Acetonvrij!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Miasan het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik weet niet of ik mijn droge nagels van mijn vader of moeder heb, maar ze bladderen af en hebben verticale richels.
Wie o wie kan mij een goede nagellakremover aanraden voor droge, afbladderende nagels? (Sally Hansen maximum growth en Kruidvat hardening remover in die roze fles zijn heel slecht voor de nagels.Vooral van die remover moeten ze heel erg herstellen)
Dankjewel! Echter is mijn huidige remover al acetonvrij.quote:
Die pads zijn heeeel vettig, misschien dat eens proberen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dankjewel! Echter is mijn huidige remover al acetonvrij.
Van die harde snotkorstjesquote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
*droge lucht in huis van verwarming*
Dus ff heerlijk in mijn neus graven...Alleen thuis
Die gewoonte heb ik ook van mijn pa
Joahhhhh, die zijn goedquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Vooral met zoeen sompige sliert die je helemaal uit je holtes trekt
de bevrijding! Ik zeg het je!!
Dit is al de tweede keer dat ik een beetje misselijk word op de SC vandaagquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Vooral met zoeen sompige sliert die je helemaal uit je holtes trekt
de bevrijding! Ik zeg het je!!
gewoon doen! ik zeik toch ookquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Waarom heb ik hier altijd de neiging al mijn ellende te delen??
Nee, ik zal het niet doen
Jij zeikt heul nietquote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon doen! ik zeik toch ook
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Niet? Ik ben in mijn vriendengroep met alles de eerste, dus vind het wel fijn als ik dan collegas heb die al wel hebben meegemaakt wat ik meemaakquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
P-a, ik kan de combinatie "met alles de eerste zijn" en het "gezamenlijk delen" niet echt rijmen
Doenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn god, hoe verzinnen die kinderen het toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat een kindje tijdens de time out iets nog veel ergers deed? Ik heb laatst mijn neefje van 6 voor een time out bij de voordeur gezet, toen deed ie snel de deur open en ging ie op straat plassen. Verschrikkelijk, ik schaamde me zo!
[..]
Omdat ik hier denk ik wel een tijd wil blijven en niet al te oud kinders wil krijgen. En omdat ik, wat mn vriendinnen betreft, met bijna alles de eerste ben en wel graag mensen om me heen zou hebben met wie je het kunt delen en waaraan ik kan zien hoe het allemaal werkt
Ohzo!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet? Ik ben in mijn vriendengroep met alles de eerste, dus vind het wel fijn als ik dan collegas heb die al wel hebben meegemaakt wat ik meemaakvrienden: ik ben de eerste. collega's: ik ben de jongste
Je vat het op als een compliment?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
Bb ziet foto van babynijlpaard: kijk nou! Een mini-SQtje
Truequote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohzo!
Maar joh, hoe stabiel is je relatie? Je contract? Je woning?
Niet om je te ontmoedigen, maar te vroeg te veel verwachtingen hebben kan teleurstellend zijn
Mep hem!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dequote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je vat het op als een compliment?
Was hij lekker?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik heb liever een rokende sq zonder obesitas dan een rookvrije sq met obesitas!
U begrijpt wat ik gedaan heb?![]()
Ah ik snap. Dan mag je hem slaanquote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dereprazents his face...
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
you fell of the wagon!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk, heb net een nieuw pakje opengemaakt!
You are out in the openquote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik heb liever een rokende sq zonder obesitas dan een rookvrije sq met obesitas!
U begrijpt wat ik gedaan heb?![]()
Zonde! Maargoed, het was je tijd waarschijnlijk nog nietquote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk, heb net een nieuw pakje opengemaakt!
Kunnen we hebben van elkaar... Hij heeft nogal een significante neus, dus als ik een varkje zie zeg ik ook altijd: kijk, een bb!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah ik snap. Dan mag je hem slaan
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar was de reden dat je aan het vreten was dan?
Was het wil of discipline?
Ik vind bier eik wel het antwoord tegen vreetbuien...maarja...van bier wordt je ook dikquote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!
Joh je weet wie de grappen maakt, ik probeer het niet eensquote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!
ligt er aan hoeveel je er van uitkotstquote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind bier eik wel het antwoord tegen vreetbuien...maarja...van bier wordt je ook dik
Jezelf overtuigen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar die spiets gaf ik met een reden hoor
ik had die meet nooit overleefd andersquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel je er van uitkotst
ik denk dat de meet voor mij ook zwaar wordt hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had die meet nooit overleefd andersik was nog niet rijp...
Als je een cursus hebt en driekwart van de kesstof wordt overruled door het beeld van een sigaret, dan heb je niet de juiste beslissing genomenIk was niet willend genoeg!
Lekker eten op de meetquote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat de meet voor mij ook zwaar wordt hoorik merk het nu al dat ik sneller chaggie ben door suiker gebrek
En lekker rokenquote:
Ik heb een nespresso!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen suiker en geen alcohol mogen
Jippie!!!quote:
WACHT EENS EVEN!!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jippie!!!
Dan ben je zo aan het stuiteren dat je niet ziet dat ik Jill ontvoer
Is dat de tekkel? Heet die Jill?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jippie!!!
Dan ben je zo aan het stuiteren dat je niet ziet dat ik Jill ontvoer
Jill jaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat de tekkel? Heet die Jill?
Waarom heet hij niet gewoon Tekkel?
Ik lees net op FB dat een kennis van mij haar buren in het programma zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, ik dacht dat beautyblogs irritant waren, maar ik ben nu Derek Oglieviel aan het kijken met dat kinderfluisterprogramma en dat slaat werkelijk alles. Echt alle elementen in dat programma zijn labiel. Ouders, kinderen, presentator...
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jill jaomdat het rashondje is en t moest met een J beginnen
maar naar teckel luisterd ze niet, naar kuthond wel ...
Jekkelquote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet wat als je je nagels moet lakken en alle andere troep op rtl-gemist al gezien hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lees net op FB dat een kennis van mij haar buren in het programma zittenmet een tweeling ofzo. Kijk die bagger persoonlijk nooit.
Goudquote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor lakje zal ik opdoen voor mijn diploma uitreiking?
NEON ROZE!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor lakje zal ik opdoen voor mijn diploma uitreiking?
Jaa nou echt hoor. En hij is supersnel beledigd! Hij was een keer ergens op straat en toen zei ie ik zie dit en dit. En die man verstond heel slecht Engels en begreep hem niet. Toen zuchtte ie en liep ie weg.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wat als je je nagels moet lakken en alle andere troep op rtl-gemist al gezien hebt.
Ik vind die Derek sowieso een walgelijk mannetje, maar dat hij kinderen gebruikt voor z'n programma... Dit is zeg maar irritatie op een niveau dat het niet leuk meer is
Bwhehehe, dikkie ookquote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is ook getest door James Randy (die heeft een miljoen beloofd aan degene die kan bewijzen dat hij echt paranormaal begaafd is. Al 20 jaar.), toen de test hem niet lukte ging hij huilenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa nou echt hoor. En hij is supersnel beledigd! Hij was een keer ergens op straat en toen zei ie ik zie dit en dit. En die man verstond heel slecht Engels en begreep hem niet. Toen zuchtte ie en liep ie weg.
Ik zeg doen!quote:
Ging derek huilen ja??quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is ook getest door James Randy (die heeft een miljoen beloofd aan degene die kan bewijzen dat hij echt paranormaal begaafd is. Al 20 jaar.), toen de test hem niet lukte ging hij huilen
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is ook getest door James Randy (die heeft een miljoen beloofd aan degene die kan bewijzen dat hij echt paranormaal begaafd is. Al 20 jaar.), toen de test hem niet lukte ging hij huilen
Doet hij anders nooitquote:
Dat was echt grappigquote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hij vond het ook niet zo leuk dat hij 2 keer is gefopt door Wendy van Dijk.
