen mannen die op die leeftijd een groen blaadje zijn, maar dat hoeft het nog niet perse raar te maken ofzo. ik vind het eigenlijk wel interessant om te horen hoe dat zo is gelopen enzo
Dat was mijn bedoeling ook maar via dit topic heb ik wel contact met Kree gekregen en die spreek ik nu ook heel leuk via msn enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 03:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Dat mag natuurlijk. Als je dan ook nog hulp kunt bieden helemaal
[..]
Ach, als je gewoon nooit succes hebt op dat punt gebeurt dat helaas
Ik zoende voor het eerst op een woensdag, en de maandag erop heb ik voor het eerst seks gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh daarna gaat het snel hoor, ook buiten neuken alles binnen een paar maanden.
Volgens mij is Kree ook nog een redelijk onbeschreven blad, dus die kende je dan toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat was mijn bedoeling ook maar via dit topic heb ik wel contact met Kree gekregen en die spreek ik nu ook heel leuk via msn enzoook fotos uitgewisseld maar er zijn hier mensen die dan meteen doen alsof je dan meteen een setje bent. Ben ik niet gewend want ik ken sowieso in real life meer mannen dan vrouwen. Ik had niet binnen 2.5 dagen mijn foto aan Kree gegeven dus waren er hier mensen die mij persoonlijk gingen aanvallen
![]()
![]()
![]()
![]()
trok ik me iets teveel van aan en toen ging ik weg. Zulke mensen ga ik nu dus gewoon niet meer op in, had ik meteen al moeten doen.
Ik ben hier serieus niet om te trollen ik kwam echt oprecht met interesse lezen en posten, in de zin van hoe zoiets kan en hoe dat zit enzo. de antwoorden die ik kreeg waren voornamelijk "onzekerheid enzo" . Dus ik heb wel een vraag voor jou:
" Leef je liever met een opgekropte liefde, dan dat je het risico neemt om op iemand af te stappen en te weten waar je aan toe bent? "
Viel eigenlijk wel mee, ik was half gedrogeerd enzo bij die jongen op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar voor vrouwen is het natuurlijk heel anders. Ik heb het niet zo meegekregen, maar ik mag toch aannemen dat hij alle moeite heeft gedaan
Vooruit, maar toch vind ik dat de situatie van een dame van 18 niet echt te vergelijken is met die van een mannelijk groen blaadje van tegen de 30quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Viel eigenlijk wel mee, ik was half gedrogeerd enzo bij die jongen op mijn verjaardag.
Zwaar ibuprofentablet maakte me een beetje suf
En hij was ladderzat dus we zijn meteen in slaap gevallen.
Ik "ken" kree ook pas sinds 30 oktober ofzo via hier hoor, dus echt kennen wil ik het niet noemen. Heb wel hele leuke gesprekken met hem dus zal vast nog veel meer te weten komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is Kree ook nog een redelijk onbeschreven blad, dus die kende je dan toch?
Ja, onzekerheid klinkt bekend, maar als antwoord op je vraag kan ik je zeggen dat ik de dames waarop ik verliefd was/gevoelens voor had (zijn op één hand te tellen) dat in alle gevallen gewoon verteld heb...en het heeft me nooit wat opgeleverd.
Och, ze maakten mij allemaal voldoende duidelijk dat het niet wederzijds was. Allemaal weer op een andere manier, maar genoeg om te weten dat je jezelf weer voor niets had toegestaan om gevoelens te ontwikkelen. Eentje sprong er wel in negatieve zin uit hoe zij het duidelijk maakte, maar dat is meer iets voor een PM/DM, vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik "ken" kree ook pas sinds 30 oktober ofzo via hier hoor, dus echt kennen wil ik het niet noemen. Heb wel hele leuke gesprekken met hem dus zal vast nog veel meer te weten komen![]()
Oke mag ik vragen wat er in zo een geval dan gebeurde?
Je kunt beter nu actie ondernemen dan volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, maar toch vind ik dat de situatie van een dame van 18 niet echt te vergelijken is met die van een mannelijk groen blaadje van tegen de 30
Zie hierboven. Als ik iemand leuk vind maak ik dat echt wel duidelijk. Doet niksquote:Op vrijdag 4 november 2011 03:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter nu actie ondernemen dan volgend jaar.
Welterustenquote:Op vrijdag 4 november 2011 03:48 schreef Capstan het volgende:
Nou, zoveel duidelijkheid kon het topic kennelijk niet aan
Ik ga maar eens slapen. Weer veel te laat, maar goed. Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |