abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103954248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zag er net keileuk uit .. en nu zit ik hier met een witte natte stinkschouder :D thnx babe
klinkt bekend :')
pi_103954416
:* Voor Dottir, gaat het al wat beter?
Fijn Mignonne een lekkere nacht! En BJ juist weer niet.. :*

Hier om 3 uur gevoed vannacht en om 7u werd ik wakker en vroeg aan vriendlief, wat doe je? Hij zegt, ik leg J. weer in bed, heeft net zijn flesje gehad.. :D ik heb er helemaal niks van gemerkt, helemaal doorheen geslapen en dat terwijl J. in de wieg pal naast mij slaapt. Ik zal t wel nodig gehad hebben ;)

Net ging ik onder de douche met J. Hij vond het wel lekker geloof ik. En hij had denk ik dorst ;) Hij hapte ineens aan en ging drinken.. onder de douche :D
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:14:32 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103958411
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Aoraki het volgende:

[..]

klinkt bekend :')

Check. 2x vandaag, waarvan een keer over mijn nieuwe truitje van 89 euro dat alleen gestoomd kan
pi_103962387
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Aventura het volgende:

[..]

Check. 2x vandaag, waarvan een keer over mijn nieuwe truitje van 89 euro dat alleen gestoomd kan
Dat zou ik zo niet aantrekken met Dottir in de buurt..

Dot is nu gewoon ziek. Zijn tot 38.8 gekomen met tempen, verder maar een hoop paracetamol erin. Mrs. heeft de hele dag gedaan, ik neem haar zo over. Hallo kutnacht :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:53:03 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103962420
Hier nog de bijgewerkte stats:

Gaat heel goed dus :)
pi_103962484
Dat is trouwens toeval. Ik moest werken, zij heeft straks een afspraak.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:54:17 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103962489
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat zou ik zo niet aantrekken met Dottir in de buurt..

Dot is nu gewoon ziek. Zijn tot 38.8 gekomen met tempen, verder maar een hoop paracetamol erin. Mrs. heeft de hele dag gedaan, ik neem haar zo over. Hallo kutnacht :W
Hij spuugt vrijwel nooit, en nu helaas dus 2x vlak achter elkaar. Niet op te anticiperen :'(

Hoge temp zeg, veel sterkte ermee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 19:18:05 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103967979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef danic het volgende:
Dat laatste gok ik dan. Ze is bijna 58, dus volgens mij wel normaal.
Ze was 26 toen ze mijn vriend kreeg.

Maar tot een paar jaar geleden dachten ze vaak dat ze broer en zus waren ipv zoon en moeder.
ik was 19 toen ik mijn dochter kreeg, en mensen denken vaak dat ik haar ben op foto's, of andersom, of idd dat ze me kleine zusje is :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Jipster het volgende:
:* Voor Dottir, gaat het al wat beter?
Fijn Mignonne een lekkere nacht! En BJ juist weer niet.. :*

Hier om 3 uur gevoed vannacht en om 7u werd ik wakker en vroeg aan vriendlief, wat doe je? Hij zegt, ik leg J. weer in bed, heeft net zijn flesje gehad.. :D ik heb er helemaal niks van gemerkt, helemaal doorheen geslapen en dat terwijl J. in de wieg pal naast mij slaapt. Ik zal t wel nodig gehad hebben ;)

Net ging ik onder de douche met J. Hij vond het wel lekker geloof ik. En hij had denk ik dorst ;) Hij hapte ineens aan en ging drinken.. onder de douche :D
Geert hapt vrijwel elke keer aan onder de douche. Nu hij wat ouder is, en vast voedsel krijgt, gaat hij ook vrijwel elke dag even onder de douche mee. Zodra ik hem gewassen heb roep ik m'n man, die hem dan komt afdrogen. Aangezien dat altijd even duurt voor hij boven is, en Geert dan eigenlijk niets te doen heeft, gaat hij vanzelf zoeken naar de borst, waar hij dus drinkt tot papa hem komt afdrogen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103968189
Eva lijkt last te hebben van jeuk op haar gezicht door een droge huid.
Welke zalfjes zijn fijn om te smeren? Ik smeer voor nu met vaseline maar dat trekt niet in de huid.
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 19:30:29 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103968540
Zwitsal massageolie is wel fijn TAP.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 4 november 2011 @ 19:43:30 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103969194
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Das minder... prettige wacht :*

Keurige stats Aventura ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103969493
Wij gebruiken voor Eva bépanthen.
Is zonder parfum en dergelijke, dus voor een gevoelige huid fijner.
Het is wel heel dik, dus niet teveel nemen. Wij smeren Eva na het douchen er helemaal mee in en als ze een droog bekkie heeft doen we het tussendoor ook nog.

Je hebt van zwitsal ook 'op het wangetje' speciaal dus voor het gezicht. Als ze er tegen kan is die ook wel heel lekker.
pi_103970210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef wickie het volgende:
En ik zei over het ontwikkelen van baby's en dreumesjes naar aanleiding van FR:

[..]

En Danic spamde haar schoonheid O+

[..]

