abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105061431
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105062106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Was jij die dwaas die de hele tijd met z'n sweater stond te zwaaien? :')
Haha daar stond ik ook bij in de buurt :D
  donderdag 1 december 2011 @ 18:49:51 #253
139330 TNA
For the stars that shine
pi_105062652
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef buishuis het volgende:

[..]

Haha daar stond ik ook bij in de buurt :D
Ik ook, wel geniaal hoe die lekker los ging _O_
pi_105063095
quote:
MEMORABEL AVONDJE MET NOEL GALLAGHER

Hij heeft een hagelwit hemd aangetrokken, staat in het midden van het podium en heeft een afgeladen Melkweg Max binnen no time aan zijn voeten. Noel Gallagher mag in vergelijking met broerlief Liam – en vooral volgens zichzelf ook - dan geen uitgesproken frontman zijn, vanavond is er geen moment dat we dat als een groot gemis ervaren. Sterker, ondersteund door een viertal vrij saaie high flying birds zet de oudste Gallagher een overtuigende, op momenten zelfs memorabele, show neer.

Je bent geneigd het optreden van Noel Gallaghers High Flying Birds naast dat van Liam’s Beady Eye in Paradiso (van begin dit jaar) te leggen, maar die vergelijking kan eigenlijk al meteen vanaf opener (It’s Good To Be) Free de prullenbak in. Het nummer van de geweldige b-kantjesplaat The Masterplan is niet alleen een aardige knipoog naar zijn doorstart als soloartiest, maar onderstreept vooral ook dat Noel in tegenstelling tot Liam geen moeite heeft Oasis-liedjes op te pakken. En ja, dan speel je in een relatief kleine zaal als de Max dus al heel snel een gewonnen wedstrijd.

Als met het daaropvolgende Mucky Fingers de volgende Oasis-song wordt geserveerd, gloeit de Melkweg van euforie. De handen worden (ritmisch) stuk geklapt, teksten hartstochtelijk meegezongen, terwijl de boel na zo’n beetje elk nummer (ook na de liedjes van zijn solodebuut) explodeert alsof City 1 minuut voor tijd de 1-2 bij United heeft binnen getikt. Makkelijk teren op oude successen? Aan de ene kant zou je zeggen van wel, maar Noel speelt ook vrijwel alles van zijn soloplaat en blijft natuurlijk wel de schrijver van het Oasis-materiaal dat ruimschoots aan bod komt. Bovendien zou je ook kunnen stellen: ga er maar aan staan en breng maar even krakers als Wonderwall of Supersonic zonder dat Liam heel erg gemist gaat worden. Die valkuil omzeilt Noel door ze net even een ander arrangementje mee te geven en de zangmelodie net iets anders in te vullen. Vooral Wonderwall blijft in ingetogener en iets andere uitvoering nog altijd wonderschoon en over universele krachten beschikken.

De minpunten beperken zich tot een enkel vlak gespeeld nummer als AKA… What A Life, de wel heel erg anonieme, zeg maar gerust dodelijk saaie, begeleidingsband The High Flying Birds en, sporadisch, een gebrek aan slagkracht van Noels stem. Maar daar staan dan wel aardig wat kippenvelmomenten tegenover. Melancholieke prachtliedjes Talk Tonight en Half The World Away (ook al allebei van The Masterplan) zijn zelfs memorabel te noemen en zorgen ervoor dat ‘stadion’ de Melkweg tegen het einde van de anderhalf uur durende set ook weer even wordt teruggebracht tot intiem podium. Om vervolgens tijdens toegiften Little By Little, The Importance Of Being Idle en – uiteraard – Don’t Look Back In Anger (drie keer Oasis), toch weer in grootse en glorieuze community-singing uit te barsten. Noel heeft Liam veel minder nodig dan andersom, bewijst hij vanavond, maar dat wisten we natuurlijk allemaal allang.
oor.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105075895
Lief dagboek... van Noel. :7

quote:
'When the drummer arrived he informed me the thing was upside down and back to front!'

So... Amsterdam? (Or as it's known to many, "The 'Dam".)

It was pretty fuckin' grim, to be honest. Cold, wet and windy.