JA!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was echt grappig
(toen ging hij ook huilen)
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was echt grappig
(toen ging hij ook huilen)
Dat vind ik altijd zo treurigquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn beste vriendinnen geloven dat hij echt is en willen nog wel een keer naar zo'n bijeenkomst.... Terwijl het verder hele leuke, lieve en intelligente meiden zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben me nou al tig keer de pleuris geschrokken van die kutfilm Sint.
I can't help myselfquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]ik ga dat soort dingen voor mijn eigen bestwil niet kijken!!
Ja, is hij eigenlijk wel bevoegd om met kinderen te werken en dergelijke 'behandelingen' te doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als mensen 35 euro willen betalen en dan willen geloven dat iemand voor ze met hun dooie oma praat, nou ja. Als zij daar gelukkig van worden. Ergelijk, maar mensen zijn vrij om hun geld aan dat soort onzin te besteden.
Maar hij betrekt kinderen erbij en dat vind ik ziek
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, is hij eigenlijk wel bevoegd om met kinderen te werken en dergelijke 'behandelingen' te doen?
Ja want: 'Hij is van tv!'quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is gewoon een leip, geen opleiding of niks. Maar de ouders geven toestemming
Dat is nog het meest treurige, dat ouders hun kinderen bij die freak laten. Ik krijg er altijd een heel naar gevoel van als ik dat ziequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is gewoon een leip, geen opleiding of niks. Maar de ouders geven toestemming
Beetje vergelijkbaar met ouders die hun kind opgeven voor "help, mijn kind is te dik"quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I can't help myselfLig ik straks weer met hartkloppingen in bed.
Ohhh.... dat vond ik zo'n zielig programmaquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met ouders die hun kind opgeven voor "help, mijn kind is te dik"
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef princess-a het volgende:
Zo vervelend als mensen je tiks/tics whatever ontdekken.. Ga ik net met allerlei schoonmaakmiddelen naar het toilet, hoor ik: "ah, je gaat weer poepen?" . Ik deel de wc met huisgenoten en vind dat ik zelf het meest plezier hoor te beleven aan mijn schoonmaakkunsten. Wel jammer dat het blijkbaar opvalt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef princess-a het volgende:
Zo vervelend als mensen je tiks/tics whatever ontdekken.. Ga ik net met allerlei schoonmaakmiddelen naar het toilet, hoor ik: "ah, je gaat weer poepen?" . Ik deel de wc met huisgenoten en vind dat ik zelf het meest plezier hoor te beleven aan mijn schoonmaakkunsten. Wel jammer dat het blijkbaar opvalt
Gelukkig heb ik jullie voor luchtig vermaakquote:
Altijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jullie voor luchtig vermaak
En ik maar denken dat ik diepgang hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jullie voor luchtig vermaak
Bwhehehehehehehequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef princess-a het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik diepgang had
Ja manquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja de verafschuw van Derek Ogilvie zit héél diep ja
Succes! Trustenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Ga morgenochtend weg voor het weekend en m'n tas is nog nauwelijks gepakt. Best een kansloze missie dus.
Slaap lekker
Jaaaaaa, natuurlijk had mijn vent me niet wakker gemaakt en ben ik net 10 minuten geleden wakker geworden met nekpijn op de de bank, so far mijn minitukjequote:Op donderdag 3 november 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik stort in hier, ga even een mini tukje doen. Tot later misschien!
Machete door je achterhoofd naar binnen en neus naar buiten, dat soort stukjes?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben me nou al tig keer de pleuris geschrokken van die kutfilm Sint.
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Dat soort momenten moet je ook gewoon lekker vieren, je P haal je over het algemeen maar één keertjequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gaat iedereen slapen tegen de tijd dat ik eindelijk bijgelezen ben!
