Wijvennijd!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik vind dat modemens irritant. Veel te bewust van hoe ze kijkt en beweegt.
Misschien mag hij wel in het lauwe bud van Edgar roeren, na de uitzending.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ze is eerder geweest. Volgens mij was toen een dag later in DTDD een fragment dat Jeroen haar een knipoog gaf. Ouwe baas.
Mwah nee, het is een lekker wijf en ze is ook behoorlijk succesvol. Maar ik vind 'r irritant kijken.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah nee, het is een lekker wijf en ze is ook behoorlijk succesvol. Maar ik vind 'r irritant kijken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker relevant. Met je verhoogde zuurgraad.
Doe jij dit altijd?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker relevant. Met je verhoogde zuurgraad.
Nee, dat is geen lekker wijf...quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah nee, het is een lekker wijf en ze is ook behoorlijk succesvol. Maar ik vind 'r irritant kijken.
Lekker romantiseren die ouzo, ondertussen krijgt iedereen er ruzie door in het restaurant.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Ondertussen, de Griekse ondernemer:
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet mijn bed uit trappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat is geen lekker wijf...
Oh, kijk. Nu komen we ergens.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uit trappen.Smaken verschillen.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uit trappen.Smaken verschillen.
"Schat, ik bedoel....".quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef NDAsilenced het volgende:
"nee maar luister, ik bedoel, kijk, come one!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |