Nog even m'n verhaal kwijt van vandaag.
Vanmorgen moesten we om half 8 aanwezig zijn. Hij mocht 6 uur voor die tijd geen voeding meer. Lastige was dat de norm voor bv 4 uur is, maar de anesthesist dus echt aan 6 uur vast hield.
We waren iets te laat in het ziekenhuis, gelijk gesprek met verpleegkundige, snel omkleden, temperaturen en ok jasje aan en naar beneden, want hij stond om 8 uur op de planning.
Daar aangekomen kreeg ik zo'n ok pak aan en moesten we wachten op de anesthesist in de ok. Dat duurde nog best even en Jelle was daar al best wat verdrietig. Toen de narcose, hij huilde wel hard maar gaf het gelukkig snel op. Ik vond het niet vreselijk naar om te zien gelukkig, was er wel goed op voorbereid.
Toen snel naar het toilet en weer naar de wachtruimte. Ze kwamen me al snel weer halen, ok pakkie weer aan en ik hoorde hem al brullen op de uitslaapkamer. Hij bloedde toen nog best flink en had inmiddels al een ander jasje aan gekregen. Was helemaal compleet overstuur, heb maar wat rondjes met hem over de uitslaapkamer gelopen, er lag op dat moment toch nog niemand. Toen het bloeden wat ophield mochten we weer naar boven naar de kinderafdeling.
Daar wilde hij gelukkig weer wat drinken (water/appelsap), bv wilde hij nog niet. Nog steeds erg overstuur en toen viel hij al vrij snel op schoot in slaap
![scaled.php?tn=0&server=877&filename=ttcdq.jpg&xsize=640&ysize=640]()
Een tijd zo op schoot gehouden tot hij echt te zwaar werd en toen ik hem in bed legde werd hij gelijk wakker. Was toen ook gelijk weer goed helder en vrolijk. Weer aangekleed, wat gedronken bij mij en uit de fles en een broodje gegeten.
Toen nog lekker gespeeld op de speelkamer en toen mochten we alweer naar huis
Ze vonden hem wel erg bleek, hopelijk trekt dat nu ook een beetje weg
Hij heeft nog een week oordruppels en over 6 weken weer controle bij de kno arts.
En dit was 's middags thuis