Maarrem, yaaaay, propedeuse is binnen!![]()
En m'n moeder en zus zaten helemaal geheimzinnig te doen vandaag, hebben ze een verrassingsetentje met het hele gezin gepland.
Thanks! Was echt heel leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Dat soort momenten moet je ook gewoon lekker vieren, je P haal je over het algemeen maar één keertje
Mijn zus en ik gaan een verrassing regelen voor mijn kleinste zusje. Die heeft vorig jaar haar 2e master gehaald en heeft gisteren pas die laatste bul opgehaald omdat het haar niet zo boeide en eerder geen zin had om een dag vrij te nemen om naar A'dam te gaan daarvoor. Ze wilde ook geen feestje doen enzo.
Dus nu gaan wij een feestje organiseren, we moeten alleen nog wat leuke dingen bedenken om haar in het zonnetje te zetten
Ik zit te denken om voor het meiske (1.54 m) een motorrijles te regelen bij een via via kennis van me, lijkt me wel cool. En verder natuurlijk taartjes/cupcakes en een etentje en een feesthoed en zulksquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks! Was echt heel leuk.
Oooh, wat een leuk idee! Vind ze vast ook heel leuk als het er eenmaal is.
Ennem, mannen zijn toch niet zo stom. Of die ene niet iig, ergens is een miscommunicatie ontstaan (of het nou in haar duffe hoofd of zijn smsje met typefouten zat). Maar hij heeft dus helemaal geen vriendin. En ze kunnen er allebei wel om lachen, dus dat scheelt.
Leueueuk!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit te denken om voor het meiske (1.54 m) een motorrijles te regelen bij een via via kennis van me, lijkt me wel cool. En verder natuurlijk taartjes/cupcakes en een etentje en een feesthoed en zulks![]()
Ze kunnen erom lachen? Of bedoel je "we"?
Vertel?
Vanavond heerlijk gezoend/geneukt/geswaffeld?
Oh sorry, was in de war, dacht dat je die jongen bedoelde die je raar/niet terug schreef nadat hij eerst heel enthousiast had gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!!
Hihi, was niet mijn vent he. Zij had leuk contact enzo, en toen opeens dat smsje. Maar ze hebben elkaar verder nog niet weer gezien, alleen wat berichtjes heen en weer.
Klopt. Nee, diegene die mij opeens negeerde is klaar. Ik heb verder niks gehoord en ga daar ook geen energie in steken. Was idd die andere, en dat bleek dus een misverstand te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh sorry, was in de war, dacht dat je die jongen bedoelde die je raar/niet terug schreef nadat hij eerst heel enthousiast had gedaan.
Jij bedoelt die gozer waarvan jullie dachten dat hij al een ander had en liep te "hosselen" om het maar even op zijn goed Hollands te zeggen
Alleen de eerste dag van de 2 toetsweken een toets gehad. Maar die vrijheid blijheid heeft m'n ritme vernaggeld. En mijn laptop is nog steeds niet uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Toetsweek nu klaar? Slaap lekker!
Ik heb kaartjes voor New Cool Collective in maart gekocht, als verrassing voor mijn man, dan zijn we immers een half jaar getrouwd
Nu alleen nog tot die tijd verborgen weten te houden en da lukt me meestal niet zo goed bij hem![]()
En ik heb toch 2 gratis bodybutters bij mijn eerste bestelling van de bodyshop gekregen![]()
Had er 1 moeten zijn, maar in mijn winkelmandje zaten er ineens 2, in de bevestigingsmail was het er ineens weer 1 en nu in het pakketje dus toch 2. Beats me maar goed, ik geef er wel eentje weg, want zoveel gebruik ik het toch niet. Zijn altijd wel weer mensen blij mee
Oh ja, jij bent ook vrij morgen he, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk is dat!quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog wakker!
gewoon omdat het een keertje kan op donderdagavond!
Waar lees jij vegetarisme?quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vanwaar het vegetarisme ineens allemaal?
