abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103940959

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_103940990
Haha; scherpe TT :)
pi_103940993
Och dat arme Griekenland ;(
pi_103941044

Dan maar een lekker nummer om de boel op te vrolijken

[ Bericht 56% gewijzigd door formerjellybean op 03-11-2011 23:26:51 (grrrrrrrrrrrr typo) ]
pi_103941120
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:

Vast goed bedoeld, maar moet dat? :{
pi_103941121
quote:

Ik had ook al een ubervrolijk nummer gepost :'(
Was die niet mooi genoeg?
pi_103941126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

O, eerst verwens je me dood (ernstig hoor), ontken je het en nu verdraai ik jouw woorden waar we een hele discussie over hebben gehad en je het letterlijk constant weer herhaalde.
Wat ik heb gezegd over m'n moeder is waar. Als je er zelf vervolgens voor kiest om het niet te geloven, is dat jouw probleem.
Je moet je niet zo aanstellen mrk
pi_103941135
Wat interesseert mij Griekenland nou? Er wonen niet eens lekkere mannen :{w
pi_103941159
quote:

Dat is idd een vrolijk nummer *O*
pi_103941168
Gezien het recente verleden aan mindere TT's, vind ik deze helemaal zo slecht nog niet :P
pi_103941174
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Sephael het volgende:

[..]

Vast goed bedoeld, maar moet dat? :{
Ja dat moet }:|
  donderdag 3 november 2011 @ 23:28:22 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103941176
quote:
13s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Dus? Wel lekkere vrouwen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103941224
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dus? Wel lekkere vrouwen.
Jij houdt van overbeharing en pukkels? Be my guest, niet mijn ding. En lekker zijn ze misschien tot hun 30e..uiterlijk. Dan worden het dikke zeekoeien.
pi_103941234
quote:
Omdat Griekenland het begin is van de totale chaos die uit gaat breken na de val van het monetaire systeem. Klinkt nu nog vergezocht, maar over een paar jaar zeg je vast: "ahaa, dus dat bedoelde hij".
pi_103941245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat moet }:|
Sorry dat ik er wat van zei! :@
  donderdag 3 november 2011 @ 23:29:58 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103941264
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij houdt van overbeharing en pukkels? Be my guest, niet mijn ding. En lekker zijn ze misschien tot hun 30e..uiterlijk. Dan worden het dikke zeekoeien.
Glad en zonder pukkels gaarne. Zonder stekels ook. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103941269
Welles!

pi_103941275
Grieks eten is wel lekker :Y Moussaka *O*
pi_103941292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:
Omdat Griekenland het begin is van de totale chaos die uit gaat breken na de val van het monetaire systeem. Klinkt nu nog vergezocht, maar over een paar jaar zeg je vast: "ahaa, dus dat bedoelde hij".
Het interesseert me NIKS. Hoe duidelijk moet ik zijn? Ik maak me liever druk over dat ik Ikea zooi niet alleen in elkaar kan zetten :')
pi_103941295
quote:
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?
Ron Paul 2012
pi_103941313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Welles!

[ afbeelding ]
Wat is dat dan voor een loverboy :{w
pi_103941329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ik heb gezegd over m'n moeder is waar. Als je er zelf vervolgens voor kiest om het niet te geloven, is dat jouw probleem.
Ik ben het er niet mee eens aangezien je dertig bent (volgens mij al over de dertig), dan kan je allang je eigen keuzes maken en moet je niet je ouders of je moeder gaan beschuldigen voor iets wat je allang zelf had kunnen veranderen.

quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Overbeharing en pukkels? Ik herken dit niet, nee. Het valt mij altijd op dat zodra ik in het buitenland ben, de vrouwen er altijd beter uitzien qua kleding/make-up enzovoort. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen standaard/saai.
pi_103941349
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?
Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.
pi_103941356
quote:
15s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor een loverboy :{w
Ik vind dit best een lekkere Griekse man :s)
pi_103941381
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.
Dat vind ik nogal ongenuanceerd van je.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')