Thanks voor het nazoeken. Ean wordt over een paar maanden even gechecked qua ontwikkeling in het z-huis. Het is meer mijn schuldgevoel dat mee speelt terwijl ik ergens ook wel weet dat ze het goed doet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 20:05:45 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103970280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Thanks voor het nazoeken. Ean wordt over een paar maanden even gechecked qua ontwikkeling in het z-huis. Het is meer mijn schuldgevoel dat mee speelt terwijl ik ergens ook wel weet dat ze het goed doet.
waarom schuldgevoel? wat kon jij er in vredesnaam aan doen dat je allergisch was voor je eigen hormonen ?? lieve schat, je hebt er juist aan gedaan wat je kon om ean een goede start te geven :*

vrijdag 4 november 2011 @ 20:06:23 #40
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103970302
Ik zou juist geen zwitsal doen, Als ik zelf zwitsal gebruik op een droge huid dan gaat het prikken en word het rood.
Ik zou eerder iets zonder parfum gebruiken, lanette creme ofzo.
pi_103970364
TAP gewoon vette basiszalf van de apotheek: cetomacrogolzalf of gel. Kost geen drol, zit niets aan parfum oid in en werkt prima. Goed vet houden is de truuk.

Mijn mannen zijn vandaag bij de nieuwe/oude fysio geweest. We waren met Tienus bij dezelfde praktijk als destijds bij Driekus, maar de fijne fysio bleek daar niet meer te werken. We waren niet zo tevreden over de vervanger. Nu bleek de fijne fysio voor zichzelf begonnen, dus we zijn overgestapt. Het goede nieuws: motorisch is er niets meer aan de hand. Meneer is snel met draaien, beweegt beide kanten perfect en gelijk. Het slechte nieuws: zijn hoofd is toch nog wel erg scheef. Woensdag dus nieuwe meting.

Verder gaat alles wel goed, wel snipverkouden, maar ja, dat is iedereen hier in huis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:11:54 #42
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103970600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva lijkt last te hebben van jeuk op haar gezicht door een droge huid.
Welke zalfjes zijn fijn om te smeren? Ik smeer voor nu met vaseline maar dat trekt niet in de huid.
Vaseline-Lanette creme bij de apotheek werkte eerst goed bij Larissa :)

Daarna ben ik Balneum vette creme gaan gebruiken, maar als deze op is ga ik denk ik weer Lanette creme proberen ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:13:34 #43
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103970691
Volgens mij is Vaseline-Lanette creme ook wel bij de drogist te krijgen, dacht ik.
pi_103971588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Das minder... prettige wacht :*
Voorlopig gaat het prima :) Ik mag niet weg en ze wil per se niet (alleen) in bed liggen, maar daar is prima mee te leven. Zeker vergeleken met de hele middag in de doek en dan nog ongelukkig zijn. Toch wel leuk om te merken dat het vanaf dat ze de borst kreeg eigenlijk beter gaat.
As we speak komt ze naar me toe getijgerd om mijn stoel te molesteren O+

Wij smeerden Bepanthen en tegenwoordig meestal Weleda. Die laatste omdat ie veel makkelijker uitsmeert dan de Bepanthen.
pi_103972189
die cremes zijn volgens mij allemaal ook bij de drogist te krijgen alleen...huismerk apotheek is goedkoper. Dus vandaar dat ik em bij de apotheek haal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103974815
Thanks voor alle tips! Ik moet morgen toch bij de etos zijn, meteen ff kijken naar crèmes!
Tralalalaaa
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:16:45 #47
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103977632
@TAP, ik zweer bij Weleda! :)
Wij hebben badcreme, douchespul, massage/huidolie, billenzalf, bodycreme, bodymilk, en! gezichtjescreme.
Mijn meisje heeft een prachtige zachte huid en nooit billenuitslag/huiduitslag oid.
Alleen heel in het begin hormoonpukkeltjes gehad, maar dat ging met smeren ook rap weg.
pi_103977942
Even een andere vraag.
In één van die leuke dozen zaten kuipjes met fruithapje.
Nou heb ik daar net naar staan kijken, maar dat is vanaf vier maanden en gemengd fruit, met o.a. aardbei.
Maar ik dacht dat ze helemaal geen aardbei mochten het eerste jaar? :?
pi_103978063
Nope maar dat interesseert de fabrikanten niet :N

Puck moest spugen vanavond en bleef er zo ongeveer in ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 22:27:49 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103978357
ik heb al twee dagen een plakbaby. wil alleen maar op mij liggen of in de kinderwagen rondwandelen maar in de doek wil hij niet -O- hij worstelt zich dusdanig los dat hij zowat achterover uit de doek valt tijdens het knopen .. het eten gaat maar mondjesmaat, hoewel hij vanavond toch lekker heeft gegeten. vanmorgen even bij de HA geweest, en hij heeft (gelukkig) geen oorontsteking, maar hij heeft wel neusspray gekregen omdat het allemaal nogal vast zat (kan wel kloppen, hij is af en toe net een biggetje als je hem hoort ademhalen door z'n neusje :') ) Na inmiddels twee keer gesprayd te hebben (vanmiddag en vanavond) kan hij nu wel weer normaal drinken zonder steeds los te moeten laten voor adem. m'n kleine knorrepot O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')