Oh...de opmerking van Albino hierboven en jouw ding met de tofu... that's allquote:
Ja, kip en spaghetti gaat wel samen, maar niet zoals mijn vent het bedacht hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip en spaghetti gaat best hoor, vind het zelf iig goed te eten.
Hoi Puckzzz!
Ook leuk trouwens. Van die hele lading nieuwe lakje van Catrice en Essence heb ik maar 2 Essence Colour & Go lakje gefaald. M'n zus koopt 3 lakjes daarvan voor me. 2 heb ik er dus al.Ze heeft wel goede smaak!
En slaap is moeilijk, want stopweek en buikpijn.
Dispicable mequote:Op vrijdag 4 november 2011 02:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik nog ff een leuke disney/animatiefilm ga kijken
Hoe heet die film nog maar weer met "It's so fluffy! I 'm gonna DIE!!!
Oh, op die fiets. Ik eet af en toe tofu, of gewoon groenten, of boontjes of whatever. Ben echt opgevoed met 7 x p/week vleesch, maar daar ben ik een beetje van terug gekomen. Ik eet nu 3 x per week vlees ofzo en het liefst gewoon goeie shit van de (biologische) slager, i.p.v. kiloknallers vol zooi, water en zonder smaak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh...de opmerking van Albino hierboven en jouw ding met de tofu... that's all
Whooooohooooooooooo, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben een soort van tante geworden!![]()
Good luckquote:
Hier MOEST ik even op reageren, want inderdaad, dat is een bazenapp.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef milka82 het volgende:
Helaas,mijn dochter pubert nog niet eens..... Ze is net negen. Maar wel sociaal onhandig dus tja..... Nu mijn fishies nog even voeren *Tapfish,bazenapp* en nighty night
Here fishie fishie,ghe ghe!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hier MOEST ik even op reageren, want inderdaad, dat is een bazenapp.
En blijkbaar s het zo dat als ik mijn wekker om 7 uur zet, mijn SGS hem automatisch om 7.55 zet >.<
Dat doen ze altijd, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Leuk! Wat heb je besteld?
Mijn eerste TD pakket is op 1 november geshipt, dus ik mag nog even wachten... Ik kreeg een mailtje van Mr. Sumo van TD dat ze hem shippen als cadeautje zonder invoice met de waarde van $ 4.95, vond ik wel grappig.
Ik hoop niet met DHLquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd wanneer de eerste MO pakketjes verschijnen
pics, alsjeblieftquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn cursusleidster heeft echt the worst fashion feeling evah
zwart shirt, zalmroze vestje, donkerbruine rok en donkerblauwe maillot
Nog legergroene laarzen eronder, of dat toch niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ben het aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanaf 4:15 ongeveer en ik denk dat het door gaat in het volgende deel, ben zelf nog aan het kijken
Iehl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Lunch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
velletjes
drie kwartier tot lunchbuffet
Die dingen overvallen ze hier alleen maar.quote:
Tis pas volgende week zaterdag he, niet morgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gok dat ik dit jaar weer ziek naar de meet kom, voel me echt niet goed
Zit op werk. Kan niet wegquote:
Bel de shoarmaboer of meneer Dominosquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit op werk. Kan niet wegNaja misschien straks naar de winkel als collega's weer op de zaak zijn
Het wordt steeds erger sinds maandag, hoop dat het over gaat maar gok van nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis pas volgende week zaterdag he, niet morgen
Euh.. Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bel de shoarmaboer of meneer Dominos
Ja dat gaat me dan weer wat te ver... Zeker tussen alle 13-jarige bakvissenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is een twilight marathon van 13 uur in de pathe binnenkort
Het is denk ik ook niks voor jouquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog nooit iets van twilight gezien of gelezen
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat gaat me dan weer wat te ver... Zeker tussen alle 13-jarige bakvissen
Maar jij gaat dus begrijp ik?