We was playing a gaff called the Melkweg, or as it's known to us users of the Queen's, "The Milky Way". Which is ironic because the first time I ever visited The 'Dam was in the '80s when I was working for that band the Inspiral Carpets? Google them.

Anyway, we played the very same venue.

I have one vivid memory of being out of my fuckin' mind on some crazy weed trying (in vain) to set up the drummer's drum kit. Think it took me about 3 hours, which these things tend to do when you're stoned. And when the drummer arrived he duly informed me the fuckin' thing was, in fact, upside down and back to front!

Good gig though. It was a very relaxed affair. Had a good laugh with some people in the crowd. Top night all round.

The big news at the moment though is that Man City and Liverpool have been drawn together in the semi-final of the Carling Cup. I'm hoping the betting gets a bit more interesting this time… y'know… a doughnut and a glass of milk? An ice cream, maybe? Maybe some actual money will change hands this time!!!

You currently find me in the European hotspot for all things beige… BRUSSELS. (Yaaaawn).

In a bit.

GD.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105083754
Net nog alles terug gekeken..

( I wanna live in a dream in my ) record machine...

_O_
pi_105089466
pi_105089634
Haha leuk dat ie het nog wel leuk vond :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105089833
quote:
Wat doen jullie bij de rest, skip of een 1? :D
pi_105089892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:25 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Wat doen jullie bij de rest, skip of een 1? :D
Noel wordt toch geen nummer 1 dus gewoon wat ik ervan vind.
pi_105090008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Noel wordt toch geen nummer 1 dus gewoon wat ik ervan vind.
Haha, heb ze maar geskipt.. ken ze geen van allen ;)
pi_105099920
quote:
quote:
16. Beyoncé - '4'

Current Rating: 5.84
quote:
17. Lady Gaga - 'Born This Way'

Current Rating: 5.55
;( ;( ;(
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_105123578
Zondag alweer Noel, eens kijken hoe de Duitsers het doen. :9
pi_105132030
Alle videos van afgelopen woensdag :D Alleen jammer dat de kwaliteit van het geluid beetje tegenvalt.

pi_105132473
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef buishuis het volgende:
Alle videos van afgelopen woensdag :D Alleen jammer dat de kwaliteit van het geluid beetje tegenvalt.

Zeg maar gerust onluisterbaar, met dat gekraak. Moet toch wel betere kwaliteit te vinden zijn? ;(
Amen.
pi_105134503
pi_105134602
Liam heeft wel beetje gelijk. Maar fok, als je zoveel hits geschreven heeft, gebruik je dat ook gewoon. Liam heeft ze niet geschreven, zo veel is zeker. ;) It goes both ways.
pi_105135726
Dat concert van Beady Eye op Lowlands was zoveel beter geweest als ze wat Oasis nummers in de setlist hadden gegooid in plaats van al die inwisselbare liedjes op dat album van 'm.
Amen.
pi_105135745
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Jivis het volgende:
Dat concert van Beady Eye op Lowlands was zoveel beter geweest als ze wat Oasis nummers in de setlist hadden gegooid in plaats van al die inwisselbare liedjes op dat album van 'm.
Dat had wel gescheeld ja... al was ik er niet. Die ene eerste keer in Paradiso was voor mij genoeg.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:35:20 #270
192683 AMDB
Visionair.
pi_105136351
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Jivis het volgende:
Ik ben na 4 nummers weggegaan, wat een treurnis is dat Beady Eye imo.
pi_105139372
Oh, vond het anders prima op LL. En welke Oasis-nummers zou Beady Eye moeten spelen? Songbird?
Maar dan nog, tippen aan het optreden van woensdag kon het absoluut niet. Vind dat vergelijken alleen een beetje onnodig. Zijn gewoon twee goede acts..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:24:16 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105139577
Noel is veel beter dan BE. En hij heeft de liedjes zelf geschreven, dus dan mag hij ze zelf toch wel spelen.
2000 light years from home
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:36:47 #273
159761 Arn0
Abbey Road
pi_105139969
Dat hij Oasis nummers speelt stoort me niet maar dat hij zijn set ermee opent vind ik onbegrijpelijk. Zeker vermits hij gewoon op zijn album een heerlijke opener heeft.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_105140298
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')