Valt vast goed! En vis is goed voor je brrrrrrrain!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
duim allemaal ff mee dat de visschotel niet verkeerd valt en dat ik gewoon minimaal 70 scoor alsjeblieft :;')
Ik ga voor je duimen!quote:
Veel plezier Nagel! Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Succes SQ, je kunt het![]()
Ik ben weg voor het weekend, tot daarna!
Wat heb je eigenlijk binnen gehad net?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oeh mijn bankrekening is nog best vrolijk.
Gezellig! Peekshurs van wanneer het klaar is he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ohai!! Hier Lindy bij Puckzzz
Wij gaan lekker haren vlechten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezellig! Peekshurs van wanneer het klaar is he?
Niets boeiend eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk binnen gehad net?
Oww hehehe. Jammer ik dacht lakjesss!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Niets boeiend eigenlijkEbaymeuk.
Ik heb geen zin om te werken. En morgen al helemaal niet
Waarom geeft mijn computer aan dat TD niet beveiligd is?
Ohh ja vroeg opstaan isquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Morgen moet ik de heule dag. En kom de laatste paar dagen keimoeilijk mn bed uit, dus dan is 8 uur beginnen wel vroeg.
Ik werk bij de hema(bijbaantje dus).
Februari pass.. Oh ik heb volgens mij nog nooit een melding gehad over TD, kzal er de volgende keer eens op letten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat kan ik dus niet "want het is zo veel geld". Wat natuurlijk gewoon bullshit is.
Maar nu mn computer aangeeft dat TD niet beveiligd is zal ik het de komende tijd niet doen.
Wanneer kwam die Holland collectie van OPI ook alweer?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja volgens mij doet ie t alleen bij mij, dus zal wel aan mij liggen
Februari, das wel heel lang wachten nog.
Maar opeens wil ik geen geld meer uitgeven, dus misschien red ik het wel zo lang. Misschien ook niet
Ah das zuur! Kan je er nog wat aan doen ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn eindopdracht voor een vak op 0.1 niet gehaald. Nu staat er ook geen tentamencijfer bij mijn naam, nice
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn eindopdracht voor een vak op 0.1 niet gehaald. Nu staat er ook geen tentamencijfer bij mijn naam, nice
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeie! Ik denk dat ik het mezelf voor valentijn cadeau ga doen, want ik hou zo veel van mezelf (quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga mezelf de Holland-collectie (deels) voor m'n verjaardag geven.
En ik krijg een woordenboek.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeie! Ik denk dat ik het mezelf voor valentijn cadeau ga doen, want ik hou zo veel van mezelf ().
Misschien omdat het systeem er anders niet mee om kan gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eindopdracht moet herkanst worden, maar ik heb dat tentamen gemaakt dus hoezo is het vakje leeg?
Heb je voor dat tentamen wel al een cijfer gehad?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eindopdracht moet herkanst worden, maar ik heb dat tentamen gemaakt dus hoezo is het vakje leeg?
Yay!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat het systeem er anders niet mee om kan gaan?
Rotvak gehaald(Ok, het was maar een 6, maar ik had ook eigenlijk niet geleerd.
)
Oh, ik wil best gaan voor hoge cijfers, maar Rotvak had ik gewoon géén motivatie voor. Belachelijk vak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yay!Ik ga altijd voor de 5,5 alles hoger is mooi meegenomen
Ik zit nu in mijn vierde, tevens laatste jaar en vind het heul moeilijk om ergens nog motivatie voor te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil best gaan voor hoge cijfers, maar Rotvak had ik gewoon géén motivatie voor. Belachelijk vak.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Soms ben ik zo blij dat ik geen student meer ben![]()
Wel een paar weken geleden een patiënt gehad die vroeg wanneer mijn stage afgelopen was, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
(ter info, ik werk er nu ruim 6 jaar...)
Ik ga maar eens investeren in Griekse euro's denk ik, die zijn binnenkort veel geld waard (want zeldzaam)
Herkenbaar wel. En ik ga toch niets doen waarbij mijn cijferlijsten belangrijk zijn, dus meh. Maar interessante vakken doe ik gewoon meer moeite voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn vierde, tevens laatste jaar en vind het heul moeilijk om ergens nog motivatie voor te vindenik wil gewoon aan het werk verdomme!
Misschien kwam ik gewoon over als baggeraar, ik weet het niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zie je er zo jong uit dan?
Er is nu wéér een 20% korting zag ik net in mijn mailbox, ik zal even kijken of je er een code voor ndoig hebt, dan post ik die hier wel evenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
De bodyshop had weer een leuke aanbieding zag ik? Of is die al oud?20% korting op alles d8 ik.
Ja dat snap ik wel. Bij mijn opleiding heb ik maar 2 soorten vakken: Of je moet stampen. of je moet rekensommetjes 80 keer opnieuw doen om het onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. En ik ga toch niets doen waarbij mijn cijferlijsten belangrijk zijn, dus meh. Maar interessante vakken doe ik gewoon meer moeite voor.
Dat het wisselt is inderdaad zo, mijn leeftijd hangt blijkbaar tussen de 18 en 28.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien kwam ik gewoon over als baggeraar, ik weet het niet...
Ik word wisselend veel jonger, of een stuk ouder geschat, geen peil op te trekken eigenlijk
Ook afhankelijk van make-up en kleding denk ik.
Welke opleiding doe je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Bij mijn opleiding heb ik maar 2 soorten vakken: Of je moet stampen. of je moet rekensommetjes 80 keer opnieuw doen om het onder de knie te krijgen.
Hmmbah. Gelukkig heb ik naast kennisvakken ook vakken die zoiets hebben van "we gaan binnen dit domein wat behandelen en laat het vooral weten wanneer je ergens meer over wilt weten, dan pas ik het rooster aan." Fijn wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Bij mijn opleiding heb ik maar 2 soorten vakken: Of je moet stampen. of je moet rekensommetjes 80 keer opnieuw doen om het onder de knie te krijgen.
Ik ben 28, maar word geschat tussen de 20 en 40quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het wisselt is inderdaad zo, mijn leeftijd hangt blijkbaar tussen de 18 en 28.
Bedrijfseconomie.quote:
Ja dat scheeltquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmmbah. Gelukkig heb ik naast kennisvakken ook vakken die zoiets hebben van "we gaan binnen dit domein wat behandelen en laat het vooral weten wanneer je ergens meer over wilt weten, dan pas ik het rooster aan." Fijn wel.
Ook leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben 28, maar word geschat tussen de 20 en 40![]()
Ik ging 2 jaar geleden boodschappen doen, zegt een vrouw tegen me "wat aardig dat je voor je moeder boodschappen doet, jongedame"
Een meisje (rond de 8 jaar schat ik) in de Efteling zei een keer tegen me:quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zonder kinderen bij word ik jonger geschat dan wanneer ik ze alledrie bij heb
Ik ben echt een zeikerd, moet overal eerst aan ruiken in de winkel voor ik ga bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.thebodyshop.nl/aanbiedingen/bag-for-life.aspx
Je moet een of andere lompe tas kopen voor 3,- en dan krijg je op de hele site 20% korting.
Vorige acties waren beter. Ik koop eigenlijk de afgelopen maanden wel regelmatig dingen bij de bodyshop, vind de verzorgingsshit wel fijn en sommige make-up. Maar ik betaal er echt nooit de volle mep voor
Dat heb ik met Lush, daarom moet ik m'n kerstbestelling nog doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikerd, moet overal eerst aan ruiken in de winkel voor ik ga bestellen
Nee, want het vakje is dus blanco...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je voor dat tentamen wel al een cijfer gehad?
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijferquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat het systeem er anders niet mee om kan gaan?
Rotvak gehaald(Ok, het was maar een 6, maar ik had ook eigenlijk niet geleerd.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |